Žhavící svíčky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
protože se stane co popisuješ umře druhá třetí čtvrtá a ne každý je tak geniální šikovný a má tolik času jako ty osobně, tohle si můžeš dovolit doma na svým pekáči a ne zákazníkovi ono je rozdíl dělat svíčky na AFN a taky třeba na BMW kde si k tomu kupuješ i gumky na sání a pokaždý je dávat když ti umře jedna svíce ne děkuji sada rázem vychází levněji a jednou za 150tis to nikoho neposere...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 83
- Registrován: 25 kvě 2011, 01:15
- Bydliště: Pardubice
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0
Nedavno som menil sviecky na jednom aute co mam doma. Ma 300 000 km, sviecky boli este z fabriky, viem to iste, lebo to auto mam takmer od nova. Vsetky boli KO a napriek tomu motor startoval aj v mrazoch a to u mna doma neni nudza ani o mrazy cez -20.
Ale po vymene sa po nastartovani motor tak neklepe, ide hladsie a hlavne uz z neho po nastartovani nejde ten biely dym. Avsak co sa tyka startovatelnosti v mrazoch, nic sa nezmenilo, tak ci tak to ide.
Ale ako som pisal, ked som menil na Octavii, hoc boli aj niektore funkcne, pri teste zhavili no inak nez tie nove. A uprimne, zhavky na starsie TDi su v podstate miziva polozka v udrzbe.
Ale toz, to moj nazor, je to kazdeho vec. Niekto nema ani na olej, pneu atd, tak chapem, ze sa meni len to co hori. Viem o Octavii, AGR, lde rozvody presluhuju uz dlhe roky a kilometre a napriek tomu s nou jazdia, aj ked vedia, ze to raz streli. Zrovna tak im nevadilo, ze im vytiekol zadny valecek a oni s tym jazdili aj ked to blbo brzdilo, zevraj chodia s tym pomaly, opatrne…
Ale po vymene sa po nastartovani motor tak neklepe, ide hladsie a hlavne uz z neho po nastartovani nejde ten biely dym. Avsak co sa tyka startovatelnosti v mrazoch, nic sa nezmenilo, tak ci tak to ide.
Ale ako som pisal, ked som menil na Octavii, hoc boli aj niektore funkcne, pri teste zhavili no inak nez tie nove. A uprimne, zhavky na starsie TDi su v podstate miziva polozka v udrzbe.
Ale toz, to moj nazor, je to kazdeho vec. Niekto nema ani na olej, pneu atd, tak chapem, ze sa meni len to co hori. Viem o Octavii, AGR, lde rozvody presluhuju uz dlhe roky a kilometre a napriek tomu s nou jazdia, aj ked vedia, ze to raz streli. Zrovna tak im nevadilo, ze im vytiekol zadny valecek a oni s tym jazdili aj ked to blbo brzdilo, zevraj chodia s tym pomaly, opatrne…
na PéDéčko (nie na rotačku) odporúčam zakúpiť tu sviece, je to skoro zadara http://www.cc-autodily.cz/svicka-zhavici