problém je že ti nadělí auto za já nevím 400tis. korun a po záruce ja se něco zásadního posere tak ti řeknou oprava 180 a nemusí to pomoct...

Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ale veď nehádžme flintu do žita. Ja si dobre pamätám, keď sme začali robiť prvé Favority, Felicie so vstrekovaním tak pomaly som okolo toho chodil po špičkách. Potom Octavia, to bol zas iný svet... Potom CAN-BUS, Renaulty s kartou alebo hocičo iné, ale furt sme to nejako dali. Že by Tesla a spol. bol posledný kliniec do rakvy pre nás, "normálnych"?octaviask píše:mam tu servisne priručky, manual a pod k tesla autám, je to momentalne dost ziadané na zahraničnych forach... tak isto diagnostika pre teslu je sranda![]()
Poviem vam chlapi...nič dobre nas necaka.... hento neopraví doma ani megajver.
V kombinacii s 2000 barovým CR systémom a vývojom k este vyssim tlakom kde si pomaly budete musiet kupit filtračné papieriky a filtrovať si naftu z benzinky kym ju nalejete..... je to pohroma.
Ano, mechanici museli být tvrdí hoši. Třeba Tiger 1, postrach bojiště vážil 60 tun, a musel používat dvoje pásy, ty převozní/užší/ a ty bojové /širší/, takže aby se vešel na vagon, tak tam najel s převozními,/které se montovaly v továrně/ , a jak sjel dolů, muselo se neprodleně přezout na bojové, aby se nebořil a byla rozložena jeho váha.. Představa, že nastoupivší mecháni museli i během bojů okolo tohle provést je něco, co si nedovedeme představit. Kdo napínal pásy na tanku, ví o co jde./ale je možné, že Tyger to měl snažší než téčka/ A tank měl další svá omezení, poddimenzovaná převodovka se nesměla použít na vyproštění jiného tanku, jinak mohla odejít a bylo po boji. A například tank se mohl opustit, pouze v případě, že hořel a v tanku byla přítomna nálož,/byl tam spínač s časovačem výbuchu/ kterou musela posádka použít v případě opuštění tanku,/ aby se nedostal do rukou nepřítele,/ jinak jí hrozil trestní prapor./. Samozřejmě praxe byla asi trochu jiná...Ladas píše:když jsi u těch tanků tak Leopard II má podobný systém pro opravy agregátů protože to je daleko lepší pro servisování třeba takovej panther byl top tank ale servisovatelnost hrozná někde jsem o tom viděl dokument a mělo to snad Maybach 12V motor původně do letadel kolem 700 kobyl