mercedes R w251

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20327
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jj, to je jasný no...
problém je že ti nadělí auto za já nevím 400tis. korun a po záruce ja se něco zásadního posere tak ti řeknou oprava 180 a nemusí to pomoct... (crazy)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

mam tu servisne priručky, manual a pod k tesla autám, je to momentalne dost ziadané na zahraničnych forach... tak isto diagnostika pre teslu je sranda :D

Poviem vam chlapi...nič dobre nas necaka.... hento neopraví doma ani megajver.

V kombinacii s 2000 barovým CR systémom a vývojom k este vyssim tlakom kde si pomaly budete musiet kupit filtračné papieriky a filtrovať si naftu z benzinky kym ju nalejete..... je to pohroma.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

octaviask píše:mam tu servisne priručky, manual a pod k tesla autám, je to momentalne dost ziadané na zahraničnych forach... tak isto diagnostika pre teslu je sranda :D

Poviem vam chlapi...nič dobre nas necaka.... hento neopraví doma ani megajver.

V kombinacii s 2000 barovým CR systémom a vývojom k este vyssim tlakom kde si pomaly budete musiet kupit filtračné papieriky a filtrovať si naftu z benzinky kym ju nalejete..... je to pohroma.
Ale veď nehádžme flintu do žita. Ja si dobre pamätám, keď sme začali robiť prvé Favority, Felicie so vstrekovaním tak pomaly som okolo toho chodil po špičkách. Potom Octavia, to bol zas iný svet... Potom CAN-BUS, Renaulty s kartou alebo hocičo iné, ale furt sme to nejako dali. Že by Tesla a spol. bol posledný kliniec do rakvy pre nás, "normálnych"?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ved to zas nie...len vravim ze sa to uz nebude dat robit doma na kolene ;)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

ono samo o sebe budeme pomaly od ropakov prechádzať na elektromobily....teda vraj....takže to bude zase o niečom úplne inom...otázka ale znie či sa toho my dožijeme, alebo až budúca generácia
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ale veď nehádžme flintu do žita. Ja si dobre pamätám, keď sme začali robiť prvé Favority, Felicie so vstrekovaním tak pomaly som okolo toho chodil po špičkách. Potom Octavia, to bol zas iný svet... Potom CAN-BUS, Renaulty s kartou alebo hocičo iné, ale furt sme to nejako dali. Že by Tesla a spol. bol posledný kliniec do rakvy pre nás, "normálnych"?[/quote]
Bude to jako se vším, nejdřív se budou naparovat ti vyškolení , pak to reál ukáže , co to bude za sráče a skončí to výměnou celých komponentů a baterií, které budou drahé-levné jako je to dnes u dílů.. Bude to jako u tanků /např. Abrams/, kdy během krátkého času se vyndá celý agregát, od ktereho se odpojí poloosy apod. a odveze se na výměnu za stejný, repasovaný kus, který opravili specialisté vhodně vyškolení v bílých pláštích... Mechanik bude výměňář, což je už vlastně i dnes.. :)
nepropadat panice...
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

tak operácia sa podarila, zo 6 zhavičov vyšlo von 5, jeden samozrejme sa zlomil, ale Martin T. /sosdiesel.sk/ dlhoročný fachman v tomto odbore ho mal za pár minút vonku.....osadené nové BERU aj s rj BERU a auto štartuje.... :)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

když jsi u těch tanků tak Leopard II má podobný systém pro opravy agregátů protože to je daleko lepší pro servisování třeba takovej panther byl top tank ale servisovatelnost hrozná někde jsem o tom viděl dokument a mělo to snad Maybach 12V motor původně do letadel kolem 700 kobyl
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

:D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ladas píše:když jsi u těch tanků tak Leopard II má podobný systém pro opravy agregátů protože to je daleko lepší pro servisování třeba takovej panther byl top tank ale servisovatelnost hrozná někde jsem o tom viděl dokument a mělo to snad Maybach 12V motor původně do letadel kolem 700 kobyl
Ano, mechanici museli být tvrdí hoši. Třeba Tiger 1, postrach bojiště vážil 60 tun, a musel používat dvoje pásy, ty převozní/užší/ a ty bojové /širší/, takže aby se vešel na vagon, tak tam najel s převozními,/které se montovaly v továrně/ , a jak sjel dolů, muselo se neprodleně přezout na bojové, aby se nebořil a byla rozložena jeho váha.. Představa, že nastoupivší mecháni museli i během bojů okolo tohle provést je něco, co si nedovedeme představit. Kdo napínal pásy na tanku, ví o co jde./ale je možné, že Tyger to měl snažší než téčka/ A tank měl další svá omezení, poddimenzovaná převodovka se nesměla použít na vyproštění jiného tanku, jinak mohla odejít a bylo po boji. A například tank se mohl opustit, pouze v případě, že hořel a v tanku byla přítomna nálož,/byl tam spínač s časovačem výbuchu/ kterou musela posádka použít v případě opuštění tanku,/ aby se nedostal do rukou nepřítele,/ jinak jí hrozil trestní prapor./. Samozřejmě praxe byla asi trochu jiná... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Mercedes-Benz“