VIF + mrazy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0

VIF + mrazy

Příspěvek od Pitlik »

Čaute, VIF pridaný v niekoľko krát väčšom množstve ako je normálne a nafta aj tak stuhla pri -20.. Posúva VIF bod tuhnutia alebo nie?
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jestli jsi to nepředávkoval.. to je pak už zas na škodu...
kámoš dává dlouhodobě (leta) 2x větší než doporučenou dávku a ok.. ale víc bych asi nedával
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

predpokladám , že máš na mysli zimný VIF a že po pridaní VIFu si nechal prísť naftu až do motora . Príčinou zamrznutia môže byť špinavý filter zo stopami vody .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
pavska
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Registrován: 26 zář 2014, 22:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavska »

Minulou zimu jsem si dělal test od oka jsem dal do petek naftu a do jedné jsem dal zase od oka vif zimní. Bylo myslím kolem -17°C a obyč nafta bez vifu byla stále tekutá a s vifem už rosolovatěla.
Taky bych to videl na zimu dávat doporučené množství pouze. Sám vif v mraze tuhne
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

pavska píše:Minulou zimu jsem si dělal test od oka jsem dal do petek naftu a do jedné jsem dal zase od oka vif zimní. Bylo myslím kolem -17°C a obyč nafta bez vifu byla stále tekutá a s vifem už rosolovatěla.
Taky bych to videl na zimu dávat doporučené množství pouze. Sám vif v mraze tuhne
je to tak,mám v kufru celou pixlu zimního vifu a chtěl jsem to včera nalít a v -17 je to normálně želatina,takže to musí být zředěné a tady nejspíš platí míň je někdy víc....
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Základným pravidlom je dať prísadu do nafty skôr, ešte kým nie sú silné mrazy aby stihla na seba naviazať vodu. Kto ju dá až teraz keď je -20 tak narobí viac škody ako úžitku. Kedysi som tiež urobil takú chybu, odvtedy začínam s VIFom v novembri a napr. teraz jazdím ešte na letnú naftu s pridaným VIFom a nemám problém.
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pitlik »

Vždy pred tankovaním to dávam.. ak mám naftu v bandaskách tak je hneď aditivovaná VIFom ("kým je teplá"). Zrejme to bude tým, že je tam toho VIFu priveľa...
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jak je aditiv moc, je to horší než žádná... navíc, nafta už má aditiva když ji tankujete...
Havlos
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 črc 2008, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Havlos »

zajmavé je že letní VIF v plechovce nezamrzne ani v -15 a zimní ano.
GIV Variant ALH blackmagic, Dsla 502 , EGR off,puky R32,uložení z.n. Fabka RS,vzpěra nápravnice A3/S3
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Davam ted 1 dcl VIFU na plnou nadrz a i v -24 stupnich nafta neztuhla..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Pokud je mi známo, teplota zimního VIFtu nemá být před aplikací menší, než +5°C. Takže pokud ho vozíte v kufru a parkujete venku, zaručeně gelovatí při těchto teplotách sám o sobě. Jenže ne každý má garáž a nosit ho s sebou domu přes noc...(crazy) Oplatí se koupit v tomto počasí maxxmotion + VIF.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
dream7000
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 17 bře 2007, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Námestovo, Orava

Příspěvek od dream7000 »

http://www.auto.cz/test-zimnich-aditiv- ... adly-78278

tuto aha...ten VIF by mal byt z aditiv/netvrdim že všetkých, ale len testovaných/ najlepší...čítajte
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1439
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

A co se vysrat na VIF a tankovat kvalitní zimní naftu? Když sem u nás tankoval Vervu nebo MM tak tenkrát byly mrazy kolem -30°C a nikdy sem neměl problém, teď BP Ulmitate Diesel a to samý.
Člověk se pořád učí.
hiero
Přispěvovatel
Příspěvky: 416
Registrován: 30 bře 2009, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Štúrovo

Příspěvek od hiero »

no ja davam v zime na 20 litrov 2 odmerky a teraz sme mali na nedelu rano -25 a nastartoval som bez problemov.....akurat som mal problem s chladiacou zmesou nakolko uz mi zacala kasovitiet a upchala chladic a po 6 km sa motor zacal zohrievat.......moja chyba....
Tdi
maka123
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 20 zář 2014, 07:27
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí litomeric

Příspěvek od maka123 »

Vif v létě letní v zimě zimní, dávkování podle doporučení výrobce a 200000km žádný problém.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“