motory r5 tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
diacon
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 14 úno 2006, 14:07
Odpovědi: 0

motory r5 tdi

Příspěvek od diacon »

nevíte někdo jakej je rozdil mezi 2.5 TDi r5 z A6(c4) a VW Taureg.
mam namysli jestli je v tom VW předělanej z A6.dik
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Ja myslim, ze stejnej jako rozdil mezi T5 a A6 . Vrtani a zdvih (objem) maji stejny. Cili to vypada na evoluci a ne komplet novy motor. Proc taky, kdyz ten "time proven" petivalec moc chyb opravdu nema.

Je to Pumpe Dusse. Cili komplet jina elektrika a pan Reesha mi oznamil, ze je to nesmysl. Trysecky, turbo a ECU chip udelaji vetsi praci. :)
diacon
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 14 úno 2006, 14:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od diacon »

dik to sem si myslel jo a je to 10ventil nebo 20ventil.jinak r5 je super motor a jede dokud má naftu.jo a když by ten z a6 srovnam s 2.0 z novy Okty tak je lepší nebo už ma svou dobu za sebou(respektive vyprášil by jí kožich? :-D )
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Tu 2,5TDi nemuzes s 2,0TDi srovnavat. Ma stejnej vykon, mensi kroutak; je ve velkem a tezkem aute. Nema VTG turbo.
Ale i tak se tam projevuje vlastnost - cim vykonnejsi motor, tim mene se mu chce do otacek (neni pravidlem, pouze je to obvykle) Protoze pri porovnani vahy, a vykonu v A4 by mel ten 2,0 starou 2,5 vyprasit, ale rozdil je 100kg a 3 desetiny vteriny. Coz je nic.
Akorat ten dvoulitr malo zere, coz je logicke - mechanicke ztraty jsou diky mensimu poctu valcu mensi. (nejenom)
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

r5/t5/ asi neni zrovna podareny motor dost se sypou,znam dva lidi ktery si po case radsi opet koupili t4,dalsi kamos ma ve 47t vymeneno na co si vzpomenes/tesneni pod hl.,vodni pumpu,3x rizeni,atd./auto ho neskutecne se... a uz ho chtel nekolikrat vratit.pak znam dalsi dva lidi kterym se vysypal motor na tuaregach/r5/jeden to prodal a druhymu to vymenili za 3.0tdi/ale doplatil si/.
tak nejak nevim kde je ten pokrok. :? :? :? :? :? :? :?
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Pokrok? Je v konzumaci. Kdyz se zdime z 1,9TDi 150 koni v serii, tak neverim, ze ten motor najede stejne jako 66kW... A uz vubec ne pul milionu. Auta uz se nedelaji na vydrz, to ze jsme v CR socky a nejsme schopny si kazdy 3-4 roky koupit novyho Passata buzny z marketingovych oddeleni nezajima. Hlavne, ze muzou rict "nejsilnejsi / nejuspornejsi / nejbezpecnejsi" srac ve sve tride.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Nejak nechapu, proc se tu mluvi o nepodarenem motoru. Chapal bych to pri pouziti ve spojeni s 2,5 V6, ale ne R5. Nehlede na to, ze z R5 dostali hosi z Deutschlandu velice slusny stado koni (bora).

Ale rad se necham poucit, protoze jsem premyslel o tom si tento motor sehnat a treba se po "soudruzich z NDR" lehce opicit (noteeth)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Re: motory r5 tdi

Příspěvek od Huml »

diacon píše:nevíte někdo jakej je rozdil mezi 2.5 TDi r5 z A6(c4) a VW Taureg.
mam namysli jestli je v tom VW předělanej z A6.dik
R5 v Touaregu je PD.
diacon
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 14 úno 2006, 14:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od diacon »

r5 je hodně zdařilej motor alespoň v A6.a ten chodí do otáček hodně dobře pošlu video je to teda automat.jo a je to čipnutý asi na 170 ps a 350Nm ale měli sme i nečipnutou a ta lítala jako kráva.ten automat si řadí docela slušně neni to tiptronik :)ale natrhnem mu pr*** dlouho mu trva než si zařadi 4ku jenom když ma plnej plyn a do kopce jinak řadí perfektně a hned na 3ku jede všude 150km/h.když sme jí skoušeli tak jela 198km/h a motor točil tak 3000 ot/min takže pojede přes 225 km/h pokud nemá omezovač
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Nezacinej zas.
ve 200km/h ma sestikvalt presne 3750 (no plus minus moje svidlavy voci).
Cili matematicky 200 / 3750 * 4500 = 240km/h.
Prakticky ani 220 nepojede, protoze klesa kroutak a to dost rapidne.

Jinak ano, petihrnek je nesmrtelnej a ma jeste potenciometrovou vahu vzduchu, ktera fakt drzi!
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
diacon
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 14 úno 2006, 14:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od diacon »

hele sorry asi fakt kecam 198 km/h nejezdime každej den ale dneska jsme byli v Dlouhy Lhote na sprintu (400 m)jeli jsme 4krat free sprint oktávka 2(2.0 TDi) neměla šanci,fabie RS taky ne sice na startu vyjela dobře ale pak se ztratila za náma.potom kadet asi nemusim nic psat,akorat m3 nas natrhla(což je logický)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“