motory r5 tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
motory r5 tdi
nevíte někdo jakej je rozdil mezi 2.5 TDi r5 z A6(c4) a VW Taureg.
mam namysli jestli je v tom VW předělanej z A6.dik
mam namysli jestli je v tom VW předělanej z A6.dik
Ja myslim, ze stejnej jako rozdil mezi T5 a A6 . Vrtani a zdvih (objem) maji stejny. Cili to vypada na evoluci a ne komplet novy motor. Proc taky, kdyz ten "time proven" petivalec moc chyb opravdu nema.
Je to Pumpe Dusse. Cili komplet jina elektrika a pan Reesha mi oznamil, ze je to nesmysl. Trysecky, turbo a ECU chip udelaji vetsi praci.
Je to Pumpe Dusse. Cili komplet jina elektrika a pan Reesha mi oznamil, ze je to nesmysl. Trysecky, turbo a ECU chip udelaji vetsi praci.

Tu 2,5TDi nemuzes s 2,0TDi srovnavat. Ma stejnej vykon, mensi kroutak; je ve velkem a tezkem aute. Nema VTG turbo.
Ale i tak se tam projevuje vlastnost - cim vykonnejsi motor, tim mene se mu chce do otacek (neni pravidlem, pouze je to obvykle) Protoze pri porovnani vahy, a vykonu v A4 by mel ten 2,0 starou 2,5 vyprasit, ale rozdil je 100kg a 3 desetiny vteriny. Coz je nic.
Akorat ten dvoulitr malo zere, coz je logicke - mechanicke ztraty jsou diky mensimu poctu valcu mensi. (nejenom)
Ale i tak se tam projevuje vlastnost - cim vykonnejsi motor, tim mene se mu chce do otacek (neni pravidlem, pouze je to obvykle) Protoze pri porovnani vahy, a vykonu v A4 by mel ten 2,0 starou 2,5 vyprasit, ale rozdil je 100kg a 3 desetiny vteriny. Coz je nic.
Akorat ten dvoulitr malo zere, coz je logicke - mechanicke ztraty jsou diky mensimu poctu valcu mensi. (nejenom)
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
r5/t5/ asi neni zrovna podareny motor dost se sypou,znam dva lidi ktery si po case radsi opet koupili t4,dalsi kamos ma ve 47t vymeneno na co si vzpomenes/tesneni pod hl.,vodni pumpu,3x rizeni,atd./auto ho neskutecne se... a uz ho chtel nekolikrat vratit.pak znam dalsi dva lidi kterym se vysypal motor na tuaregach/r5/jeden to prodal a druhymu to vymenili za 3.0tdi/ale doplatil si/.
tak nejak nevim kde je ten pokrok.

tak nejak nevim kde je ten pokrok.







Pokrok? Je v konzumaci. Kdyz se zdime z 1,9TDi 150 koni v serii, tak neverim, ze ten motor najede stejne jako 66kW... A uz vubec ne pul milionu. Auta uz se nedelaji na vydrz, to ze jsme v CR socky a nejsme schopny si kazdy 3-4 roky koupit novyho Passata buzny z marketingovych oddeleni nezajima. Hlavne, ze muzou rict "nejsilnejsi / nejuspornejsi / nejbezpecnejsi" srac ve sve tride.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Nejak nechapu, proc se tu mluvi o nepodarenem motoru. Chapal bych to pri pouziti ve spojeni s 2,5 V6, ale ne R5. Nehlede na to, ze z R5 dostali hosi z Deutschlandu velice slusny stado koni (bora).
Ale rad se necham poucit, protoze jsem premyslel o tom si tento motor sehnat a treba se po "soudruzich z NDR" lehce opicit
Ale rad se necham poucit, protoze jsem premyslel o tom si tento motor sehnat a treba se po "soudruzich z NDR" lehce opicit

Re: motory r5 tdi
R5 v Touaregu je PD.diacon píše:nevíte někdo jakej je rozdil mezi 2.5 TDi r5 z A6(c4) a VW Taureg.
mam namysli jestli je v tom VW předělanej z A6.dik
r5 je hodně zdařilej motor alespoň v A6.a ten chodí do otáček hodně dobře pošlu video je to teda automat.jo a je to čipnutý asi na 170 ps a 350Nm ale měli sme i nečipnutou a ta lítala jako kráva.ten automat si řadí docela slušně neni to tiptronik :)ale natrhnem mu pr*** dlouho mu trva než si zařadi 4ku jenom když ma plnej plyn a do kopce jinak řadí perfektně a hned na 3ku jede všude 150km/h.když sme jí skoušeli tak jela 198km/h a motor točil tak 3000 ot/min takže pojede přes 225 km/h pokud nemá omezovač
Nezacinej zas.
ve 200km/h ma sestikvalt presne 3750 (no plus minus moje svidlavy voci).
Cili matematicky 200 / 3750 * 4500 = 240km/h.
Prakticky ani 220 nepojede, protoze klesa kroutak a to dost rapidne.
Jinak ano, petihrnek je nesmrtelnej a ma jeste potenciometrovou vahu vzduchu, ktera fakt drzi!
ve 200km/h ma sestikvalt presne 3750 (no plus minus moje svidlavy voci).
Cili matematicky 200 / 3750 * 4500 = 240km/h.
Prakticky ani 220 nepojede, protoze klesa kroutak a to dost rapidne.
Jinak ano, petihrnek je nesmrtelnej a ma jeste potenciometrovou vahu vzduchu, ktera fakt drzi!
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

hele sorry asi fakt kecam 198 km/h nejezdime každej den ale dneska jsme byli v Dlouhy Lhote na sprintu (400 m)jeli jsme 4krat free sprint oktávka 2(2.0 TDi) neměla šanci,fabie RS taky ne sice na startu vyjela dobře ale pak se ztratila za náma.potom kadet asi nemusim nic psat,akorat m3 nas natrhla(což je logický)