surne problem caste regeneracie 1,6 TDI CAYC!!!!Help

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ondrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2010, 11:15

Příspěvek od ondrix »

Ahoj. Vyriesil si to nejak? Mam ten isty problem. Regeneracie uz pomaly kazdych 150 km. Zacalo to z nicoho nic. Teda asi 2000km dozadu som nalial do nafty pripravok od PROTECU na precistenie palivoveho systemu. Moze to mat s tym suvis?
Octavia Combi 2004 ALH - navrat k legende
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2010, 20:01

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Presne aj mne to začalo po použití Protec Comon rail cleaner!!! PROTEC je bordel!!! Vyriešil čiastočne. Lejem stále aditiva na DPf ktoré pomáhajú. DPF ASSIT OD Envirox alebo DPF cleaner od Millers oils. Ale je to iba tak efekt na 2-3 nadrze ale už som odvtedy najazdil 50000km a mam teraz 225 000km.Nikdy tam nelej nič od Protecu odvtedy sa venujem tejto téme non-stop všetko čo robí protec je agresivny bordel od aditiv aj po veci nanpreplachnutie motora ktorý obsahuje chlór a mohol by som menovať ďalej!!! Koľko máš km? Napíš mi keď tak SS.
ondrix píše:Ahoj. Vyriesil si to nejak? Mam ten isty problem. Regeneracie uz pomaly kazdych 150 km. Zacalo to z nicoho nic. Teda asi 2000km dozadu som nalial do nafty pripravok od PROTECU na precistenie palivoveho systemu. Moze to mat s tym suvis?
benchi
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Odpovědi: 0
Registrován: 10 lis 2009, 21:32

Příspěvek od benchi »

Čau, vyřešili jste to nějak? Řeším podobný problém Scout 2.0 CR / CFHC. Pán s tím jezdí 3km do práce a zpět, občas to projede po dálnici. Kontrolka DPF. Dva roky zpět měněn egr a později snímač dif. tlaku. Auto po nastartování drží cca 990 otáček motoru při zapnutém climatronicu dokud se neohřeje (cca 70 C) a neprošlápne plyn.

Addresa 01: Motor Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
Objednací eíslo oídící jednoky: 03L 906 018 DA HW: 03L 906 018 BR
Systém a/nebo verze: R4 2.0l TDI H23 9977
Kódování: 00190012042600080000
Eíslo dílny: WSC 06021 002 1048576
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018DA 003006 (SK35)
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018C.rod
VCID: 6CD3AB52877F2A220D-8038
1 nalezena chyba:

5188 - Filtr naftových cástic - zanesení sazemi príliš vysoké
P2463 00 [167] - -
Kontrolka závad ZAP - Nepotvrzeno - Testováno od smazání pamiti
info o závadi:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Kilometry: 108165 km
Datum: 2068.14.16
Eas: 10:51:15

Otáeky motoru: 981.50 /min
Normovaná hodnota zátiže: 27.8 %
Rychlost vozidla: 0 km/h
Teplota chladicí kapaliny: 60 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 27 °C
Okolní tlak vzduchu: 1000 mbar
Napití svorky 30: 13.480 V
Eítae zapomenutí po OBD: 40
Eítae doby regenerace filtru eástic: 1724.70 s
Filtr eástic: kilometry od poslední regenerace: 279813 m
Filtr eástic: mioená hmotnost sazí: 5.69 g
Filtr eástic: vypoetená hmotnost sazí: 40.01 g
Filtr eástic: diferenení tlak dynamický ofset: 0 hPa


Readiness: 0 0 0 0 0

Po servisní regeneraci a aplikaci dpf spray Normfest :

Addresa 01: Motor (03L 906 018 DA)
Addresa 01: Motor (03L 906 018 DA)

12:23:57
IDE00021 Otáčky motoru 1562 /min
IDE00025 Teplota chladicí kapaliny 70 *C
IDE00427 Filtr částic: diferenční tlak 6 hPa
IDE00428 Filtr částic: ofset diferenčního tlaku 1 hPa
IDE00432 Filtr částic: doba od poslední regenerace 3427 s
IDE00433 Filtr částic: objem olejového popílku 0.01 l
IDE00434 Filtr částic: vypočtená hmotnost sazí 9.64 g
IDE00435 Filtr částic: měřená hmotnost sazí 2.39 g
IDE00436 Filtr částic: kilometry od poslední regenerace 81979 m
12:38:35
IDE00021 Otáčky motoru 3137 /min
IDE00025 Teplota chladicí kapaliny 75 *C
IDE00427 Filtr částic: diferenční tlak 75 hPa
IDE00428 Filtr částic: ofset diferenčního tlaku 1 hPa
IDE00432 Filtr částic: doba od poslední regenerace 4287 s
IDE00433 Filtr částic: objem olejového popílku 0.01 l
IDE00434 Filtr částic: vypočtená hmotnost sazí 10.11 g
IDE00435 Filtr částic: měřená hmotnost sazí 3.59 g
IDE00436 Filtr částic: kilometry od poslední regenerace 86553 m
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2010, 20:01

Příspěvek od Fabia353ZZ »

jediný jeho problém je krátke trasy. co by chcel na 3km a v jednom logu vidím že vypočítaná 40g keby ešte 5g dal potom meste a nezregeneroval tak DPF papa a už ani servisná by nepomohla. To že mu vyhodí kontrolku pokiaľ jazdí tak ako jazdí a tým pádom nedosiahne vhodné podmienky pre regeneráciu tak to vyhodí kontrolku a ak je všetko v poriadku a ide len oto že nemá kedy regenerovať tak je tok ok. prvé čo treba spraviť keď vyhodí kontrolku, ísť na dlhšiu jazdu plynulú aspoň 25-30km otačky nad 2000 a ked nezhasne ani tak tak diagnostika. Cez PC ti dpf nezmeram je tam treba pomerat viac veci a za určitých podmienok
Odporúčam mu predať auto a kúpiť si benzín takto ďaleko nedôjde stym dieslom!!!!!!! Absolútne nevhodné jazdy bohužiaľ!! .
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

ať si na tohle ježdění koupí třeba Polo 1.0i a s TDI ať jezdí jen ty dálnice, vyjde ho to levněji, než následné opravy :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
violator
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 20:19
Bydliště: sudety

regenerace 1.6 TDi CAYC

Příspěvek od violator »

Zdar,

potkalo mne něco hodně podobného, všiml jsem si , že v cca 40tis km stoupla na Touranovi 1.6 TDi CAYC spotřeba a regenerace DPF z obvyklých 750 -830 km najednou probíhala cca co 250 km. Motor začal mít i dunivější zvuk. Těsně před STK jsem auto hodil do značkového servisu na emise a postěžoval si, že motor je hlučnější a trochu vylezla na horu spotřeba. Dle technika jde problém řešit přehrátím softu v ŘJ, aby se mohla provést korekce jednotlivých vstřiků. Soft nahráli a zjistili, že je mrtvý nebo témeř před smrtí vstřik. Korekce sice proběhla, ale skončila s chybou. Nakonec jsem na kulanci vyřval nový vstřik a zaplatil jen práci + flash ŘJ. Pří zkušební jízdě jsem auto odmítl převzít s tím, že motor se klepe jak ratlík. Prý to je výměnou vstřiku a po pár stovkách km se to srovná. Srovnalo se to a trvalo to cca 1300 km !!! Pak už si to sedlo a motor netřepal. Nějak jsem z technika ještě vydoloval, že pokud třepání nepřestane, musí se vstřiky přehodit mezi sebou podle určitého pravidla a znova kalibrovat. Po výměně vstřiku (CONTINENTAL) se srovnaly regenerace po cca 700km. Takže tak.
Renault Mégane 1.9dT - Barča - už není

VW Touran 1.6 TDI CR - Taky už není, seru na celý posraný koncern !!!
benchi
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Odpovědi: 0
Registrován: 10 lis 2009, 21:32

Příspěvek od benchi »

Jenže on si myslí, že když se to servisní regenerací vypálí, ze bude mít zase na 50-100 tkm pokoj.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“