Audi A4,B5 2.5 TDI pribržďuje zadní kolo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Scolo
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 10 srp 2015, 08:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Scolo »

senioring1 píše:Ak som dobre čítal , tak pred opravou brzdilo ľavé zadné a teraz po oprave pravé zadné ??????
Nie je to dôsledok poruchy ESP ?

Presne tak, ESP by ukazala diag ne?
Scolo
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 10 srp 2015, 08:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Scolo »

TDI tech píše:ESP nepribrzduje trvalo ono iba pribrzdi na potrebny moment konkretne kolesa. Kolesa ESP blokuje hlavne v zakrutach, ked su na aute obute Cinske gumy napr. WanLi, Nankang a pod. ale to nieje jeho pripad. Jemi zjavne nevrati tiahlo rucnej brzdy. Ako som uz pisal davam rozperne pruzinku z OII a je pokoj.
Lanovody na rucni brzde jsou novy
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Pružinky pomohou , pokud je jinak vše o.k. Pokud při zvednutém kole kolo přibrzďuje a páka ruční brzdy není v konci, mohou pružinky pomoci, ale pokud jde kolo /těsně po jízdě/ztuha a po povolení odvzdušňováku se uvolní, je to hadicí..Pak už zbývá jen váznoucí píst nebo zarezlé desky ve štítu...Kolikrát je to atrakce, protože zastudena je vše o.k. a kolo začne přibrzďovat až po nějaké době jízdy..Je dobré sem tam si sáhnout, zda kola nemají různou teplotu , třeba u pumpy během jízdy..Stará auta s ruční brzdou v kotoučovce přibrzďují skoro všechna, majitel sice čumí na display spotřeby, ale tohohle si často ani nevšimne. A vždy je velice podezřelé, když má pedál brzdy malou vůli, vždy je něco přirezlého.. :)
nepropadat panice...
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

scolo: Hadicky to mohou taky delat,to ti servis nepovedel?Ty brzdice se davaly nove jako NOVE?
Mno,vyradil bych ze soustavy pumpu ABS a chvili pojezdil.Tim vyradil myslim napojit hlavni valec primo na okruhy,takovy bypass kolem ABS pumpy.
Jo a jeste jak se daval ten novy valec,zkouseli jestli ma vuli pistek vuci tycce od pedalu,ktera do nej tlaci?Jestli uz to lehce nepribrzduje porad,myslim tim,ze pistek nemusi byt uplne v uvolnene poloze.
(Sry za krkolomny popis,nevim jak to lepe popsat).
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Napsal jsi to dobře, já řešil výkon u koupeného auta a pak jdu okolo kol a cítím smrad, a všechna kola přibrzďovala. Tak jsem povolil 2 šrouby na pumpě a auto se mi rozjelo dozadu, a bylo to jasné. Utíkal mi tudy podtlak, tak jsem dojel bez posilovače a auto jelo jako nové..Udělal jsem si podložku pod válec, abych nemusel zatáčet tlačnou tyčku..A bylo vidět, že válec předtím někdo dával nový.. Tohle je základ..dokonce se stalo, že se tyčka postupně vytáčela ze závitu, nebyla zajištěna... :)
nepropadat panice...
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

jericho: Me to vydrbalo jednou pri vymene hl valce a od te doby si na to davam majzla ;-)
Mozna by to sedelo,kdybych daval ATE za ATE,ale daval jsem LPR za ATE a cca 3mm byl rozdil,no taky rozdil v cene,ta se musi nekde projevit.Proste prirubka valce musi pekne dosednout bez odporu na posilovac..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já to vždy měřím šuplerou, nevěřím ničemu, je to pásová výroba a dělají to jen lidé. Je známo, že výrobky, které prošly lidskýma rukama jsou nejspolehlivější ve středu, uprostřed týdne. Protože v Pondělí je většina dělníků po tahu o víkendu, v Úterý je jim už lépe, ale ještě nemají patřičnou motivaci, kterou získají až ve Středu. Ve Čtvrtek už se těší na konec týdne, ale motivace ještě trochu přetrvává, zato v Pátek jsou už duchem nepřítomni a těší se na víkend až se zase zlejou o víkendu. Samozřejmě vývoj postupuje a situace se mění, protože někteří si místo chlastu šlehají každý den..Takže nikdy nevíme, v jakém rozpoložení dotyčného dělníka byla součástka vyrobena nebo i správně označena...Proto se musíme spoléhat sami na sebe a hlídat se ,abychom důležitá rozhodnutí dělali ve Středu... :D
nepropadat panice...
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Sústreďme sa na fakt , že po oprave začalo trvale brzdiť iné kolo ako pred opravou .
Ak je všetko tak ako má byť , potom najbližšie spoločné miesto pre obe zadné kolá je jednotka ABS a ESP . Na tomto mieste by som hľadal chybu.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Scolo
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 10 srp 2015, 08:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Scolo »

jericho-3 píše:Napsal jsi to dobře, já řešil výkon u koupeného auta a pak jdu okolo kol a cítím smrad, a všechna kola přibrzďovala. Tak jsem povolil 2 šrouby na pumpě a auto se mi rozjelo dozadu, a bylo to jasné. Utíkal mi tudy podtlak, tak jsem dojel bez posilovače a auto jelo jako nové..Udělal jsem si podložku pod válec, abych nemusel zatáčet tlačnou tyčku..A bylo vidět, že válec předtím někdo dával nový.. Tohle je základ..dokonce se stalo, že se tyčka postupně vytáčela ze závitu, nebyla zajištěna... :)
tak to musim zjistit , jak to s tou tyčkou je .. ale kdyby to byl problem, přibržďovaly by všechny kola ne? Mně přibržďuje sporadicky teď pouze zadní pravý
Scolo
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 10 srp 2015, 08:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Scolo »

NOVON píše:scolo: Hadicky to mohou taky delat,to ti servis nepovedel?Ty brzdice se davaly nove jako NOVE?
Mno,vyradil bych ze soustavy pumpu ABS a chvili pojezdil.Tim vyradil myslim napojit hlavni valec primo na okruhy,takovy bypass kolem ABS pumpy.
Jo a jeste jak se daval ten novy valec,zkouseli jestli ma vuli pistek vuci tycce od pedalu,ktera do nej tlaci?Jestli uz to lehce nepribrzduje porad,myslim tim,ze pistek nemusi byt uplne v uvolnene poloze.
(Sry za krkolomny popis,nevim jak to lepe popsat).
..hadičky už jsou teď taky nový a pedál je při brždění ne úplně tuhej, zjistili jsme že při šlapání je slyšet z pumpy abs lehký jakoby pšoukání, nevim jestli je možný, aby byla zavzdušněná nebo tam při výměně kotoučů a desek nevlít bordel, protože od tý doby to tak cirka dělá. Pak to začlo zlobit. Bohužel VAG to nevidí a nevim jak jinak by to šlo odvzdušnit solo. A ještě, když se vyřadá abs, nebude to dělat nějakej blázinec pak na brzdách ?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Scolo, máš pravdu, pokud je to jen jedno kolo, nebude to tyčkou, ale patrně zadním svěrákem..
nepropadat panice...
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

jericho-3 píše:Scolo, máš pravdu, pokud je to jen jedno kolo, nebude to tyčkou, ale patrně zadním svěrákem..
Podľa mňa je treba najsť odpoveď na otázku prečo to bolo najskôr LZ a teraz PZ kolo. Opakujem domienku , že sa jedná o poruchu RJ ABS . Pravdepodobne SW .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

scolo: Projed to nekde na place a hamuj,tak aby bylo ve funkci ABS,nekolikrat opakuj.Pak to jeste jednou kompletne odvzdusni.V jednotce ABS mohl zustat vzduch.Jde to i nejak pres VAG-otevrit ventily v absku,ale nevim presne jak.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

NOVON píše:scolo: Projed to nekde na place a hamuj,tak aby bylo ve funkci ABS,nekolikrat opakuj.Pak to jeste jednou kompletne odvzdusni.V jednotce ABS mohl zustat vzduch.Jde to i nejak pres VAG-otevrit ventily v absku,ale nevim presne jak.
Súhlasím . Ja som opakovaným brzdením na ľade rozchodil zavdušnené ABS .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Scolo
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 10 srp 2015, 08:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Scolo »

Zkusim, díky všem ...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“