Když vezmu Lybru 1.9JTD tak:
+ motor nechtěl nikdy nic (řešil jsem EGR a váhu, ale "železo" drží)
+ technologicky dál než TDi z dané doby... kámoš s O2 LaK se divil jak je to tiché a pohodlné
- složitější zadní náprava
- méně lidí na tom umí něco opravit
- nutno si zjistit informace, trošku víc shánět díly, občas něco udělat sám
= nemůžu říct, že je to lepší nebo horší než ostatní auta, museli bychom se bavit o tom, z kterého pohledu se na to podíváme
Když vezmu Thesis 3.2V6 BUSSO:
+ zvuk, svezení, pocit z jízdy
+ takové motory už fakt asi nebudou
+ neuvěřitelně pohodlné - Superb3 není takhle pohodlný a odhlučněný
- málokdo se pustí do opravy, nesmrtelné a bezúdržbové to taky není
- žere to i trávu kolem cesty, 70L paliva jde utavit na 350km
- dalo se to koupit jen s "vyhlášeným problémovým" automatem
= když bych měl říct, jestli to je lepší, než Superb, BMW 5 nebo A6, tak já nevím, záleželo by o čem se budeme bavit?
a) Motor a pocit z jizdy - málokteré auto to překoná
b) Velikost kufru - nic moc, myslím že O2 sedan má snad i větší kufr
c) Servisní náklady - to asi není třeba komentovat

d) Dojezd - nic moc, člověk sebou vozí tanker (já jsem nechal dát LPG, protože řeči, že 3-litr pojede za 14l paliva jsou mimo - není problém 20L). Vezu sebou tolik paliva, že jiné auto by s tím jezdilo půl roku bez zastavení.
A takhle to bude se vším... řekněte co chcete porovnávat a porovnáme. Jako celek je to neporovnatelné... a pokud ano, tak musíme určit, jakou váhu pro posuzování má daná vlastnost.
Jaký vliv na posouzení auta má velikost kufru, jaký vliv má spotřeba, jaký vliv má design... dojezd... cena servisu...dostupnost servisu? Je mi ta vlastnost úplně u prdele, nebo jdu za jednou vlastností a pokud ji to nemá, tak konec?