atmos jednotka ACD 01
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já chtěl původně taky zplyňovák atmos ale combi. No nevyhovuje komín tak mám koupeného z výprodeje rojka ktp. Čekám od toho úsporu paliva a větší tepelnou pohodu.
No co se té regulace týče tak jsem zvažoval i Siemens albatros,nicméně taky to tady nikdo moc neumí. Hlavně navrhnout aby to opravdu fungovalo jak má. No uvidím. Tady ten co jsem dával odkaz výše mi doporučil topenář a je za docela solidní peníze. Budu to ještě kombinovat se zónovou regulací,kterou už v domě máme. Su na to zvědavý sám jak to pojede.
No co se té regulace týče tak jsem zvažoval i Siemens albatros,nicméně taky to tady nikdo moc neumí. Hlavně navrhnout aby to opravdu fungovalo jak má. No uvidím. Tady ten co jsem dával odkaz výše mi doporučil topenář a je za docela solidní peníze. Budu to ještě kombinovat se zónovou regulací,kterou už v domě máme. Su na to zvědavý sám jak to pojede.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
a co tím chceš všechno ovládat a regulovat?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Pokud je to na mne tak potřebuju hlídat teplotu zpátečky kotle,hlídat přetopení a regulovat nabíjení aku nádrží. Takže dva třícestné ventily a spínat dvě čerpadla. A nějak to nakombinovat s etatherm regulací která funguje k plné spokojenosti a nerad bych ji rušil. Jedno mi pořeší jeden okruh a druhý okruh by to měl řešit pomocí ekvitermu.Etatherm by měl spínat a rozpínat okruh podle potřeby topit nebo netopit. Ještě to chcu konzultovat s výrobcem jestli to opravdu bude chodit tak jak si představuju.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
to by fungovat mělo, teplotu zpátečky klidně ureguluješ termoventilem za pár stovek (výměnná patrona dle požadované teploty) a nabíjení nádrží se děje automaticky- tam jde přebytek co nevcucne topení. Přetopení asi chladící smyčkou v kotli nebo já to mám el.ventilem co se bez napětí otevře rovnou z kotle do akumulační nádrže. Natopení aku nádrží já sleduju manometrem - laboroval jsem s umístěním teplotních čidel ale nejlepší orientace je podle tlaku v systému - ohřátím z 25C na 80C mi stoupne o 0,7 baru takže přestanu přikládat když jsem někde na + 0,4-0,5 od tlaku za studena. Ale to chce vyzkoušet
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Nad tím termoventilem jsem taky uvažoval,ale topenář mne od toho odrazuje. Proč netuším. Tady ten regulátor má dva okruhy a spínají i čerpadla. Od kotle do aku budou tlusté trubky aby se to dokázalo honit samotíží v případě výpadku elektriky.No uvidí se v zimě. Teď čekám až bude konečně teplo a můžu se do toho pustit.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
doma mám zpátečku řízenou třícestným ventilem a servo + regulace (dělal jsem si sám, jedno čidlo a z toho pokyny otevírat nebo zavírat) V dílně mám termoventil a funguje taky bezvadně. Pokud máš i v kotlovém okruhu čerpadlo tak to nabíjí nádrže. Taky jsem to chtěl aby to jelo i bez elektriky ale do podlahovky to samotíží moc nejde a tak jsem se na tohle řešení vyprdnul a kdyby měl být delší problém s elektrikou tak holt napojím centrálu...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Toto je síce Polské ale funguje to, mám to 1,5 roku a bez zaváhania.
http://www.kurenie-solar.sk/kurenie-sol ... 79-CS-431n
http://www.kurenie-solar.sk/kurenie-sol ... 79-CS-431n
ja cenu zas tak neresim mam to na dotace jen mi topenar rekl ze to nezapoji ze je to nad jeho sily a chlapek co jim to dela je po nehode takze je na chvilku out. shanim nekoho kdo by byl ochotny to udelat aby to fungovalo tak jak ma. kdyztak mi dejte SZ
koukal sem do toho schematu a si bych to zapojil jenze pro me to jsou 2 dni v haji nez to prostuduju a ten kdo to dela tak to ma za pul dne hotovy a ja muzu v klidu si vydelavat a ne se stresovat
koukal sem do toho schematu a si bych to zapojil jenze pro me to jsou 2 dni v haji nez to prostuduju a ten kdo to dela tak to ma za pul dne hotovy a ja muzu v klidu si vydelavat a ne se stresovat
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Tak zavolej do Atmosu a oni ti někoho pošlou, stejně si to budeš muset doladit sám.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Nemyslím že by si to robil dva dni, pokiaľ zvládneš opraviť auto, tak toto je sranda na 2 hodinky.
Tú linku čo som ti poslal som si rám montoval a mal som to za cca dve hodinky.
Nahodíš čidlá všetky body sú označené a spustíš, nastavíš časy pre ventily a aj tak to budeš doladzovať iba ty.
Ale ako kolega nadomnou napísal zavolaj a oni ti niekoho pošlú.
Tú linku čo som ti poslal som si rám montoval a mal som to za cca dve hodinky.
Nahodíš čidlá všetky body sú označené a spustíš, nastavíš časy pre ventily a aj tak to budeš doladzovať iba ty.
Ale ako kolega nadomnou napísal zavolaj a oni ti niekoho pošlú.
Já bych tomu ten den obětoval protože stejně dojede někdo kdo to udělá blbě a stejně si to budeš předělávat podle sebe nehledě na to že to nastavení je otázka jedné topné sezony, kdy to musíš dolaďovat a zkoušet - aspoň já to tak měl aby to všechno makalo jak potřebuju, časy otevírání ventilů, teploty, ekvitermní křivky - to ti stejně nikdo pořádně neudělá. Já už jsem nad podobnýma odborníkama zlomil hůl a radši si to zkurvím sám než abych za to ještě někomu platil... 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


ta ADC01 je předražený honywell s okrouhaným FW, tajže to spoustu věcí co umí honywell neumí
https://www.topenilevne.cz/honeywell-sm ... or-p28973/

https://www.topenilevne.cz/honeywell-sm ... or-p28973/
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel