Nerovnomerné opotrebenie kotúčov

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

hackman: Na drzaku trmenu mas ty kluzne plisky pro desky?Pistek je rovny,nevyrezla dosadaci plocha..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Hacman
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 11 čer 2008, 14:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hacman »

Takto kotúče vyzerajú.
Toto je vonkajšia strana, ktorá je normálne obodratá.
Obrázek

a toto zasa vnútorná, ktoru deria na 50% a navyše v strede derie aj ryhu.
Obrázek
NOVON píše:hacman: Na drzaku trmenu mas ty kluzne plisky pro desky?Pistek je rovny,nevyrezla dosadaci plocha..
Neviem, aké kĺzne pliešky máš na mysli. Držiak strmeňa je monoblok a žiadne pliešky v mieste kde sa dotýkajú platničky na ňom neboli. Neviem, či to bude dobre vidieť lebo toto foto sa mi nepodarilo
Obrázek

a piestik vyzerá byť v poriadku.

Pravú, vnútornú stranu derie o poznanie lepšie.
Obrázek
Octavia Tour AXR 1.9 TDI PD, 74kW, r.v. 2007
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Ryhu na kotúči mohol spôsobiť zaseknutý kamienok , čo by vysvetľovalo aj to , prečo funkčná plocha končí ryhou .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33564
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Hacman"]

kup nové za ty prachy vydržely hodně
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

hackman: Jo promin,myslel jsem,ze resis zadek..Plisky se davaji dozadu.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

Bych řek tak nějak normální věc u aut s kterými se moc nejezdí (nebrzdí). Vem to na okresku, dej si 30 km hodně svižně a zlepšení bys měl vidět. Ale abys to vyleštil, tak to bude chvíli trvat, kotouč se zas tak rychle neojíždí.
AMF; M47/T2
Hacman
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 11 čer 2008, 14:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hacman »

Poznám autá ktoré jazdia oveľa menej a kotúče sú z oboch strán ako zrkadlo, lenže to nie sú Octávie.
slovacek.milos píše:
kup nové za ty prachy vydržely hodně
Necelých 13.000 km sa mi nezdá dosť a 125€ zasa málo.
NOVON píše: ...Plisky se davaji dozadu.
teraz ma čaká výmena zadných kotúčov, tie pliešky vzadu treba meniť?
Octavia Tour AXR 1.9 TDI PD, 74kW, r.v. 2007
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33564
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Hacman píše:
teraz ma čaká výmena zadných kotúčov, tie pliešky vzadu treba meniť?
si kup śadu desek s plechama, určitě bude lepší když budou desky klouzat po lesklém plechu jak po rezavemém
Hacman
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 11 čer 2008, 14:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hacman »

Tie pliešky sa kupujú zvlášť alebo sú súčasťou platničiek? Nič také ako platničky s plieškami mi nenašlo?!?
Octavia Tour AXR 1.9 TDI PD, 74kW, r.v. 2007
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Málo ježdění, slabý brždění. Jak to jednou chytne rez od hranek kotouče a nestačí se to sundat v počátku dostatečným obržděním, nic kotouč nezachrání.
Hacman
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 11 čer 2008, 14:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hacman »

Ak by bolo málo jazdené a brzdené tak by museli byť zlé obidve strany a nielen jedna, nie? A navyše jeden kotúč je zodratý viac a druhý menej viď. foto.
Octavia Tour AXR 1.9 TDI PD, 74kW, r.v. 2007
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Hacman píše:Tie pliešky sa kupujú zvlášť alebo sú súčasťou platničiek? Nič také ako platničky s plieškami mi nenašlo?!?
No nekdy jsou pribalene u drazsich desek,ale ja je vetsinou dokupoval zvlast.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33564
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Hacman"]Tie pliešky sa kupujú zvlášť alebo sú súčasťou platničiek? Nič také ako platničky s plieškami mi nenašlo?!?[/quote

no do půče BO 0986494596 toto je co

https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... B9ZH-kW_Ww
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

Hacman píše:Ak by bolo málo jazdené a brzdené tak by museli byť zlé obidve strany a nielen jedna, nie? A navyše jeden kotúč je zodratý viac a druhý menej viď. foto.
Co se tam děje ví bůh, může být mírná nesouměrnost... Já s tímhle celkem bojuju, jezdím sice přes 100 km denně, ale je to taková trasa, že se ani nemusím nijak snažit a brzdy nepotřebuju, hlavně u 1er, tej ten dvoulitr brzdí hodně. Já bych desky vyndal, na jemným šmirglu zarovnal, namazal a začni brzdit více agresnivěji, nemáš to bych řek ještě tolik, třeba se to srovná. Stočení se moc nevyplatí, pak kdyžtak jiné kotouče.
AMF; M47/T2
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Nevím, ale na zalejskanou korozi na kotouči destičkou platí jedině soustruh nebo kontejner ... No, na pravým to je to samý (rozdíl minimální, prostě na ploše mezi destičkouxkotouč nesmí být nic), maximálně tam maj destičky lepší pozici vůči kotouči, případně v lepším stavu hydraulika-žádnej vzduch.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“