2.0TDI BKD - špatné starty, podivné chování vstřikovačů
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0TDI BKD - špatné starty, podivné chování vstřikovačů
ahoj,
obracím se na vás ohledně problému s mojí Audi A3 8P, rok 2003, BKD bez DPF... Auto špatně startuje za studena, nechce chytit na všechny válce, musím klíč ve startovací poloze podržet déle dokud se nechytí všechny. Po nastartování jde z výfuku bílý kouř a smrdí štiplavě, tudíž dle mého nosu nespálená nafta. Tento kouř provází také nepravidelný chod motoru, kolísají otáčky a celé auto se třepe. Pokud auto nechám na volnoběh, kouření přestane cca za 2-5 min. Pokud s autem hned odjedu, po cca 15 metrech po kouři ani památka.
Na diagnostice při zahřátém motoru jsou korekce množství na jednotlivých vstřicích jakž takž ok, co mě ale zaráží je fakt, že když při měření korekcí šlápnu na plyn a auto chvilku vytáčím a pak nechám otáčky opět ustálit na volnoběžné hodnotě, korekce na první vstřikovači náhle prudce vyleze až na 3mg, motor se začne chvět, má nepravidelný chod. Po chvilce však korekce začne padat dolů až na hodnotu cca 0,8mg a volnoběh je opět hladký a auto se netřepe.
Vadné vstřikovače jsem řešil taky u své A6 3.0TDi BMK, ale tam se to projevovalo poněkud jinak, proto si v tomto případě nevím rady a rád bych se zeptal na názor zkušenějších, zda rovnou objednat vstřiky nové nebo toto zvláštní chování zrovna toho jednoho vstřiku může způsobovat i něco jiného.
Předem děkuji za odpovědi.
obracím se na vás ohledně problému s mojí Audi A3 8P, rok 2003, BKD bez DPF... Auto špatně startuje za studena, nechce chytit na všechny válce, musím klíč ve startovací poloze podržet déle dokud se nechytí všechny. Po nastartování jde z výfuku bílý kouř a smrdí štiplavě, tudíž dle mého nosu nespálená nafta. Tento kouř provází také nepravidelný chod motoru, kolísají otáčky a celé auto se třepe. Pokud auto nechám na volnoběh, kouření přestane cca za 2-5 min. Pokud s autem hned odjedu, po cca 15 metrech po kouři ani památka.
Na diagnostice při zahřátém motoru jsou korekce množství na jednotlivých vstřicích jakž takž ok, co mě ale zaráží je fakt, že když při měření korekcí šlápnu na plyn a auto chvilku vytáčím a pak nechám otáčky opět ustálit na volnoběžné hodnotě, korekce na první vstřikovači náhle prudce vyleze až na 3mg, motor se začne chvět, má nepravidelný chod. Po chvilce však korekce začne padat dolů až na hodnotu cca 0,8mg a volnoběh je opět hladký a auto se netřepe.
Vadné vstřikovače jsem řešil taky u své A6 3.0TDi BMK, ale tam se to projevovalo poněkud jinak, proto si v tomto případě nevím rady a rád bych se zeptal na názor zkušenějších, zda rovnou objednat vstřiky nové nebo toto zvláštní chování zrovna toho jednoho vstřiku může způsobovat i něco jiného.
Předem děkuji za odpovědi.
Máme tam OII BKD kde se dělala nedávno hlava,asi měsíc to jezdilo cajk, teď to začalo na vyšší kvalty cukat - řekněme kolem 1800ot na čtverku-pětku se to celý roztřepe ale jako dost, diag nic samozřejmě, korekce v normě
zkoušeli jsme napružit piny, nepomohlo
může to podfukovat ? na ten projev se mi to ale nezdá..
díky
zkoušeli jsme napružit piny, nepomohlo
může to podfukovat ? na ten projev se mi to ale nezdá..
díky
to odpovídá na podfuk, ne moc velký, diagnostikovat to jderoman1648 píše:Máme tam OII BKD kde se dělala nedávno hlava,asi měsíc to jezdilo cajk, teď to začalo na vyšší kvalty cukat - řekněme kolem 1800ot na čtverku-pětku se to celý roztřepe ale jako dost, diag nic samozřejmě, korekce v normě
zkoušeli jsme napružit piny, nepomohlo
může to podfukovat ? na ten projev se mi to ale nezdá..
díky
tak jsem se k tomu včera dostal, jeden šroub na čtvrtém vstřiku téměřvolný....nechápu,šrouby byly nový origo,utažený dle předpisu...studený to asi celkem normálně jelo a jak se to zahřálo tak to začalo podfukovat?
má to cenu ty šrouby dát třeba na Loctite ?
doufám že závity OK,včera večer jsem do toho už nečuměl
má to cenu ty šrouby dát třeba na Loctite ?
doufám že závity OK,včera večer jsem do toho už nečuměl
