
Regulátor
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Nechci ti do toho furt štourat
, ale to proplachování na volnoběh je podle mě problematický. To, že si proplách nízkotlak čerpadla ještě neznamená, že ti nafta prošla až do vstřiků. Když jsem s olejem začínal, tak jse třeba furt zkoumal, jestli už jedu na volej nebo ještě nejedu (podle smradu) a při normální jízdě je těch 10-15 vteřin na proplach asi reálných. Ale když jsem chtěl třeba kamarádům předvést, jak krásně mi to smrdí po hranolkách, tak to po přepnutí z nafty na volnoběh trvalo docela dlouho,tak 2-3 minuty určitě. Kolečko okolo baráku je asi OK.

VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Zdendo tvoje připomínky beru jako podnětný.
Já auto ještě předělaný nemám, chystám se na to každou chvílí, takže ještě nevím, jak dlouhé časy budu nastavovat. To si každý musí udělat sám.
Součástky do regulátoru jsem volil tak, že kdyš jsou oba trimry v půlce rozsahu, tak časy proplachu jsou asi 2 minuty.
Proplach vysokotlaké části systém už ale asi nesouvisí s dobou proplachu nastavenou regulátorem. Tím můžu propláchnout jenom nízkotlakou část čerpadla - objem vstřiků a vysokotlakého potrubí se prostě musí spálit, jinak se nepropláchne.
Já auto ještě předělaný nemám, chystám se na to každou chvílí, takže ještě nevím, jak dlouhé časy budu nastavovat. To si každý musí udělat sám.
Součástky do regulátoru jsem volil tak, že kdyš jsou oba trimry v půlce rozsahu, tak časy proplachu jsou asi 2 minuty.
Proplach vysokotlaké části systém už ale asi nesouvisí s dobou proplachu nastavenou regulátorem. Tím můžu propláchnout jenom nízkotlakou část čerpadla - objem vstřiků a vysokotlakého potrubí se prostě musí spálit, jinak se nepropláchne.