Benz. auto pro ženskou do 50-60tkč.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- OndraTDI...
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 144
- Registrován: 01 kvě 2011, 12:11
pritelkyne si vybrala saxo, 1,1 44kw 2003 3dver cerna barva elektrony,zadni naprava po repasy,nezrezly.cena 27500 a ted se tam narvalo 5000kc (rozvodova sada,filtry,olej,chladici kapalina,tesneni pod hlavou,tesneni vyfuku,zadni raminko sterace)...jezdi to za malo a celkem na pohodu
Golf II 1.8 90ps
Ibiza 6L 1.9 130ps@205ps 465nm
Cordoba 6k5 1.9 68ps
Octavia II 1.9 105ps
Ibiza 6L 1.9 130ps@205ps 465nm
Cordoba 6k5 1.9 68ps
Octavia II 1.9 105ps
A co ještě Megane II kombi 1.6 16V 82KW rv 2006 a najeto poctivka 218tkm?
Kolega se v tom svezl a je nadšený, zatím mluví pouze o tom. Kupodivu to projela i jeho žena a nadšenost taky, jak z prostoru, tak ze vzhledu a celkově i stavu.
Cenovka je 55tkč a kromě těch karet místo klíčů se to líbí i mně
Kolega se v tom svezl a je nadšený, zatím mluví pouze o tom. Kupodivu to projela i jeho žena a nadšenost taky, jak z prostoru, tak ze vzhledu a celkově i stavu.
Cenovka je 55tkč a kromě těch karet místo klíčů se to líbí i mně

Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 

Seděl jsem s důchodcem staršího data na úřadě přihlašování aut a on mi smutně povídá, jdu odhlásit Saxo , kde mám perfektní motor nedávno opravený, vše je perfektní, ale na STK mě vyhodili, že vzadu v kufru mám nějaký pás rezu...Tak mu říkám, a což to opravit? Technik řekl, že to neexistuje....Debilové...OndraTDI... píše:pritelkyne si vybrala saxo, 1,1 44kw 2003 3dver cerna barva elektrony,zadni naprava po repasy,nezrezly.cena 27500 a ted se tam narvalo 5000kc (rozvodova sada,filtry,olej,chladici kapalina,tesneni pod hlavou,tesneni vyfuku,zadni raminko sterace)...jezdi to za malo a celkem na pohodu

nepropadat panice...
- OndraTDI...
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 144
- Registrován: 01 kvě 2011, 12:11
to je bohuzel celkem znamej problem na saxujericho-3 píše:Seděl jsem s důchodcem staršího data na úřadě přihlašování aut a on mi smutně povídá, jdu odhlásit Saxo , kde mám perfektní motor nedávno opravený, vše je perfektní, ale na STK mě vyhodili, že vzadu v kufru mám nějaký pás rezu...Tak mu říkám, a což to opravit? Technik řekl, že to neexistuje....Debilové...OndraTDI... píše:pritelkyne si vybrala saxo, 1,1 44kw 2003 3dver cerna barva elektrony,zadni naprava po repasy,nezrezly.cena 27500 a ted se tam narvalo 5000kc (rozvodova sada,filtry,olej,chladici kapalina,tesneni pod hlavou,tesneni vyfuku,zadni raminko sterace)...jezdi to za malo a celkem na pohodu
Golf II 1.8 90ps
Ibiza 6L 1.9 130ps@205ps 465nm
Cordoba 6k5 1.9 68ps
Octavia II 1.9 105ps
Ibiza 6L 1.9 130ps@205ps 465nm
Cordoba 6k5 1.9 68ps
Octavia II 1.9 105ps
Ano, ale pro lidi, kteří dojíždí v důchodu ze své vesničky do krámu ve městě pár kilometrů je to zlaté auto..Koupit dneska levnou ojetinu s nadějí, že bude fungovat bez píčovín dnešní doby a se spolehlivostí jim vlastní je snem. A např. Fabie vyvolává mrazení v zádech a koncern všeobecně má tyto potencionální kupce na háku. Vždy je třeba si položit otázku na co vše to které auto dotyčný chce.. A v 70. letech je ti nějaká dopravní bezpečnost na háku, zvlášť když jsi v mládí jezdil bez přilby s pár pivy a v autech , kdy bylo riziko už jen z něho vylézt..A pozná se to i při kšeftu, když vyhodí staříka z STK, že mu teče nafta z čerpadla a při objíždění kšeftů jej mecháni vyhodí, když uvidí jeho vykopávku, /do které nejde nastrčit kabel a čumět na obrazovku/, popřípadě jej odradí nesmyslnou cenou jenom za demontáž čerpadla o opravě nemluvě...Dnes je to samý mistr s chytrým telefonem, ale musí mít itinerář a obrazový záznam, aby se hnul z místa..Samozřejmě není to dobrý kšeft a člověk se i umaže .....Ale ocenění téhle práce je i v tom, když dědek po opravě nemůže zadržet slzy a mele něco o poslalo mi vás samo nebe... 

nepropadat panice...
Tak to tě lituju, já si zas nedokážu představit nic horšího
Třepe se to, nejede to, sedět v tom je za trest..
Koupil bych benzínovou Xsaru po faceliftu za 30k. Nic se tam nesere, max zadní náprava, nerezne to a jízdou je asi tak 100 let před Fabií. Díly no to jsou korunové položky.

Koupil bych benzínovou Xsaru po faceliftu za 30k. Nic se tam nesere, max zadní náprava, nerezne to a jízdou je asi tak 100 let před Fabií. Díly no to jsou korunové položky.
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
E63 645Ci
Já když jel poprvé kdysi v 3. válcové benzinové Fábce,/byla nová v záruce/ myslel jsem , že má závadu nebo spíš výrobce ./duševní/. Když chudák paní asi po páté neodjela s manželem na vozíku, kterého musela do garáže donést z pátého poschodí až do garáže, auto prodala pod cenou a začala jezdit taxíkem. Protože zatímco se š 120 neměla problém, tak slavná Fabie díky immu /autorizák nebyl schopen to opravit/ nešla používat...Atd.Atd.
P.S. a s tou Xsarou je to tak, podceňovaní Frantíci dělají i dobrá a pohodlná auta..
P.S. a s tou Xsarou je to tak, podceňovaní Frantíci dělají i dobrá a pohodlná auta..
nepropadat panice...
[quote="TANN3R"]Tak to tě lituju, já si zas nedokážu představit nic horšího
Třepe se to, nejede to, sedět v tom je za trest..
Koupil bych benzínovou Xsaru po faceliftu za 30k. Nic se tam nesere, max zadní náprava, nerezne to a jízdou je asi tak 100 let před Fabií. Díly no to jsou korunové položky.[/quote]
co se na tom třepe proboha? Ty jsi zas nějakej cíťa, hlavně že saxo 1.1 jede jak kráva, hotová střela

Koupil bych benzínovou Xsaru po faceliftu za 30k. Nic se tam nesere, max zadní náprava, nerezne to a jízdou je asi tak 100 let před Fabií. Díly no to jsou korunové položky.[/quote]
co se na tom třepe proboha? Ty jsi zas nějakej cíťa, hlavně že saxo 1.1 jede jak kráva, hotová střela

Nikde sem nepsal, že nějaký Saxo jede. Žádné z aut, co tady bylo doporučeno nejede.
Co se na tom třepe? Pod přední kapotou je věc, co mění naftu na vibrace
Nic proti tomu, jako dělník ok, ale určitě bych to nekoupil přítelkyni. Zatím mi nic hrozného neprovedla. Radši benzín s o litr větší spotřebou, kde můžu jet i hodinu a nezalehne mi v uších.
Co se na tom třepe? Pod přední kapotou je věc, co mění naftu na vibrace

Mustang GT 4.6
E63 645Ci
E63 645Ci