O2 TDi 77kW BKC kouří bíle pouze na volnoběh - Vyřešeno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
RomanT
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 13 bře 2008, 08:15
Odpovědi: 0

O2 TDi 77kW BKC kouří bíle pouze na volnoběh - Vyřešeno

Příspěvek od RomanT »

1,9 TDi 77kW bkc hulí bíle jenom na volnoběh - jinak jede normálně a nehulí. zastavím a dýmovnice největší. pro odstranění závany provedeno následující: vstřiky z Dieselpoweru po repasu, nové gumičky, nakonec i jiná hlava a rozvody, korekce krásný, v kouři cejtím naftu, po rozdělání turba a vejfuku je to mokrý, předpokládám že je to nafta. už nevim co s tím díky za rady
Naposledy upravil(a) RomanT dne 14 pro 2017, 07:43, celkem upraveno 1 x.
Octavia business 2002, ALH + noname chip
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Vag bez chyb? Co egr?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Co komprese? A ty korekce, kolik znamená "krásný"? Jaká je hladina oleje?
RomanT
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 13 bře 2008, 08:15
Odpovědi: 0

O2 TDi 77kW BKC kouří bíle poute na volnoběh

Příspěvek od RomanT »

korekce všechny kolem -0,5. Vag bez chyby, EGR zaslepený, ale to bylo i dřív. tlaky 20,22,22,20, najeto 350tkm
Octavia business 2002, ALH + noname chip
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od marian.marcin »

Tlaky -skoro spodná hranica opotrebenia 1-4 na voľno pravdepodobne zle pália preto biely dym pravdepodobne zalepené kružky.
RomanT
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 13 bře 2008, 08:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od RomanT »

a proc to nedela za jizdy? mam tu plno podobnejch aut se stejnyma tlakama a nehulej
Octavia business 2002, ALH + noname chip
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od marian.marcin »

Nevynecháva na voľnobeh?Prečo sa menili veci popísané hore ako bežal motor predtým?
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Má to na volnoběh dost vzduchu, proto se ptám na ten egr.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
RomanT
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 13 bře 2008, 08:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od RomanT »

ty věci se začali měnit když to začlo takto hulit volnoběh jde krásně a nevynechává
Octavia business 2002, ALH + noname chip
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Sám píšeš, turbo a vejfuk mokrý, ale jen předpokládáš, že je to nafta. Je to opravdu nafta nebo jen dojem? Co olej, ubývá nebo ne? Ono to může být to turbíčko ...
Tadys řešil něco podobnýho, co to nakonec bylo?
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=164015
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od marian.marcin »

V podstate všetko čo si vymenil bolo viacmenej v poriadku lebo problém pretrváva .
RomanT
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 13 bře 2008, 08:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od RomanT »

Tak nakonec to bylo turbo - zvláštní je, že to bylo turbo, které jsem vyndal cca před půl rokem z naprosto normálně fungujícího auta (anglán), které jelo dobře a nekouřilo.
Octavia business 2002, ALH + noname chip
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Utmir »

A v čom bol problem v turbe prepuštalo olej cez sani alebo do vyfuku
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“