Utahovací momenty vačky AGR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Utahovací momenty vačky AGR
Zdravím, chystám se měnit hydra a rozvody, ale nikde jsme nenašel utahovací moment vačky na motoru AGR. Díky moc
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
nejdřív psal 25 pak to změnil, taky se mi to zdá málo:(
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
o kolo vačky mi nejde, tam vím, že je 45Nm, ale jde mi o koníky co drží vačku v hlavě a to bude ta hodnota pod tím těch 20Nm, což je opravdu málo...ale co je psáno, to je dáno:D proč já blbec sem si pujčil ten momenták od 40 do 210Nm:)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Když napíšu 20-25 Nm, tak tomu můžeš věřit
. Kdybych to nevěděl s určitostí, nebudu Ti odpovídat.
Záměrně jsem napsal 20-25 Nm, protože některá literatura udává 20, jiná 22 a jiná 25. Tak si myslím, že 20-25 je tak nějak akorát
.

Záměrně jsem napsal 20-25 Nm, protože některá literatura udává 20, jiná 22 a jiná 25. Tak si myslím, že 20-25 je tak nějak akorát

Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Je to tak, 20-25, bud to utahnes na 20Nm nebo 23Nm nebo rovnou 25Nm. Sou to obyc stefty 8.8 pevnost a osmicky matky, tak kolik bis to chtel utahovat? Dej 25Nm a neres to.Marek77 píše:Když napíšu 20-25 Nm, tak tomu můžeš věřit. Kdybych to nevěděl s určitostí, nebudu Ti odpovídat.
Záměrně jsem napsal 20-25 Nm, protože některá literatura udává 20, jiná 22 a jiná 25. Tak si myslím, že 20-25 je tak nějak akorát.
Nemáte někdo podobný planek na ASZ??? Konkrétně na mosty na kliku a na ojnice??? Nebo je to stejný jak AGR??
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
jo takže kliku jsem dorval jako kráva a sedí to a ojnice jen 25nm,to je na vačku ne?????e36power píše:uložení kliky je 65nm a 90°
ojnice taky 25nm
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV
VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS