Utahovací momenty vačky AGR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 935
Odpovědi: 0
Registrován: 19 črc 2009, 20:47

Příspěvek od jear ewing »

Traker píše:
e36power píše:uložení kliky je 65nm a 90°

ojnice taky 25nm
jo takže kliku jsem dorval jako kráva a sedí to a ojnice jen 25nm,to je na vačku ne?????
Tzv na byka-není nejlepší řešení, hlavně u půlměsíců, které drží kluzná ložiska, mělo by to přiléhat na všech částech stejně.

Mohlo by to špatně mazat.
Subaru Forester 2.0D-nemá rád zimu-už je zablaťbůh v praku!
tutch
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 14 črc 2013, 19:27
Bydliště: banov

Příspěvek od tutch »

jear ewing píše:
Traker píše:
e36power píše:uložení kliky je 65nm a 90°

ojnice taky 25nm
jo takže kliku jsem dorval jako kráva a sedí to a ojnice jen 25nm,to je na vačku ne?????
Tzv na byka-není nejlepší řešení, hlavně u půlměsíců, které drží kluzná ložiska, mělo by to přiléhat na všech částech stejně.

Mohlo by to špatně mazat.
Ja potrebujem vedieť na 1.4...16ventil 118kw kód motora je CAVD....moment dotiahnutia na ojnice...
rami
Aktivista
Příspěvky: 1666
Odpovědi: 0
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

M7 20Nm + 90 stupnu

M8 30Nm + 90 stupnu
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“