
Volba nabíječky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ta lidlovska na občasný nabití OK ale na práci to není...Pokud chces něco na práci tak něco takového http://www.gys.fr/prod-029071-13/Batter ... 0-12_HF/en
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
100Aváha píše:Ta lidlovska na občasný nabití OK ale na práci to není...Pokud chces něco na práci tak něco takového http://www.gys.fr/prod-029071-13/Batter ... 0-12_HF/en
kamoš mal vybitú baterku a potreboval rýchlo vyraziť, suseda v noci budiť nechcel, tak naň napojil zváračkou

nie inventor, trafo

vraj dosť to bublalo, ale bola nabitá za pár sekúnd -ešte že mu to nevybuchlo..

OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS

Odpojit baterku na nabijeni nemuzes, protoze to ani nezamknes, o tom, ze to budes mesic nastavovat nemluvim, v aute nabijet ti to zakazuje manual, tak co mas kurva delat.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 41
- Registrován: 25 srp 2013, 07:59
- Bydliště: rim.sobota
- Kontaktovat uživatele:
nekupuj srandy,,,,,,,ani bisch nenabije batériu na 100% ako CTEK MXS 5,,,,a ked budeš používať Recond funkciu, tak ti baterka vydrží omnoho dlhšie,,,,,CTEK má mnoho patentov v oblasti nabíjania,,,,,,+ dokáže desulfátovať baterku na začiatku nabíjania http://www.webareal.sk/extraolej/eshop/ ... 116-2-12-V 

Spokojny? Ako som sa rozhodoval, ze co zoberiem tak 100A v predaji nebola, len 50A od gysu a telwinu. Zobral som 50A od telwinu a zatial ako tak slape, ale asi ju predam a idem do 100A od gysu. Aka bola cena? Dikváha píše:Ty jsi asi nikdy nic nedělal na nějakým novým autě jako třeba Audi BMW a podobně co? Protože pak by jsi věděl proč 100A...
Do práce jsem si teď pořídil tuhle: http://www.otos.cz/nabijecky-baterii/na ... t-12v-25a/ Sanitku (2x baterie 74-80Ah plus spoustu stále zapnutých přístrojů, měnič napětí, vysílačky, nabíječky atd.) to utáhne a dobije za chvíli. Není sice levná, ale výkon je perfektní. Dokonce má i chlazení.
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...