ASV go hlavy & vymena krouzku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tpec
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 říj 2012, 07:52
Odpovědi: 0

ASV go hlavy & vymena krouzku

Příspěvek od tpec »

Ahoj,
zrovna delam na svem ASVcku tesneni pod hlavou... hlavu mam po zarovnani, otlakovani, vymene voditek, gufer a zabrouseni ventilu. Chci se zeptat, protoze me napadla teorie, ze kdyz se utesni vrch, tak jestli hrozi, ze odejdou krouzky... setkal se s tim nekdo?
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Nebal by som sa tam toho...
Ale nepokazis nic aj tym ze to prekruzkujes
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

len si odmeraj blok ;) aby si potom nastartoval... ja už som sa poučil..

minulý týždeň som riešil olejožrúta Tsi ktorého frajeri prirekrúžkovali a za studena nechytá kým nedonesieš do kýbla kompresie.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Kym si to needitoval tak som nachapal.... Nemiesaj stare tdi s tsi, t. Je jasne ze tie benziny idu do riti koli ovalite. Ale na hentom asv nemoze byt problem po kruzkoch...
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 06 úno 2016, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od TANN3R »

Bez alespoň částečného obnovení honování nemají nové kroužky moc smysl. Nejlepší je na ten spodek vůbec nesahat, pokud tam není očividně nějaký problém.
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
tpec
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 říj 2012, 07:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od tpec »

Spodek by mel byt dobrej, oleje to nevzalo na interval 10tis. ani decku... takze na to sahat nebudu.

Dekuju za rady
ferdy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Registrován: 01 črc 2015, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od ferdy91 »

ja som mal.tiez asv naj.450 tisic vymenil som kruzky bez honovania a výkon šiel hore odost aj spotreba malinko isla dole určite nič tým nepokazis
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

octaviask píše:minulý týždeň som riešil olejožrúta Tsi ktorého frajeri prirekrúžkovali a za studena nechytá kým nedonesieš do kýbla kompresie.
Jen ze zájmu o ty mrchy, co to bylo, 1.8 nebo sestřička 2.0? Ty ani výrobce nepovoloval honovat natož obrábět na opravárenský rozměr, ale třeba KolbenSchmidt na to vyrábí dvě opravárenský velikosti kroužků a nejen rusáci ale i němci mimo autorizák to jedou, otázka je životnost ... Jaks to pořešil a jak vlastně vypadaly válce? Admin nám z toho možná udělá nový vlákno :)
Naposledy upravil(a) Rayx dne 13 dub 2018, 12:12, celkem upraveno 1 x.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

adrian_B píše:Kym si to needitoval tak som nachapal.... Nemiesaj stare tdi s tsi, t. Je jasne ze tie benziny idu do riti koli ovalite. Ale na hentom asv nemoze byt problem po kruzkoch...
môže, opýtaj sa starších mechanikov, ktorí žijú Tdi od ich začiatkov 1997. Časté to nie je, ale občas sa to stane. Tsi bol len príklad princípu ;) roz dozadu mal kamarát 1.9 citrón SDI po krúžkoch nešlo naštartovať....len roztah, kompresia skoro žiadna.

prípadne ti to po krúžkoch začne tlačiť do veka ventilov a u PD to odvetrávanie nestíha.

nestraším, len upozorňujem!!!

napr moje AWT som prekrúžkoval a pohodička....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Rayx píše:
octaviask píše:minulý týždeň som riešil olejožrúta Tsi ktorého frajeri prirekrúžkovali a za studena nechytá kým nedonesieš do kýbla kompresie.
Jen ze zájmu o ty mrchy, co to bylo, 1.8 nebo sestřička 2.0? Ty ani výrobce nepovoloval honovat natož obrábět na opravárenský rozměr, ale třeba KolbenSchmidt na to vyrábí dvě opravárenský velikosti kroužků a nejen rusáci ale i němci mimo autorizák to jedou, otázka je životnost ... Jaks to pořešil a jak vlastně vypadaly válce? Admin nám z toho možná udělá nový vlákno :)
BWK to bolo
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Sakra, ono 1.4 to taky umí ... :D
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Rayx píše:Sakra, ono 1.4 to taky umí ... :D
2 roky do toho liali olej neustále..a tak to dopadlo.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Re: ASV go hlavy & vymena krouzku

Příspěvek od jericho-3 »

tpec píše:Ahoj,
zrovna delam na svem ASVcku tesneni pod hlavou... hlavu mam po zarovnani, otlakovani, vymene voditek, gufer a zabrouseni ventilu. Chci se zeptat, protoze me napadla teorie, ze kdyz se utesni vrch, tak jestli hrozi, ze odejdou krouzky... setkal se s tim nekdo?
Tohle se říkávalo hlavně v dobách 3krát uložených klik a najetých více km, kdy se utěsnila hlava a odešel spodek.Což u tvého motoru nehrozí. A jak píše octaviask, taky jsem se vymluvil z "kroužkování" TSI právě v tom rozdílu proti TDI, a také proto, že možná investice může přijít vniveč a majitel mě řekne, že jsem to zkurvil a nebude platit. Právě že byl zvyklý, že jsem tohle nejen na dieselech, ale i tehdejších benzinech dělal..Ale dnes je situace jiná, když válec často bývá veelmi oválný.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20154
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

já pokaždý když jsem kroužkoval tak to jen pomohlo, tady bych nějakou ovalitu neočekával, navíc když máš dole vanu zrovna vyčistíš koš,omrkneš šály popř. vyměníš
pokud to hodláš provozovat ještě nějaký pátek a děláš to pro sebe, udělal bych to celý tedy vč. kruhů a šálů ..
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ale šak ok ;) krúžkujte, no odmeral by som si to radsej.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“