tesnost vstreku 2.0 TDI 16V-vyriesene

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

103kW 2,0TDI 16V je PD, nie PPD!
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

no vidis...zasa viem o nieco viac ;) sorry za OT (offtopic)
Uživatelský avatar
Rixie
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Odpovědi: 0
Registrován: 21 kvě 2007, 20:13

Příspěvek od Rixie »

Skus zistit ci ten vstrek bol uz meneny,dam na to krk ze s tym bolo robene.

Zhruba pred pol rokom sa mi stalo to iste co tebe,s tym rozdielom ze ja som menil vstrekovac a hned som tam dal nove sroby,poskladal,isiel som sa previezt a na 3ke ked som mu stupil,total klepot,detonacie.
Hovorim si musi byt problem v tom co som robil,tak pekne zase von vstrekovac a hned som zbadal ze to podfukuje,cierne sedlo....
Uz som bol bezradny,ked som cistil zavit v hlave(nastekany olej)co drzi vstrekovac,v tedy ma to trklo a porovnal som srob stary a ten co som tam dal novy a bolo hned jasne 5mm dlhsi,podla mna pustil vw do predaju nahradnych dielov nespravne sroby.Tot moje zistenie......
embro
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Odpovědi: 0
Registrován: 01 lis 2009, 03:39
Bydliště: Slovensko okres PN

Příspěvek od embro »

Asi 2 mesiace dozadu som riesil tento problem.
Sroby su skutocne z materialu jak blato a nemaju pevnost ako povodne.
Pre tento typ srobov vw upravil aj momenty dotiahnutia z 8NM na
3NM +90 +180 stupnov. Srob sa skutocne natiahne jak zuvacka a treba ho VZDY!!! menit. Na jedno auto sme minuly spolu tusim 20 srobov nez to bolo ok. Firma bgs tusim predava aj frezku na sedla vstrekov a stoji cca 200€. Planujem kupit lebo su s tym stale velke problemy.
rline
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 12 črc 2016, 16:16

Příspěvek od rline »

misoVW píše:103kW 2,0TDI 16V je PD, nie PPD!
si si istý ? podla mna je 8V Bosch a 16V Siemens cize PPD :)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

16V je PD i PPD ;)
rline
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 12 črc 2016, 16:16

Příspěvek od rline »

to Huml : co doporučíš Ty mi bude svaté .. dávaš na vstřiky šrouby 03G103385A nebo WHT003179 ??? a nebo kupujes jine M6x88 s vetsi pevnosti ? utahovaci momenty dle puvodniho predpisu, nebo jak tady psal kolega vyse ? je to na 2,0TDI 16V PPD .. BMR kod motoru ..děkuji
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no dávám do všeho WHT, ty 03G se zdají být větí blato, dotažení je 3Nm + 270° a to pootočení se má provést jedním tahem
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

aky je rodiel medzi 03G a WHT? vyzeraju rovnako...a v ETKE to pise 03G....

minule som pouzil stare sroby a 3 som odtrhol pri dodrzani dotahovacieho momentu :D
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

misoVW píše:103kW 2,0TDI 16V je PD, nie PPD!
Prvni B6 passaty 16v byly 103 ppd
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

octaviask píše:aky je rodiel medzi 03G a WHT? vyzeraju rovnako...a v ETKE to pise 03G....

minule som pouzil stare sroby a 3 som odtrhol pri dodrzani dotahovacieho momentu :D
Rozdíl je hlavně v pevnosti,jak píše Huml, origo šrouby jsou bláto a po čase začne vstrik podfukovat,protože ty Šrouby se nenatahuji jen při dotažení ale i poté za provozu a pak se stane že vstrik povolíš v podstatě rukou,tudiš fouká dole do nafty a v tahu se třese jak ratlík 😂
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Odpovědi: 0
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

ano přesně tak
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
rline
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 12 črc 2016, 16:16

Příspěvek od rline »

Pánové :) a obvzlášť pane Humle .. moc prosím o Vaši vzácnou radu .. vím, že pod PD vstřiky BOSCH se dávají měděné podložky, pod PPD SIEMENS ne .. k věci, jedna nejmenovaná firma co se zabýva opravou diesel komponentů (vstřiky PD, PPD, CR, čerpadla, atd.) mě doporučila použít měděných podložek viz. přiložený obrázek právě pro PPD Vstřiky SIEMENS/CONTINENTAL, u mě konkrétně pro 125kW (03G130073T).
K tomu dodali šrouby FKE s pevností 10.9, viz. obrázek :)

Jen dodám, že v prosinci byli vyndané vstřiky a poslány na test, malinko se frézovali dosedací plochy vstřiků v hlavě. Nyní auto startuje na brnknutí jak za studena, tak za tepla. Nicméně dle testu, nedávají vstřiky již takovou dávku jakou by měli a první vstřikovač je v maximálním zatížení téměř bez dávky. Nicméně auto jezdilo, a bylo před Vánoci, tak jsem vstřikovače nechal původní, pouze jsme malinko zafrézovali sedlá a dali se nové šrouby.
Auto pořád jezdí a startuje pěkně.

Teď se chystám osadit vstřiky, co jsem koupil od nich a které automaticky osadily měděnými podložkami. Šrouby FKE s pevností 10.9.
Otaázka, použít je a osadit ty podložky ? použít pořád stejný utahovací moment ? 3Nm a následně pootočit o 270° ? Co si o tom myslíte Vy ? nebo je zahodit a osadit vstřikovače bez nich ? Jejich doporučení je osadit, že tím dosáhnu 100% těsnosti .. no a teď bábo raď :)

děkuji všem !!!!Obrázek
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Ta podložka do toho kuželovýho sedla v hlavě i na vstřik samotný bude opravdu mňamka ... Kdo tohle radí?
Obrázek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

osobně bych to tam taky nedal, navíc PPD na podfukování tolik netrpí, jelikož kužel Siemens vstřiku má proti Bosch vstřiku trochu jinej tvar na nevymílá tolik sedlo ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“