tesnost vstreku 2.0 TDI 16V-vyriesene
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Skus zistit ci ten vstrek bol uz meneny,dam na to krk ze s tym bolo robene.
Zhruba pred pol rokom sa mi stalo to iste co tebe,s tym rozdielom ze ja som menil vstrekovac a hned som tam dal nove sroby,poskladal,isiel som sa previezt a na 3ke ked som mu stupil,total klepot,detonacie.
Hovorim si musi byt problem v tom co som robil,tak pekne zase von vstrekovac a hned som zbadal ze to podfukuje,cierne sedlo....
Uz som bol bezradny,ked som cistil zavit v hlave(nastekany olej)co drzi vstrekovac,v tedy ma to trklo a porovnal som srob stary a ten co som tam dal novy a bolo hned jasne 5mm dlhsi,podla mna pustil vw do predaju nahradnych dielov nespravne sroby.Tot moje zistenie......
Zhruba pred pol rokom sa mi stalo to iste co tebe,s tym rozdielom ze ja som menil vstrekovac a hned som tam dal nove sroby,poskladal,isiel som sa previezt a na 3ke ked som mu stupil,total klepot,detonacie.
Hovorim si musi byt problem v tom co som robil,tak pekne zase von vstrekovac a hned som zbadal ze to podfukuje,cierne sedlo....
Uz som bol bezradny,ked som cistil zavit v hlave(nastekany olej)co drzi vstrekovac,v tedy ma to trklo a porovnal som srob stary a ten co som tam dal novy a bolo hned jasne 5mm dlhsi,podla mna pustil vw do predaju nahradnych dielov nespravne sroby.Tot moje zistenie......
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 68
- Registrován: 01 lis 2009, 03:39
- Bydliště: Slovensko okres PN
Odpovědi: 0
Asi 2 mesiace dozadu som riesil tento problem.
Sroby su skutocne z materialu jak blato a nemaju pevnost ako povodne.
Pre tento typ srobov vw upravil aj momenty dotiahnutia z 8NM na
3NM +90 +180 stupnov. Srob sa skutocne natiahne jak zuvacka a treba ho VZDY!!! menit. Na jedno auto sme minuly spolu tusim 20 srobov nez to bolo ok. Firma bgs tusim predava aj frezku na sedla vstrekov a stoji cca 200€. Planujem kupit lebo su s tym stale velke problemy.
Sroby su skutocne z materialu jak blato a nemaju pevnost ako povodne.
Pre tento typ srobov vw upravil aj momenty dotiahnutia z 8NM na
3NM +90 +180 stupnov. Srob sa skutocne natiahne jak zuvacka a treba ho VZDY!!! menit. Na jedno auto sme minuly spolu tusim 20 srobov nez to bolo ok. Firma bgs tusim predava aj frezku na sedla vstrekov a stoji cca 200€. Planujem kupit lebo su s tym stale velke problemy.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 577
- Registrován: 05 říj 2010, 19:55
- Bydliště: Blšany u Loun
Odpovědi: 0
Rozdíl je hlavně v pevnosti,jak píše Huml, origo šrouby jsou bláto a po čase začne vstrik podfukovat,protože ty Šrouby se nenatahuji jen při dotažení ale i poté za provozu a pak se stane že vstrik povolíš v podstatě rukou,tudiš fouká dole do nafty a v tahu se třese jak ratlík 😂octaviask píše:aky je rodiel medzi 03G a WHT? vyzeraju rovnako...a v ETKE to pise 03G....
minule som pouzil stare sroby a 3 som odtrhol pri dodrzani dotahovacieho momentu
Pánové
a obvzlášť pane Humle .. moc prosím o Vaši vzácnou radu .. vím, že pod PD vstřiky BOSCH se dávají měděné podložky, pod PPD SIEMENS ne .. k věci, jedna nejmenovaná firma co se zabýva opravou diesel komponentů (vstřiky PD, PPD, CR, čerpadla, atd.) mě doporučila použít měděných podložek viz. přiložený obrázek právě pro PPD Vstřiky SIEMENS/CONTINENTAL, u mě konkrétně pro 125kW (03G130073T).
K tomu dodali šrouby FKE s pevností 10.9, viz. obrázek
Jen dodám, že v prosinci byli vyndané vstřiky a poslány na test, malinko se frézovali dosedací plochy vstřiků v hlavě. Nyní auto startuje na brnknutí jak za studena, tak za tepla. Nicméně dle testu, nedávají vstřiky již takovou dávku jakou by měli a první vstřikovač je v maximálním zatížení téměř bez dávky. Nicméně auto jezdilo, a bylo před Vánoci, tak jsem vstřikovače nechal původní, pouze jsme malinko zafrézovali sedlá a dali se nové šrouby.
Auto pořád jezdí a startuje pěkně.
Teď se chystám osadit vstřiky, co jsem koupil od nich a které automaticky osadily měděnými podložkami. Šrouby FKE s pevností 10.9.
Otaázka, použít je a osadit ty podložky ? použít pořád stejný utahovací moment ? 3Nm a následně pootočit o 270° ? Co si o tom myslíte Vy ? nebo je zahodit a osadit vstřikovače bez nich ? Jejich doporučení je osadit, že tím dosáhnu 100% těsnosti .. no a teď bábo raď
děkuji všem !!!!

K tomu dodali šrouby FKE s pevností 10.9, viz. obrázek

Jen dodám, že v prosinci byli vyndané vstřiky a poslány na test, malinko se frézovali dosedací plochy vstřiků v hlavě. Nyní auto startuje na brnknutí jak za studena, tak za tepla. Nicméně dle testu, nedávají vstřiky již takovou dávku jakou by měli a první vstřikovač je v maximálním zatížení téměř bez dávky. Nicméně auto jezdilo, a bylo před Vánoci, tak jsem vstřikovače nechal původní, pouze jsme malinko zafrézovali sedlá a dali se nové šrouby.
Auto pořád jezdí a startuje pěkně.
Teď se chystám osadit vstřiky, co jsem koupil od nich a které automaticky osadily měděnými podložkami. Šrouby FKE s pevností 10.9.
Otaázka, použít je a osadit ty podložky ? použít pořád stejný utahovací moment ? 3Nm a následně pootočit o 270° ? Co si o tom myslíte Vy ? nebo je zahodit a osadit vstřikovače bez nich ? Jejich doporučení je osadit, že tím dosáhnu 100% těsnosti .. no a teď bábo raď

děkuji všem !!!!
