
řazení v šestikvaltu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
řazení v šestikvaltu
zdravím. mám trochu problém s řazením, za studena při řazení z jedničky na dvojku to dost chroustne. Už jsem se s tím naučil, takže řadím pomalu,ale pokud do toho sedne někdo cizí, tak je to hrůza. Jak se to ohřeje, tak se to o dost zlepší (je to OK), když řadím dvojku ze trojky dolů, tak je to vždy OK. Olej jsem měnil a trochu se to zlepšilo, ostatní rychlosti jsou OK. Má to najeto 190 tis,ale dělá to prakticky od doby, co jsem to koupil (160 tis) že by už synchron? Na feldě, co mám 370 tis to ještě není tak strašný. Máte někdo zkušenosti? díky 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


čo by to mohlo chrústať to fakt neviem. mal som kedysi galaxy r.v. 01 kúpené v D. keď som ho kupoval malo najazdené 255 tis. km a ja som na ňom odjazdil daľších cca 20 tis. km, radenie bolo vcelku v norme - prevodovku z toho voza do dnes používa kamarát - nasadil ju do Sharana - dnes má na nej najazdené daľších cca 30 tis.km. ale neviem či bola prevodovka originál a mala tie km čo malo galaxy na tacho.
keď Ťa to bude trápiť, vymeň prevodovku, je ich kopa.
keď Ťa to bude trápiť, vymeň prevodovku, je ich kopa.
To chroustnutí je prostě klasické zarachocení zubů, jako u náklaďáku bez synchronů.Ještě jednu převodovku doma mám,ale nevím, kolik má najeto. Ale asi do ní vlezu a uvidím. Pak ji asi přendám celou.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


bohuzel jsem na tom podobne 

Ocelove priruby pro downpipe VNT15/17, VNT20/22, zaslepky EGR...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22918
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22918
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
Mne to nerobí vôbec, radí sa ľahko a bez chrčania, dokonca aj spiatočka je synchronizovaná- 6kvalt 4motion, prevodovka FEL- asi nejakých 60 000 km, potom výmena prevodovky, (už je to iný kód, ale neviem z hlavy aký) na tej zatiaľ asi len 15 000 km, ale nič, úplná pohoda.
Prevodovku mi menili nie kvôli nejakej poruche samotnej prevodovky, ale kvôli poruche toho človeka, čo o tom rozhodoval
Prevodovku mi menili nie kvôli nejakej poruche samotnej prevodovky, ale kvôli poruche toho človeka, čo o tom rozhodoval

Tak nevím, jestli se do toho pouštět. Abych v ní vůbec něco špatného našel.
Neměl jste to někdo rozdělaný?

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Ja sa v blízkej dobe chystám rozobrať 02M 6kvalt prevodovku z octavie 4x4 TDI PD 74kW... Chceš potom foto? 
Lenže koľko ťa budú stáť nové synchróny na 1. a 2. prevodový stupeň? To možno aj lacnejšie kúpiš druhú prevodovku.
Aha, teraz som si všimol, že len dvojka... Tak skús zistiť, čo by stál. Ale tej roboty...

Lenže koľko ťa budú stáť nové synchróny na 1. a 2. prevodový stupeň? To možno aj lacnejšie kúpiš druhú prevodovku.
Aha, teraz som si všimol, že len dvojka... Tak skús zistiť, čo by stál. Ale tej roboty...
- daniel.987
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 560
- Registrován: 22 úno 2006, 23:41
- Bydliště: Krkonoše
Re: řazení v šestikvaltu
Měl jsem u Alhambry to samý. Výměna oleje nepomohla. Výměna převodovky-jen nepatrně lepší. Přesně jak píšeš 1-2 přes zoubky, 3-2 bez problému. Ostatní taky OK. Obě převodovky měly 100000km.MirekX píše:zdravím. mám trochu problém s řazením, za studena při řazení z jedničky na dvojku to dost chroustne. Už jsem se s tím naučil, takže řadím pomalu,ale pokud do toho sedne někdo cizí, tak je to hrůza. Jak se to ohřeje, tak se to o dost zlepší (je to OK), když řadím dvojku ze trojky dolů, tak je to vždy OK. Olej jsem měnil a trochu se to zlepšilo, ostatní rychlosti jsou OK. Má to najeto 190 tis,ale dělá to prakticky od doby, co jsem to koupil (160 tis) že by už synchron? Na feldě, co mám 370 tis to ještě není tak strašný. Máte někdo zkušenosti? díky
Myslím že to bude jejich slabina. Musel jsem vychytat jak nejlíp řadit a vzpomínám si že to chtělo na tu dvojku dost rychle. Pak to ten synchron pobral bez problému i když si to nedovedu vysvětlit.

Sharan ASZ
Octavia AGR
Octavia AGR
Re: řazení v šestikvaltu
Jo,taky se mi zdá, že když to tam nacpu rychle, tak je to dobrý. Za studena řadím tak,že v neutrálu chvilku počkám a pak šupho tam. Už jsem si taky zvyknul, ale je to otrava 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Tak jak to popisuješ to dělá i mě, jak se zahřeje tak je to celkem dobrý, dělá to v podstatě akorát tak od 0 do 10°C. Když bylo -20°C, tak to taky neškrkalo. Teď jsem se díval do Etosu a ty synchrony na 1. a 2. rychlost jsou dvojitý (cena všech komponentů na jeden kvalt asi 2000.- bezDPH). Stejný problémy mají starší Sharany s 3. rychlostí, kde je synchron taky dvojitej. Nedávno jsem to dělal a tam už na to přišli, že je to na hovno a teď ti prodají jeden synchron a k tomu jiný trojkový kolo, sice to stojí celý asi 5000.-
, ale myslím, že to už prostě vydrží. Takhle to dopadá, když se vymýšlí pořád nějaký novoty a na starý osvědčený se sere. Možná budeš muset počkat až nějakýho luména za dva roky napadne, že takhle to byla blbost a budeš ten synchron moct koupit upravenej tak, aby to vydrželo.
