2.0 TDi PD vypinani turba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

peto20400
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 18 čer 2012, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od peto20400 »

Obrázek
peto20400
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 18 čer 2012, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od peto20400 »

Vie sa na ten log niekto pouzriet???
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

slovacek.milos píše: musíš vysledovat když vypneš motor zda hned regulaci pustí !!!!!!!!!
stav pružiny v baňce je?
lumirb píše:Ano, hlavně ať je to v zátěži (plynový pedál 100%) a ať tam je to padnutí do nouze.
ten log s novou váhou je naprd, ale i podle podle prvního se starou váhou bych řekl, že regulace na turbu nefunguje, baňka se nevrací tedy síly pružiny v ní nestačí, nebo něco kolem toho, přestože je turbo čištěný a baňka zkontrolovaná ...
Naposledy upravil(a) Rayx dne 01 úno 2019, 11:43, celkem upraveno 1 x.
peto20400
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 18 čer 2012, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od peto20400 »

Banka chodí pekne od dôrazu po dôraz, pružina ma svoju silu, tlak drzi
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Prostě řízení ventilu/pracovní cyklus/ je na minimu, reakce od turba přesto naprosto žádná, tak to tlačí až to tedy padne do nouze.

Když se turbo čistilo, hrál si někdo s regulací? Asi ano, že?
peto20400
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 18 čer 2012, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od peto20400 »

Regulácie ostala neporušené, ale potom som čítal ze ma byt nastavená do+1mm tak som ju nastavil. Aši máš pravdu ale keď naštartuje tak ju potiahne na druhý dôraz turbo naplno a zrejme za jazdy nereguluje
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jo, tak jsi doma, sis to solidně rozhodil ...
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Veď odpoj hadičku od N75 ktorá ide na banku a skús ústami ťahať podtlak, či sa bude zaťahovať a keď pustíť, musí sa hneď vrátiť do otvorenej polohy, alebo zožen niekoho kto má podtlakú pištoľ a sňou to hneď vyskúšaš a budeš múdrejší
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
peto20400
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 18 čer 2012, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od peto20400 »

Hadičku som odpojil a jazdím teraz bez nej aby som tým tlakom nič nepoškodí keď ju pripojím hneď potiahne turbo na max. A pred tým to tiež hádzal nudzak preto sa čistil turbo to nepomohlo a potom nastavenie banky a to tiež nič. Banke predtým chýbalo kúsok aby sa oprela o doraz
peto20400
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 18 čer 2012, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od peto20400 »

Tak prepipnuta kablovacka ku riadiacke .prestrieknute konektory,vycisteny egr z potrubim a zatial 120km bez nudzaku
peto20400
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 18 čer 2012, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od peto20400 »

Tak nudzak je tu zasa ale iba pri regenerácii dpf po 400km auto začne mať citeľne slapsi výkon a po prekročení 2300 ot spadne do nudzaku. Po vypnutí motora ide zasa 400 km normálne. Co vy nato
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“