když jsem koupil passata tak to bylo podobný, auto nemělo spodek a hodnoty dobrý jen váha byla asi o třetinu níž (kolem 800mg) pod limitem skončilo to výměnou vačky a hydroštelů
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Navíc vačky ET nefungují, píše se to tu několikrát do roka, jediný co fungují jsou Kolbenschmidt, nebo originál, to je jistota.
Já mám Kolbenschmidt a auto šlape jak za mlada.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
[quote="dury2"]Díky, váha mě napadla jako první. Nicméně je tam už třetí a změna +-50mg na vzduchu, takže nic. Ještě jednou zkontroluji ten kousek sání mezi váhou a turbem, jestli to někde nepřisává a pak odpojím ten výfuk.
mi se ted několikrát povedlo že jsem dal nejprv turbo na plný podtlak a nic pak váhu bav 21 na 1250 a nic, no v sání krápníková jeskyn to jsi čistil, jestli máš ale čisto v sábí až po ventily včetně ic a na plný kotel váha jen 800 to žádná raketa nebude váha de za turbem
Tak mám vyřešeno. Svody jsem vypálí, hořely pěkně z vlastních zásob skoro 15 minut a z IC jsem vylil hrnek oleje. Už to jelo o poznání lépe a úplné " dokonalosti " jsem dosáhl novou váhou, ta dala těch posledních 50 mg vzduchu a už to mastí. Stejně mám ale pocit, že turbo nastupuje ždibet později, ale to přikládám poddimenzování při repasu turba.
Zase jsem se přesvědčil, že nemám věřit tvrzení, že někdo něco dělal, viz ty čištěné svody, byly jenom vyškrábané šroubovákem od nánosu před egrem od hadice z IC.
Každopádně všem moc děkuji, zvláště "Rayx". Požádal bychtě ještě o ten poznatek s testováním váhy pomocí uzavření egru. Zkoušel jsem to na více autech a vzduch skrze váhu byl vždy skoro stejný. Díky
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
No pokud váha dostatečně nereaguje na otvírání/zavírání EGR při běžícím motoru, tak je něco špatně ...
Stejně tak je špatně ta vačka, ale což, majitel to řešit nebude ...