Sharan III, ko katalyzator 2.0 103kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Podle mě jednotka motoru, protože na verzi bez adblue se přehrává jen jednotka motoru, ale přesně by to věděli chlapci v Dieselpoweru.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Pokud vis proc vnikl problem dieselgate tak ti
to musi byt jasne.
Omrdavaly NOx, s FAP to nema nic spolecneho.
Aby dostaly hodnoty NOx do zakone meze
a nezralo to Adblue, tak to takhle omrd....
Puvodni sw to ojeb..., ten novy uz ne
a proto tak vysoka spotreba Adblue
A ano Sharan/Alhambra to dostaly jako jedny s prvnich
(pokud nekdo vi o dalsich, at napise)
uz s Euro 5.
V podstate predbehly i Euro 6.
to musi byt jasne.
Omrdavaly NOx, s FAP to nema nic spolecneho.
Aby dostaly hodnoty NOx do zakone meze
a nezralo to Adblue, tak to takhle omrd....
Puvodni sw to ojeb..., ten novy uz ne
a proto tak vysoka spotreba Adblue
A ano Sharan/Alhambra to dostaly jako jedny s prvnich
(pokud nekdo vi o dalsich, at napise)
uz s Euro 5.
V podstate predbehly i Euro 6.
adblue stojí ani ne 10Kč litr, ať si to tam klidně valí, ale ten systém nedokáže dlouhodobě fungovat, furt se něco sere. Vyhřívání nádrže, sondy, čidla. Dokud to bude makat tak nemám problém, ale pokud debilové chtějí za kat 50 tis tak je jasné jak to dopadne
ale hlavně to dokáže auto někde nechat, nedovolí to start, to je opravdu na hlavu

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

