Octavia I 1.9 TDI špatný tah do kopce a studený start

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pavska
Přispěvovatel
Příspěvky: 221
Odpovědi: 0
Registrován: 26 zář 2014, 22:24

Příspěvek od pavska »

A jak je na tom naftový filtr popř. sací koš v nádrži? nemáš bubliny v hadičkách ?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Zajed na tu diagnostiku jestli to začlo i blbě chytat tak se tam něco děje klidně může bejt i střihlej klínek na kolečku a až se to povolí úplně tak budeš mít větší problém.
Super
Přispěvovatel
Příspěvky: 522
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2008, 12:06
Bydliště: slovensko

Příspěvek od Super »

kde si tankoval ? mne sa stalo podobne zapchal sa saci otvor v sacom kosi a auto chodilo , raz tak raz tak , rozobrane vycistene a pokoj , len ak to budes cistit tak zo vzduchom opatrne je tam jeman spatna klapka
dusa.psenicka
Nováček
Příspěvky: 8
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2020, 18:24
Bydliště: Liberec

Příspěvek od dusa.psenicka »

Naposledy jsem tankoval na PH oil.
naftový filtr je tam již nějakou dobu, nový určitě není. A jediná bublina v hadičkách co vidím když motor zhasínám je průhledná a vede z filtru do čerpadla? myslím.

Určitě s tím někam zajedu o výplatě. Jen se ještě zeptám, ten EGR ventil musí mít tak velký odpor? Myslím to tak že když jsem ho zkoušel zmáčknout tak jsem musel hodně zabrat, abych ho stlačil (otevřel)
Super
Přispěvovatel
Příspěvky: 522
Odpovědi: 0
Registrován: 03 črc 2008, 12:06
Bydliště: slovensko

Příspěvek od Super »

Ja som myslel na sanie priamo v nadrzi, filter co je pri agregate by si mal menit tiez po neakej dobe ja menim po 50-60 tisic. Ja mam 1,9 AGR 2000 a EGR uplne zablokovane zaslepkou, po vycisteni celeho sania. Tusim chodil tazko ale u mna uz je bezpredmetne otvaranie.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“