1.9 tdi 66 kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Honza Turbo
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 30 pro 2019, 19:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Vitice

1.9 tdi 66 kw

Příspěvek od Honza Turbo »

Zdravím, chtěl bych se zeptat jak to že moje octavka 1.9 tdi 66kw najezd 245000 při chladu hrozně smrdí (nekouří) jak mile se zahřeje tak už nesmrdí
Po čem jít ? Děkuji za rady
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Při chladu venku, nebo při studeném motoru?

Jestli to z výfuku smrdí jak ze staré Avie, tak tipuju katalyzátor ko.
Honza Turbo
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 30 pro 2019, 19:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Vitice

Příspěvek od Honza Turbo »

Smrdí jen když je studený jak mile dosáhne 90 stupňů tak je po smradu
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Registrován: 26 úno 2014, 13:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od valekf »

jde tam vic nafty, studenej start klasika, kdyby ti to smrdelo aj po tom co se to ohreje tak je kat mrtvej, co to je? kod motoru?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33577
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

starám se o sdi a tdi bez katu po startu nic nesmrdí, v březnu jsem byl s tdi na emisích kouřivost podle TP O.9 vyladěný motor bez katu a max 0.36 !!,
sdi taky ok, mělo jednou problém s emisema čidlo teploty paliva v čerpadle KO

problém bych hledal vag, teploty vzduchu, motoru, paliva, počátek vstřiku + zasrané špičky, tak vstřiky ven a na kontrolu k čerpadlářovi :)
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrikE39 »

slovacek.milos píše:starám se o sdi a tdi bez katu po startu nic nesmrdí, v březnu jsem byl s tdi na emisích kouřivost podle TP O.9 vyladěný motor bez katu a max 0.36 !!,
sdi taky ok, mělo jednou problém s emisema čidlo teploty paliva v čerpadle KO

problém bych hledal vag, teploty vzduchu, motoru, paliva, počátek vstřiku + zasrané špičky, tak vstřiky ven a na kontrolu k čerpadlářovi :)

jak se prosimte projevuje špatné teplotní čidlo paliva v čerpadle? diky
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33577
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

patrikE39 píše:
slovacek.milos píše:
jak se prosimte projevuje špatné teplotní čidlo paliva v čerpadle? diky

to se nedá jednoznačně říct, záleží na tom jestli je KO nebo ukazuje hlouposti a jaká je náhradní teplota,

všeobecně nafta mění hustotu a objem, studeného paliva se stříká méně teplého více,

při závadě teplotního čidla se spravidla zvedá měrná spotřeba paliva prootže není ideální poměr paliva k nasátému vzduchu
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

Ked je vadne, tak nemusi ani nastartovat, moze to tiez riadne hulit atd.
Nahradna hodnota je tusim nieco okolo -50°C.
Ale, ved to sa da pozriet cez VAG, kolko ukazuje, hned je jasno.
Napokon, drahe to neni a vymena lahka.
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrikE39 »

slovacek.milos píše:
patrikE39 píše:
slovacek.milos píše:
jak se prosimte projevuje špatné teplotní čidlo paliva v čerpadle? diky

to se nedá jednoznačně říct, záleží na tom jestli je KO nebo ukazuje hlouposti a jaká je náhradní teplota,

všeobecně nafta mění hustotu a objem, studeného paliva se stříká méně teplého více,

při závadě teplotního čidla se spravidla zvedá měrná spotřeba paliva prootže není ideální poměr paliva k nasátému vzduchu


aha aha, díky za vysvětlení.. no mě začalo auto (AGR) ted dělat to že ráno jdedu do práce v pohodě bez problemu, ale odpoledne po po praci nastartuju, ujedu 2km do obchodu.. pak nastartuju po nákupu ujedu kilometr a při stání začné motor jakoby zakopávat (jak kdyby vynechal válec) a poskakují otáčky o cca 50 a vždy to i lehce zabrní autem.. pak když jedu tak kolem 1800-2000 to lehce pocukává... když zastavím, dám otáčky na cca 2000 tak tesně před dosaženám otáček motor i poskočí.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33577
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="patrikE39"][quote="slovacek.milos"][quote="patrikE39"][quote="slovacek.milos"]

jedna z možností je diag elm 327 blutu mobil, no a když motor blbne mužeš hledat co je blbě v měřených hodnotách ;)
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrikE39 »

[quote="slovacek.milos"][quote="patrikE39"][quote="slovacek.milos"][quote="patrikE39"][quote="slovacek.milos"]

jedna z možností je diag elm 327 blutu mobil, no a když motor blbne mužeš hledat co je blbě v měřených hodnotách ;)[


a na co přesně se zaměřit? koukal jsem pres autosnap cr800 ale ten toho moc v live datech neumí.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33577
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

patrikE39 píše:
slovacek.milos píše:

a na co přesně se zaměřit? koukal jsem pres autosnap cr800 ale ten toho moc v live datech neumí.
mám delphi a elm prakticky nepoužívám, chodí ke mně tom a ten to má mobil elm blutu a velice to vychvaluje, tak si to pořizuju taky na dovoléné, cestování, možná i v praxi, zatím ti neumím přesně odpovědět,

chci to od vyzkoušeného prodejce ověřené majitelem, a na skladě to bude až v červnu
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“