PD O- krouzky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
frisby
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 04 úno 2011, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od frisby »

kolik kilometru vlastne vydrzi takova hlava na PD? :?
Pampaliny
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 19 dub 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pampaliny »

VW Passat Variant 1,9TDI 85KW, AJM, model 1999
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

frisby píše:kolik kilometru vlastne vydrzi takova hlava na PD? :?
NEVIM, JÁ MÁM 350ti a omačkaný to trochu bylo, když jsem měnil vstřiky za větší, ale origo gumky a drží to
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já vím, že továrna zaručuje životnost 200000 km, ale škoda, že nedělá v hlavě vložku pro vstřik již ve výrobě..ocelovou...Hliník je hliník..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
frisby
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 04 úno 2011, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od frisby »

podivej se tady:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=75823

ale na jinem foru mi doporucoval, cituji... "Hlavu bych neopravoval to nalisování pouzder není podle mě řešení protože to může dělat dál nafta může zase jít mezi vložkou a hlavou." a na to mi nabidl nejakou jetou...

mimochodem ja mam najeto cca 190tis. (mozna, to nikdo nevi), krouzky jsem menil - BOSH plusove (na hlave bylo videt, ze u jednoho valce je to vic vymackany), i tandem novy, porad nafta v oleji, takze necham radeji zmerit kompresni tlaky motoru a hlava pujde asi ven nebo cely motor... hold to neni ocel, nekde v nemecku udelali asi chybu... (hm)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

v Rasoškách nám dělají hlavně vstřik. čerpadla a hlavy na perkinse a jsem spokojenej, občas se jim něco nepovede, ale zase k tomu přistoupí čelem a řeší to.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
frisby
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 04 úno 2011, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od frisby »

MirekX píše:v Rasoškách nám dělají hlavně vstřik. čerpadla a hlavy na perkinse a jsem spokojenej, občas se jim něco nepovede, ale zase k tomu přistoupí čelem a řeší to.
diky za zkusenot...

PS: ty jsi napsal "JÁ MÁM 350ti a omačkaný to trochu bylo, když jsem měnil vstřiky za větší, ale origo gumky a drží to" ...sorry, to jsi daval nejake vetsi vstriky, chapu to dobre? (promin jsem jenom laik)
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

co je na tom nepochopitelného? Mirek jasně napsal "když jsem měnil vstřiky za větší"...
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
frisby
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 04 úno 2011, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od frisby »

dekuji 8)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

je myšleno větší průtokem, ne rozměrama.. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
frisby
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 04 úno 2011, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od frisby »

MirekX píše:je myšleno větší průtokem, ne rozměrama.. :)


8) :) :D
CzechDave
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 12 kvě 2020, 12:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Kamenný Újezd

Re: PD O- krouzky

Příspěvek od CzechDave »

tech píše:Dieselaci,chtel bych znat vas nazor.Trochu vymackana hlava na 2.0 tdi 103 kw,a nafta v oleji- nic noveho.Cetl jsem nekde v nejakem foru ,ze si tam klucina po nekolikatem pretesneni (originalama) sehnal ty dva horni krouzky o 0.5 mm vetsi a ma po problemu.Ja jsem se po nich dival a jdou sehnat s tvrdosti SH 80 do teplot 200 C a stji pouze 140Kc vsech 8.Mluvil jsem s prodejcem a jsou to krouzky urcene pro naftu ,bezin atd. Co vy na to , ja myslim ,ze by to mohlo fachcit.
Omlouvám se za exhumaci tohoto tématu, ale zrovna řeším podobný problém - vymačkaná hlava kolem kroužků a řešení by bylo použít silnější kroužky. Kde takové seženu? Zná někdo jejich rozměry?
Díky!
------------------------------------
Škoda Rapid 1.2TSI 81kW MR2017
Škoda Octavia 2, 2.0TDI PD BKD 103kW
Škoda Octavia 1 1.6 74kW
Škoda Rapid 135
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20286
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Podle mě je to oprava tak na prodej do AAA, větší gumka když už ji tam nacpeš, stejně dlouho nevydrží.
Já třeba s tím vložkováním mám dobré zkušenosti,ale někde třeba ne, on to taky dneska dělá kde kdo že...
Samo že nejlepší by byla nová hlava ale to je pořád drahé řešení..
CzechDave
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 12 kvě 2020, 12:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Kamenný Újezd

Příspěvek od CzechDave »

Hlava je také ve hře. Vstřiky těsní na sedlech, tam je to OK, jen ten vstřik na čtvrtém válci prosakuje kolem těch gumiček. Motor jede krásně, neškube, volnoběh se také drží OK, jen někdy po delším stání padne nafta a studený motor musím startovat déle. To je tak jednou z deseti případů, jinak to chytne na brnk studené, polozahřáté i teplé.
No, zatím si dám do kupy náhradní hlavu a uvidíme, třeba zůstane i nadále jen jako ND :).
------------------------------------
Škoda Rapid 1.2TSI 81kW MR2017
Škoda Octavia 2, 2.0TDI PD BKD 103kW
Škoda Octavia 1 1.6 74kW
Škoda Rapid 135
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“