
PD O- krouzky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
NEVIM, JÁ MÁM 350ti a omačkaný to trochu bylo, když jsem měnil vstřiky za větší, ale origo gumky a drží tofrisby píše:kolik kilometru vlastne vydrzi takova hlava na PD?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


podivej se tady:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=75823
ale na jinem foru mi doporucoval, cituji... "Hlavu bych neopravoval to nalisování pouzder není podle mě řešení protože to může dělat dál nafta může zase jít mezi vložkou a hlavou." a na to mi nabidl nejakou jetou...
mimochodem ja mam najeto cca 190tis. (mozna, to nikdo nevi), krouzky jsem menil - BOSH plusove (na hlave bylo videt, ze u jednoho valce je to vic vymackany), i tandem novy, porad nafta v oleji, takze necham radeji zmerit kompresni tlaky motoru a hlava pujde asi ven nebo cely motor... hold to neni ocel, nekde v nemecku udelali asi chybu...

v Rasoškách nám dělají hlavně vstřik. čerpadla a hlavy na perkinse a jsem spokojenej, občas se jim něco nepovede, ale zase k tomu přistoupí čelem a řeší to.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


diky za zkusenot...MirekX píše:v Rasoškách nám dělají hlavně vstřik. čerpadla a hlavy na perkinse a jsem spokojenej, občas se jim něco nepovede, ale zase k tomu přistoupí čelem a řeší to.
PS: ty jsi napsal "JÁ MÁM 350ti a omačkaný to trochu bylo, když jsem měnil vstřiky za větší, ale origo gumky a drží to" ...sorry, to jsi daval nejake vetsi vstriky, chapu to dobre? (promin jsem jenom laik)
je myšleno větší průtokem, ne rozměrama.. 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Re: PD O- krouzky
Omlouvám se za exhumaci tohoto tématu, ale zrovna řeším podobný problém - vymačkaná hlava kolem kroužků a řešení by bylo použít silnější kroužky. Kde takové seženu? Zná někdo jejich rozměry?tech píše:Dieselaci,chtel bych znat vas nazor.Trochu vymackana hlava na 2.0 tdi 103 kw,a nafta v oleji- nic noveho.Cetl jsem nekde v nejakem foru ,ze si tam klucina po nekolikatem pretesneni (originalama) sehnal ty dva horni krouzky o 0.5 mm vetsi a ma po problemu.Ja jsem se po nich dival a jdou sehnat s tvrdosti SH 80 do teplot 200 C a stji pouze 140Kc vsech 8.Mluvil jsem s prodejcem a jsou to krouzky urcene pro naftu ,bezin atd. Co vy na to , ja myslim ,ze by to mohlo fachcit.
Díky!
------------------------------------
Škoda Rapid 1.2TSI 81kW MR2017
Škoda Octavia 2, 2.0TDI PD BKD 103kW
Škoda Octavia 1 1.6 74kW
Škoda Rapid 135
Škoda Rapid 1.2TSI 81kW MR2017
Škoda Octavia 2, 2.0TDI PD BKD 103kW
Škoda Octavia 1 1.6 74kW
Škoda Rapid 135
Hlava je také ve hře. Vstřiky těsní na sedlech, tam je to OK, jen ten vstřik na čtvrtém válci prosakuje kolem těch gumiček. Motor jede krásně, neškube, volnoběh se také drží OK, jen někdy po delším stání padne nafta a studený motor musím startovat déle. To je tak jednou z deseti případů, jinak to chytne na brnk studené, polozahřáté i teplé.
No, zatím si dám do kupy náhradní hlavu a uvidíme, třeba zůstane i nadále jen jako ND
.
No, zatím si dám do kupy náhradní hlavu a uvidíme, třeba zůstane i nadále jen jako ND

------------------------------------
Škoda Rapid 1.2TSI 81kW MR2017
Škoda Octavia 2, 2.0TDI PD BKD 103kW
Škoda Octavia 1 1.6 74kW
Škoda Rapid 135
Škoda Rapid 1.2TSI 81kW MR2017
Škoda Octavia 2, 2.0TDI PD BKD 103kW
Škoda Octavia 1 1.6 74kW
Škoda Rapid 135