celkem spárovat nic nemusíš, dělej to při vypnutym zapalovani, po vymene zapnes a uvidis jestli bude svitit zhaveni, pokud ano tak jen smazes pamet zavad a litas jak drak. Jakej kryt myslis? Turbo se nesundava potrebujes si udelat misto na ty tři šroubecky a aby jsi mohl povolit tu osku na baňceRoman Stejskal píše:Takže není potřeba ten dekl sundávat? Jasný budu se to snažit dát táhlo do původní polohy . A je to potom potřeba ten novej snímač spárovat přez vag? pokud ano můžeš mi to nějak přesněji popsat ?
VW PASSAT B6 2.0 TDI CBAB -výměna baňky turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 609
- Registrován: 19 dub 2008, 20:52
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 10 dub 2014, 12:14
Myslej jsem ventil dekl ale spíš jen kvůli místu. No a zrovna bych se tedy zeptal pokud bych ho potřeboval dát dolů tak asi musí trysky ven a nepochopil jsem jak to tam je uchycený. To jen tak mimo téma. Do ted jsem dělal jen PD motory a CR se učím takže se ptám asi jak blb ale rád se něco dozvím . Díky
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 609
- Registrován: 19 dub 2008, 20:52
ventil dekl urcite sundavat nemusis:)Roman Stejskal píše:Myslej jsem ventil dekl ale spíš jen kvůli místu. No a zrovna bych se tedy zeptal pokud bych ho potřeboval dát dolů tak asi musí trysky ven a nepochopil jsem jak to tam je uchycený. To jen tak mimo téma. Do ted jsem dělal jen PD motory a CR se učím takže se ptám asi jak blb ale rád se něco dozvím . Díky
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Co to tady píšete za kraviny,že se nemusí táhlo nastavovat.
Popis výměny: vyndat vzd.filtr i s hadicí k turbu,povolit 3šrouby na boku baňky,pak musíš mít upravený klíč 10mm,takový lomený do hokejky.
Tím povolíš táhlo.Pak tam dáš nový cena u VW asi 3tKč,seřízení krajních poloh podle vagu-motor-měřené hodnoty-kanál 120.hodnota při zataženém je 0,760V/volnoběh,při vytaženém táhnu 3,4V-vytáhnout hadičku podtlaku u turba.Pak zajistit lepidlem apojistkou, která je v opravné sadě. Práce cca 1hodinku.

Popis výměny: vyndat vzd.filtr i s hadicí k turbu,povolit 3šrouby na boku baňky,pak musíš mít upravený klíč 10mm,takový lomený do hokejky.
Tím povolíš táhlo.Pak tam dáš nový cena u VW asi 3tKč,seřízení krajních poloh podle vagu-motor-měřené hodnoty-kanál 120.hodnota při zataženém je 0,760V/volnoběh,při vytaženém táhnu 3,4V-vytáhnout hadičku podtlaku u turba.Pak zajistit lepidlem apojistkou, která je v opravné sadě. Práce cca 1hodinku.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 10 dub 2014, 12:14
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 10 dub 2014, 12:14
Zdravim a už jsem tu zas
Tak výměna baňky proběhla celkem hladce nejvíc času zabrala úprava klíče
ale celkem v poho. Na vag-comu jsem v kanále 120 tyto hodnoty nenašel ale v základním nastavení jsem udělal nastavení plnícího tlaku turba a bylo to v toleranci ale nevím jestli je to to ono. Teprve se s tím učím dělat pořídil jsem si diagnostiku nedávno. Mám tu ale jiný problém. Mezi tím než auto ke mě dojelo tak se rožnul DPF filtr,po výměně baňky to po nastartování má správný volnoběh ale jak se dostane motor do zatížení a vyřadí se drží to 950U/min. Po jízdě po dálnici filtr zhasl ale ten volnoběh je pořád vyšší než byl. Může to nějak souviset s regenerací filtru která zřejmě proběhla za provozu,nebo s nastavením té podtlakové regulace ? Po zhasnutí ko.DPF ten volnoběh sice šel dolů (dokud svítila byl skoro 1100U/min ) ale je pořád docela vysoký a hlavně takový před tím nebyl. Podtlaková regulace měla deth membránu. Díky za radu Roman P.S Ovládání turba chodí uplně volně a jeví se v naprostém pořádku

Tak výměna baňky proběhla celkem hladce nejvíc času zabrala úprava klíče

-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 10 dub 2014, 12:14
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Dolať to na těch 0,76V a bude to OK. 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
- Nováček
- Příspěvky: 17
- Registrován: 10 dub 2014, 12:14
Zdravím, přidám se do starého téma.
Mám A3 2.0tdi CBAB a začalo mně za jízdy blikat žhavení, žádný úbytek výkonu ani žádné zvláštní chování motoru není. Na diagnostice to píše chybu P2563- řízení přeplňování turbodmychadla, trvale.
Z toho co se tady píše je nejspíše vadná baňka na turbu, jakou značku používáte? Jsou v nich dost velké cenové rozdíly
Díky
Mám A3 2.0tdi CBAB a začalo mně za jízdy blikat žhavení, žádný úbytek výkonu ani žádné zvláštní chování motoru není. Na diagnostice to píše chybu P2563- řízení přeplňování turbodmychadla, trvale.
Z toho co se tady píše je nejspíše vadná baňka na turbu, jakou značku používáte? Jsou v nich dost velké cenové rozdíly
Díky