

Moderátoři: šulda, Moderátoři
.. u*i není čterectomik píše:jen trocha z historie ....
sviceni na 12V je problem ..
i v davnych dobach, se super svetla docililo :
a: privod od baterky primo ke svetlu
b: bez pojistky
c: rele primo na pomocny liste u paraboly, co svetlo to rele ..
je neuveritelny co to dokaze![]()
sam to dneska uz nedelam, na dalnici to nepotrebuju atd,
ale pro spoustu lidi by to mohla bejt inspirace.
vykon je u * i = ctverec
tomik.
... jasně, ale aby někdo nepřemýšlel jakých cca 14, když má 12V žárovky1pavel píše:No nevím jak vaše auta v mojem za jízdy je 14V takže mě 100W žerou přibližně 19,44A
jde prave o ty ubytky, ktere tu nikdo neresi. odpor vlakna je stejnejmartinv12 píše:Nevím co měl Tomik na vysvědčeníAle jednou píše, že U x I = čtverec a podruhé, že ten samý součin je P ( výkon) .Pokud by to tak bylo, tak čtverec = výkon !? Ale nějak mi přesto uniká smysl této dedukce, leda že by se jednalo čtvercové žárovky??
![]()
Slavkov píše:... jasně, ale aby někdo nepřemýšlel jakých cca 14, když má 12V žárovky1pavel píše:No nevím jak vaše auta v mojem za jízdy je 14V takže mě 100W žerou přibližně 19,44A![]()
a jen tak mimochodem, jak jsi přišel na těch 19,44A? (200W/14V=14,29A)... nebo jsi to reálně naměřil? (včetně zadních, obrysovek, podsvitu,...)
Alchemix píše:Zkoušeli jste někdo tyhle žárovky? Někde jsem četl, že jsou nejlépe hodnocené.
http://www.autozarovky-philips.cz/index ... ecord=4462