O1 96kw PD - problémy s výkonem

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

CeeresBob
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 05 bře 2023, 20:06
Odpovědi: 0

Re: O1 96kw PD - problémy s výkonem

Příspěvek od CeeresBob »

Ty senzory jsou vesměs stejné a určitě bude nějaká náhrada, já kupoval nějakej bosch za cca 500,-...

nemáš vůbec zač, pokud se to vyřeší dej vedět :-)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3661
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Re: O1 96kw PD - problémy s výkonem

Příspěvek od Pája 19 »

Po dvou minutách volnoběhu začne makat egr.
Oct asv 2000, DieselPower
Jakub T.
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 20 čer 2012, 16:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Blansko

Re: O1 96kw PD - problémy s výkonem

Příspěvek od Jakub T. »

Ahoj,
co to pro mě znamená? :-D potom co to proslapnu, zase 2min nic a pak znova, do prošlápnutí.
Octavia 1, r.v.2004, 1.9tdi 96kw ASZ (PD) - nájezd 411000km
CeeresBob
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 05 bře 2023, 20:06
Odpovědi: 0

Re: O1 96kw PD - problémy s výkonem

Příspěvek od CeeresBob »

Ty vaše 2 minuty trochu nechápu, egr mám mít hodnoty na volnoběh 40-80% a ne 4%, egr ventil je na podtlak a bez čidla, takže ho řídí váha vzduchu (MAF senzor) a nebo senzor plnico tlaku (MAP senzor) nebo se pletu?

pokud se pletu tak mě někdo prosím opravte


Máš špatné hodnoty na MAP senzoru, tím pádem reaguje N75 a vypne podtlak.... asi...snad :crazy:

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 39964.html
Jakub T.
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 20 čer 2012, 16:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Blansko

Re: O1 96kw PD - problémy s výkonem - vyřešeno

Příspěvek od Jakub T. »

Ahoj pánové,
tak problém vyřešen...

Problém byl v regulačním ventilu turba (N75)... Samozřejmě, po tom bych šel jako první, ale byl v autě úplně nový, proto jsem chodil okolo něho. Byla to jediná součástka, kterou jsem mohl zkusit aniž bych ji kupoval, tak jsem to vyzkoušel a auto jede pilu.

Jak se k tomu dostanu, tak ještě nahodím LOG, pro kontrolu, ale myslím, že auto teď jede tak, jak má.

Děkuji
Octavia 1, r.v.2004, 1.9tdi 96kw ASZ (PD) - nájezd 411000km
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3661
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Re: O1 96kw PD - problémy s výkonem

Příspěvek od Pája 19 »

CeeresBob píše: 09 bře 2023, 21:21 Ty vaše 2 minuty trochu nechápu, egr mám mít hodnoty na volnoběh 40-80% a ne 4%, egr ventil je na podtlak a bez čidla, takže ho řídí váha vzduchu (MAF senzor) a nebo senzor plnico tlaku (MAP senzor) nebo se pletu?

pokud se pletu tak mě někdo prosím opravte


Máš špatné hodnoty na MAP senzoru, tím pádem reaguje N75 a vypne podtlak.... asi...snad :crazy:

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/ ... 39964.html
No měl by jsi ještě trochu studovat, než začneš radit, co má kdo vyměnit.
Egr se po dvou minutách volnoběhu zavírá, po vrknutí se zase otevře a po dvou minutách zase zavře. Otevřeností egr ovlivníš průtok na váze. S MAPem to nemá nic společnýho. Podle různejch režimů jízdy nebo zátěže motoru rozhoduje jednotka, kdy se má egr otevřít nebo zavřít.
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“