el. předehřev do nádrže

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Pavel
Přispěvovatel
Příspěvky: 524
Odpovědi: 0
Registrován: 13 črc 2006, 10:20

Příspěvek od Pavel »

To je totéž jako dvě do serie, akorát ta na 24 je jedna a vyjde levněji a nižšší pracnost.
Kubator87
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2007, 08:35
Bydliště: Svitavsko

Příspěvek od Kubator87 »

Já jsem si sehnal original ohřívač nafty co montují v Karose do autobusů do Ruska podle uvedených parametrů to ohřívá na 40-60 stupňů ale je to na 24V tak nevím na kolik to ohřeje píšou že to má výkon 120W jinak je to jen zapouzddřená žhavička s bimetalovým čidlem, budu si to dávat na výstup z nádrže snad to na zimu postačí ikdyž přiceně oleje 22Kč asi přejdu nzpět na naftu
Peugeot 309 1.9d 47Kw , BOSH

Dvounádrž (2x9 litrů v podbězích), Výměník 4,5 kW,

Najeto v létě bez úprav 10000km - odešli vstřiky

Zatím 8000km s úpravou na kupovaný SL nebo RO

MB VITO 110TD řadový čerpadlo stejná úprava jako pežout
Kubator87
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2007, 08:35
Bydliště: Svitavsko

Příspěvek od Kubator87 »

todle uz je udelany a mel jsem to celkem levne, sam bych nevyresil jak to zamontovat a kdybych to nekomu zadal tak me to vyjde na stejny penize
Peugeot 309 1.9d 47Kw , BOSH

Dvounádrž (2x9 litrů v podbězích), Výměník 4,5 kW,

Najeto v létě bez úprav 10000km - odešli vstřiky

Zatím 8000km s úpravou na kupovaný SL nebo RO

MB VITO 110TD řadový čerpadlo stejná úprava jako pežout
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 21:23

Příspěvek od dvorky1 »

Kubator87 píše:Já jsem si sehnal original ohřívač nafty co montují v Karose do autobusů do Ruska podle uvedených parametrů to ohřívá na 40-60 stupňů ale je to na 24V tak nevím na kolik to ohřeje píšou že to má výkon 120W jinak je to jen zapouzddřená žhavička s bimetalovým čidlem, budu si to dávat na výstup z nádrže snad to na zimu postačí ikdyž přiceně oleje 22Kč asi přejdu nzpět na naftu
a dala by se poslat nějaká fotečka tý věcičky|?? nebo odkaz kde se to dá sehnat?? díkes
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Kubator87
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2007, 08:35
Bydliště: Svitavsko

Příspěvek od Kubator87 »

Obrázek
Peugeot 309 1.9d 47Kw , BOSH

Dvounádrž (2x9 litrů v podbězích), Výměník 4,5 kW,

Najeto v létě bez úprav 10000km - odešli vstřiky

Zatím 8000km s úpravou na kupovaný SL nebo RO

MB VITO 110TD řadový čerpadlo stejná úprava jako pežout
autonaolej
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2007, 21:30
Bydliště: UH hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autonaolej »

dvorky1 píše:no právě ta voda až dozadu k nádrži nevím jak by si s tím poradila vodní pumpa, přeci jen je konstruovaná pouze pro krátkej okruh. U Škodovek to bylo krapet jinší, když to táhlo vodu až k chladiči dopředu. No možná ta pumpa má nějakou tu rezervu ale je to zase o dost vody do okruhu protože by to chtělo přeci jen tlustší hadice aby se zachoval aspoň nějakej ten průtok. Jinak pokud bych to vedl tak palivo ( rostlináč ) bych vedl vnitřkem auta někde pod bočníma lištama. Pokud by to byla nafta tak určitě venkem ale rosltináč by z hlediska bezpečnosti nevadil. No chtěl jsem ale beztak tu el. protože s tím nebde tolik práce a v případě prodeje auta nebo potřeby zařízení demontovat se jen odpojí dráty a hotovo. Možná bych zkusil ještě udělat do tý nádrže takovej ponornej válec kde by byly přidělaný obyč žhavičky přes nějakej regulátor, kterej by tam dodával jen určitej proud aby se nežhavily. No a hlavně aby ten držák šel z nádrže bez nějakých větších problémů vyndat pro potřebu kontroly funkčnosti žhaviček protože předpokládám, že nebudou mít nekonečnou životnost i v případě vyhřívání a né žhavení. No budu muset udělat nějakej hokus pokus. Pokud by měl někdo nápad na nějakou elektroniku, která by mi snížila 12 V na menší proud tak sem s tím. Ale nic složitýho :-). Chtělo by to asi něco jako potenciometr pokud by vydržel takový proudový odběr aby se hned nevypálil. To by byla asi super luxusní regulace :-)
dej tam tři žhaviče a napoj je do serie a je to v pohodě
bartjo
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2007, 14:41
Bydliště: východní Morava

Příspěvek od bartjo »

Zdar borci,
rad bych vedel, jak nekdo zapojuje dva nebo vic zhavicu do serie(jak jsem tu kdesi cetl), kdyz jsou vsecky kostrene zavitem - nechapu.
:?
delawega
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 17:03

ohrev nadrze

Příspěvek od delawega »

hosi a nebude lepsie namiesto toho aby to zralo elekrinu aj ked mi je jsane ze /alternator vyroby/ urobit bypass do spiatocky, s nejakym mensim vymennikom?...
supnut tam pretlakovy ventilcek a je to..
pomocne cerpadlo prinastartovani zokruhuje cez maly vymennik a ventil
a kym prepnete na naftu olej v nadrzi bude mat minimalne dobru teplotu cerpatelnosti..a tym odlahcite aj samotne vstrekovacie cerpadlo....?/?
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

nadrz staci vyhrievat ziarovkou 24V/21W
das ju k sacej trobke a vyhreje to v pohode
vlakno je podzhavene,tak vydrzi vecnost... :)
ja to mam tak.
Mam aj vyhrievane potrubie,konkretne mam hadicu s vnutornym priemerom 10mm a v nej je po celej dlzke drot s priemeromasi 1,2mm,je to obycajny viazaci drot-cierny,(nie pozinkovany).
ale treba to najprv odskusat,myslim dlzku toho drotu,aby to malo odber asi 7-8 amper.Je to dost ale staci to zapinat iba pri mrazoch
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 21:23

Příspěvek od dvorky1 »

bartjo píše:Zdar borci,
rad bych vedel, jak nekdo zapojuje dva nebo vic zhavicu do serie(jak jsem tu kdesi cetl), kdyz jsou vsecky kostrene zavitem - nechapu.
:?
no vždiť je to jako žádovka. minus je závit a plus je vývod pro proud. Nevím teď přesně co je do serie a co paralerně ale bud spojis zavit na zavit a vývod pro proud na druhz vzvod pro proud a máš jeden typ a nebo propojíš ze závitu na druhou žhavičku na vývod pro proud a pak připojíš plus na volnej vývod pro proud a minus na závit (rofl)
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
bartjo
Přispěvovatel
Příspěvky: 140
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2007, 14:41
Bydliště: východní Morava

Příspěvek od bartjo »

Zdar,
to prvni co pises je paralelne, to druhe by bylo seriove, ale pokud jsou oba zhavice ve stejnem vymeniku zavitem, tak jsou zavity zkratle. Jde to, pokud vymenik neni ukostreny, to jo. Jeden zhavic na +12V, druhy na kostru.
:)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“