Fantik daj si pozor nato co pises lebo si to kopec ludi cita a potom zacnu improvizovat alebo po cesky bastlit.......to co si napisal je presne opacne privieranim rozv. lopatiek zvysujes tlak a to tym ze znizujes A/R turbiny a zvysujes otacky turbiny takze ak chces regulovat musis otvarat rozv. lopatky!!!! Pozor nato co pisete ak by to urobil podla Tvojho navodu tak by to pekne °°°°°°°lFantik píše:Pokud by sis ji nechal předělat na přetlak (orig. je na podtlak) tak s rostoucím tlakem ti přivírá lopatky a drží nastavený tlak, jezděj na tom všechny MTDI
regulace plnícího tlaku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
...to be or not to be... - faster
to go.vojta o trochu líp než fab. RS v serii,mam,ale krátkou skřín takže max. je neco kolem 205.Soft přepínám mám dvě mapy serii a zvětšenou dávku nafty u turba jsem jen zavíral el.mag ventilem tu hadičku k nakláp. lop.,horší spodek,ale s vačkou sdi to celkem jde.myslel jsem něco jako pop-off ne blow-off prostě nastavit tlak,který chci a zbytek at jde ven.Koukal jsem,že to neni nijak drahé zkuste mi na to někdo něco říct prosím...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Odpovědi: 0
vnt turbo na sdi
Ahoj, tady mi bylo poraděno: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
ještě jednou dík
ještě jednou dík

Transporter
Fantik se asi překlep.Stingray píše:Fantik daj si pozor nato co pises lebo si to kopec ludi cita a potom zacnu improvizovat alebo po cesky bastlit.......to co si napisal je presne opacne privieranim rozv. lopatiek zvysujes tlak a to tym ze znizujes A/R turbiny a zvysujes otacky turbiny takze ak chces regulovat musis otvarat rozv. lopatky!!!! Pozor nato co pisete ak by to urobil podla Tvojho navodu tak by to pekne °°°°°°°lFantik píše:Pokud by sis ji nechal předělat na přetlak (orig. je na podtlak) tak s rostoucím tlakem ti přivírá lopatky a drží nastavený tlak, jezděj na tom všechny MTDI

Právě když vzroste tlak na určitou mez, lopatky se naopak začnou otvírat. Není to top, ale na běžné ježdění postačující.
Výchozí poloha je v maximálním nastavení, takže to chce hlídat budíkem. Jestli se totiž zadřou lopatky, jede to sice chvíli pěkně, ale fakt jenom chvíli...

MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
kto chce jednoduchsie riesenie tak zajde na vrakac a bude hladat prve JTD motory Lancia, Fiat.......tam boli pouzite variabilne turba ovladane tlakom takze to turbo sa da spojit s akýmkolvek motorom lebo sa reguluje je to dokonca VNT 25 čo zodpoveda kompresorom tak GT22.
...to be or not to be... - faster
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
palivo si nastavis podle otacek a zatizeni,oktáf píše:to reesha
prosimtě, řekni trochu víc. Dovedu pochopit že se turbo řídí mechanicky samo, ale jak jednotka z SDi pozná tlak turba a přidá naftu? standartně nemá MAP ani MAF ne?
zkus se podivat do bloku namerenych hodnot blok 0
/jednotka podle tlaku v sacim potrubi koriguje mnozstvi paliva s ohledem na nadmorskou vysku coz je dulezite hlavne u benzinovych motoru/
