regulace plnícího tlaku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

Fantik píše:Pokud by sis ji nechal předělat na přetlak (orig. je na podtlak) tak s rostoucím tlakem ti přivírá lopatky a drží nastavený tlak, jezděj na tom všechny MTDI
Fantik daj si pozor nato co pises lebo si to kopec ludi cita a potom zacnu improvizovat alebo po cesky bastlit.......to co si napisal je presne opacne privieranim rozv. lopatiek zvysujes tlak a to tym ze znizujes A/R turbiny a zvysujes otacky turbiny takze ak chces regulovat musis otvarat rozv. lopatky!!!! Pozor nato co pisete ak by to urobil podla Tvojho navodu tak by to pekne °°°°°°°l
...to be or not to be... - faster
pter
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 22:19

Příspěvek od pter »

to go.vojta o trochu líp než fab. RS v serii,mam,ale krátkou skřín takže max. je neco kolem 205.Soft přepínám mám dvě mapy serii a zvětšenou dávku nafty u turba jsem jen zavíral el.mag ventilem tu hadičku k nakláp. lop.,horší spodek,ale s vačkou sdi to celkem jde.myslel jsem něco jako pop-off ne blow-off prostě nastavit tlak,který chci a zbytek at jde ven.Koukal jsem,že to neni nijak drahé zkuste mi na to někdo něco říct prosím...
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

překopej tu plechovku, je to nejjednodušší co mužeš udělat, nebo potom jak píše reesha
Uživatelský avatar
Dartanion
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Odpovědi: 0
Registrován: 19 říj 2007, 10:12
Bydliště: Zinnwald

Příspěvek od Dartanion »

Předělat podtlak na přetlak není problém. Tlak potom nastavíš podle měřáku, kterej napíchneš někam do sání. Když tak pošli SZ. Pomůžu poradím, možno i prodám, prostě to není problém!
YellowAss
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:59

vnt turbo na sdi

Příspěvek od YellowAss »

Ahoj, tady mi bylo poraděno: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
ještě jednou díkObrázek
Transporter
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Stingray píše:
Fantik píše:Pokud by sis ji nechal předělat na přetlak (orig. je na podtlak) tak s rostoucím tlakem ti přivírá lopatky a drží nastavený tlak, jezděj na tom všechny MTDI
Fantik daj si pozor nato co pises lebo si to kopec ludi cita a potom zacnu improvizovat alebo po cesky bastlit.......to co si napisal je presne opacne privieranim rozv. lopatiek zvysujes tlak a to tym ze znizujes A/R turbiny a zvysujes otacky turbiny takze ak chces regulovat musis otvarat rozv. lopatky!!!! Pozor nato co pisete ak by to urobil podla Tvojho navodu tak by to pekne °°°°°°°l
Fantik se asi překlep. :)
Právě když vzroste tlak na určitou mez, lopatky se naopak začnou otvírat. Není to top, ale na běžné ježdění postačující.
Výchozí poloha je v maximálním nastavení, takže to chce hlídat budíkem. Jestli se totiž zadřou lopatky, jede to sice chvíli pěkně, ale fakt jenom chvíli... (noteeth)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Stane se :roll:
Uživatelský avatar
Dartanion
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Odpovědi: 0
Registrován: 19 říj 2007, 10:12
Bydliště: Zinnwald

Příspěvek od Dartanion »

Tak jak, už to máš hotový? Kdybys potřeboval, tak volej.
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Odpovědi: 0
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

kto chce jednoduchsie riesenie tak zajde na vrakac a bude hladat prve JTD motory Lancia, Fiat.......tam boli pouzite variabilne turba ovladane tlakom takze to turbo sa da spojit s akýmkolvek motorom lebo sa reguluje je to dokonca VNT 25 čo zodpoveda kompresorom tak GT22.
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Dartanion
Přispěvovatel
Příspěvky: 231
Odpovědi: 0
Registrován: 19 říj 2007, 10:12
Bydliště: Zinnwald

Příspěvek od Dartanion »

Tak to si opravdu nemyslím, že je tohle jednodušší řešení. Předělání ventilu je cca na hoďku i ze zkouškou :-)
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

to reesha

prosimtě, řekni trochu víc. Dovedu pochopit že se turbo řídí mechanicky samo, ale jak jednotka z SDi pozná tlak turba a přidá naftu? standartně nemá MAP ani MAF ne?
CFHC
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

oktáf píše:to reesha

prosimtě, řekni trochu víc. Dovedu pochopit že se turbo řídí mechanicky samo, ale jak jednotka z SDi pozná tlak turba a přidá naftu? standartně nemá MAP ani MAF ne?
palivo si nastavis podle otacek a zatizeni,
zkus se podivat do bloku namerenych hodnot blok 0
/jednotka podle tlaku v sacim potrubi koriguje mnozstvi paliva s ohledem na nadmorskou vysku coz je dulezite hlavne u benzinovych motoru/
Obrázek
pter
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 22:19

Příspěvek od pter »

přesně jak píše chiptuning,navíc nemusíš mít haldu čidel,je a pro govojta tak ta RS je prej čiplá na 160PS a jede mi to o trochu líp jak jsem psal nejdřív to nepřiznal asi nemoh přenest přes srdce,že mu ujíždí SDI :D
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

to chiptuning
prosimta ako na vykon tdi vplyva ta nadmorska vyska(atm. tlak)?
lebo ja tam mam namesto toho snimaca odpor a atm. tlak mam pevnych 1008mbar.
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Tomasvw píše:to chiptuning
prosimta ako na vykon tdi vplyva ta nadmorska vyska(atm. tlak)?
lebo ja tam mam namesto toho snimaca odpor a atm. tlak mam pevnych 1008mbar.
Je tam kvůli tomu, aby turbo dávalo pořád stejný přetlak... s tím odporem radši nejezdi na lyžovačku do Alp ;)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“