peugot 2.0 hdi 2002 nestartuje

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kouzelník
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02 led 2008, 21:10
Odpovědi: 0

peugot 2.0 hdi 2002 nestartuje

Příspěvek od kouzelník »

Mám problém,auto studené chytne cca po dvou minutách zhasne,když chci přidat plyn tak zhasne i dřív,pak už chytne jen na chvilku a nebo vubec,Chybový kód je 1112 spatný tlak na rampě,na volnoběh když to běží tak je tlak v railu kolem 300 bar pak začne kolísat až úplně klesne a motor zhasne.na přepadech je nafta vyrovnaná a ani to nějak nekouří,takže si myslím že trysky budou OK.taky jsem meřil tlak podávacího čerpadla,ten je bez zaslepené zpátečky 6bar jinak je 1.7 bar,motor se však chová stejně i když tu zpátečku zaslepím,pote palivový čerpadlo v nádrži dřív vypne.Je tam sistém Bosch.Tak nevím nemá s tím někdo zkusenost?Dik
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

mas dve moznosti..bud je to regulator na vysokotlakom cerpadle,alebo je to snimac vysokeho tlaku na rampe..teoreticky este pozri palivovy filter..
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
kouzelník
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02 led 2008, 21:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od kouzelník »

No zkoušel jsem to i bez filtru a rořád stejný,a to čidlo tlaku si myslím že je dobrý,nedoť me v diagnostice ukazuje realný tlak který zhruba odpovídá chodu motoru.
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

moze kecat..ukazovat moze cca 300 a viac neukaze a sem tam da falosny signal ze je tam 0 a pak to skape..
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
alino2
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 19 lis 2007, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: M.Kameň SR

Příspěvek od alino2 »

Package píše:moze kecat..ukazovat moze cca 300 a viac neukaze a sem tam da falosny signal ze je tam 0 a pak to skape..
Tiež sa pripájam k ventilu regulácie paliva. Skúsil by som ho vybrať a dokonale prečistiť i jeho dosadacie plochy. Je možné, že v chlade má problém uzatvoriť tlak a tým pádom motor zhasne.
zyky
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 03 led 2008, 14:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od zyky »

Bud ten regulator nebo jeste zkus rozpojit zlutej konektor.Vede to od toho cidla vysokyho tlaku na rampe tak ho rozpoj a zkuz to nastartovat????Kdyz to pobezi tak to spoj na tvrdo vyred konektor a budes jezdit
kouzelník
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02 led 2008, 21:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od kouzelník »

No zítra bych snad měl mít ten regulátor nový tak to zkusím,ještě by mě zajímalo jestly na tom regulátoru májí být dva ó-krožky když jsem ho měl vyndaný tak na něm byl jen jeden malý a z kraje byla drážka jako by tam měl být ještě jeden větší.
LMartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 236
Registrován: 16 bře 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od LMartin »

Byva tam tesnenie,ale netreba ho tam dava sa ocelove tesnenie na dosadacie plochy.Ked ho budes mat vonku nastrc nan priesvitnu hadicku a fukny don ci drzi(tesnost na ventile)Obrázek
kouzelník
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 02 led 2008, 21:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od kouzelník »

Díky za obrázek,jenže já tam mám systém Bosch
LMartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 236
Registrován: 16 bře 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od LMartin »

Aha...a EDC 15C2 je co??? (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“