Díly na rozvody na Passata
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Díly na rozvody na Passata
Zdravím,mám passata r.v.2000 variant 1.9TDI PD 85KW motor ATJ a chtěl bych si nechat vyměnit rozvody.Jedním servisem na Praze Chodov mi byli doporučeny řemeny firmy Gates,a kladky od Německé firmy INA,díly jsou značkové a jsou za super ceny.Mě by zajímalo,jestli někdo z vás firmu INA nezná,nebo s ní nemá někdo nějaké zkušenosti.
Děkuji všem za případnou reakci.
Děkuji všem za případnou reakci.
-
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 08 říj 2006, 19:07
- Bydliště: bílina
kupoval jsem origo rozvody vw a mala kladka byla INA made in france, ted mi přišly pod ruku jiné rozvody a tam ja malá kladka INA made in slovakia. vcelku gates +ina namaš co pokazit.ja ted delam rozvody na tom samym co ty a hydraulicky napinak rozvodu jsem koupil FEBI a když jsem to doma rozbalil tak uvnitř bylo TMT (kurva nebo MTM ,to je fuk) made in japan. tak vidíš i německá firma kupuje a přebaluje odjinud.
sosač informací
Díky,můžeš mi napsat co se všechno mění?radim řeřicha píše:kupoval jsem origo rozvody vw a mala kladka byla INA made in france, ted mi přišly pod ruku jiné rozvody a tam ja malá kladka INA made in slovakia. vcelku gates +ina namaš co pokazit.ja ted delam rozvody na tom samym co ty a hydraulicky napinak rozvodu jsem koupil FEBI a když jsem to doma rozbalil tak uvnitř bylo TMT (kurva nebo MTM ,to je fuk) made in japan. tak vidíš i německá firma kupuje a přebaluje odjinud.
rozvodovej řemen,kladky tuším že 2 a vodní pumpa.Já chci ještě řemen na klima a víc mě nenapadá

Měj se
-
- Nováček
- Příspěvky: 19
- Registrován: 08 říj 2006, 19:07
- Bydliště: bílina
řemen, obě kladky ,vodní pumpa by se měla měnit taky(po 90000 km) ale spousta lidí ji dělá až ob jednou ja to moc nedoporučuju pro ušetřenejch 1500-2000 to třeba rozebírat za pul roku znova když začne tect nebo v nejhorším oškube zuby a potka se to tak to teda fakt nemusim. muj motor ma 300000 km minuly rozvody jsem ošidil o napínák a nevim co ten němec přede mnou, tak jsem ho radši koupil stal 1900 .co jsem vyčetl tak jeho roztržení bývá prý častou příčinou destrukce motoru. dále je dobré přehodnotit výměnu kladek plochého řemene( ne každemu se líbí pazvuky jdoucí z pod kapoty) a kontrola kladky alternatoru. ja osobně ještě připojím preventivní prohlídku alternatoru (když už to mam rozebraný). já vím ,že ty co chtěj vše nejlevněji z mého článku polil pot, ale vím že dalších 90000 km mě nic nevypeče. Dej pozor na inzeraty typu: prodam rozvody na pd nove cena 3000. ja je koupil a když jsem je objednaval tak sem se ptal jestli jsou na passat 85 kw rok 2000.byl jse ubezpečen,že ano. po rozbaleni jsem zjistil ,že jsou sice nové origo vw,ale na 96 kw a měl jsem honičku je s někím vyměnit. netvrdím ,že všichni inzerenti jsou stejní jen dej pozorRostakub píše:Díky,můžeš mi napsat co se všechno mění?radim řeřicha píše:kupoval jsem origo rozvody vw a mala kladka byla INA made in france, ted mi přišly pod ruku jiné rozvody a tam ja malá kladka INA made in slovakia. vcelku gates +ina namaš co pokazit.ja ted delam rozvody na tom samym co ty a hydraulicky napinak rozvodu jsem koupil FEBI a když jsem to doma rozbalil tak uvnitř bylo TMT (kurva nebo MTM ,to je fuk) made in japan. tak vidíš i německá firma kupuje a přebaluje odjinud.
rozvodovej řemen,kladky tuším že 2 a vodní pumpa.Já chci ještě řemen na klima a víc mě nenapadá
![]()
Měj se

sosač informací