Motor Tdi 81 kW klepe

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

skacpi píše:to ,ale určitě nedělal
no , proč ne? jestli měl vydřené válce tak že už to nestačí rozměrově na výbrusový píst, tak je tohle právě řešení
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pafka píše:
skacpi píše:to ,ale určitě nedělal
no , proč ne? jestli měl vydřené válce tak že už to nestačí rozměrově na výbrusový píst, tak je tohle právě řešení
já byl u tohoto řešení mockrát, ale nikdy ten motor už čistě nejel, klepec pokuřování zásahy do motorů to je velmi nevděčná práce miloš
Uživatelský avatar
titan
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2007, 14:42

Příspěvek od titan »

Panove nechci delat chytreho ale ty nove vlozky to je levnejsi nez vybrusove pisty. nevim co stoji komplet pist na VW ale ja delam
Harley Davidsony a tam pist komplet s krouzkama a cepem pod 5 tis nebude a ta vlozka stoji 2500 na 1 valec komplet a je to super. nechavam to delat v hovorcovicich a rikaj ze ze to delaj s odstredive lite litiny nebo co je to za matros a prej to vydrzi dele nez origo ,no nevim ale zatim mam zkusenosti dobre a par hariku uz jsem udelal a taky suzuki intruder a v poho.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

slovacek.milos píše:
pafka píše:
skacpi píše:to ,ale určitě nedělal
no , proč ne? jestli měl vydřené válce tak že už to nestačí rozměrově na výbrusový píst, tak je tohle právě řešení
já byl u tohoto řešení mockrát, ale nikdy ten motor už čistě nejel, klepec pokuřování zásahy do motorů to je velmi nevděčná práce miloš
tak to asi soudruzi z NDR někde udělali chybu, je to naprosto běžná záležitost, a jsou na to tabulky jak tlustá stěna , jaký přesah vložky, přímo se vyrábí hrubý odlitek vložek , motor je naprosto srovnatelný s původním, viz příspěvek od Titana, ne všude se to vyplatí, ale pokud jsou třeba písty drahé, nebo jeden válec špatný na motoru , který jen tak nekoupíš, tak tam to má naprost smysl
Ren'as
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2007, 15:14

Příspěvek od Ren'as »

Jen jsem se chtěl připtat nakolik vyjdou ty vložky i z prací? Mám doma motor z okty který mi zbyl od jedné opravy(zadřený) nakonec druhý motor. A ta tvá varianta by pomohla. Dík A co se týče tvého problému tak je to oříšek :měřil jsi tlak ve válcích? A vstřiky? ;)
Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

na motoru z O1 se to nevyplatí, to koupíš levněji blok s pístama
Uživatelský avatar
titan
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2007, 14:42

Příspěvek od titan »

to je asi pravda ze na O1 to nema cenu ale jinak jak sem uz psal 1 valec 2500kc komlet i s honovanim na rozmer kterej si reknes 4 valce 10000kc
ale naposled jsem daval delat konec roku 2007 takze nevim jestli nezdrazily
Ren'as
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Odpovědi: 0
Registrován: 28 čer 2007, 15:14

Příspěvek od Ren'as »

OK. Dík ;)
Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“