no , proč ne? jestli měl vydřené válce tak že už to nestačí rozměrově na výbrusový píst, tak je tohle právě řešenískacpi píše:to ,ale určitě nedělal
Motor Tdi 81 kW klepe
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33630
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Panove nechci delat chytreho ale ty nove vlozky to je levnejsi nez vybrusove pisty. nevim co stoji komplet pist na VW ale ja delam
Harley Davidsony a tam pist komplet s krouzkama a cepem pod 5 tis nebude a ta vlozka stoji 2500 na 1 valec komplet a je to super. nechavam to delat v hovorcovicich a rikaj ze ze to delaj s odstredive lite litiny nebo co je to za matros a prej to vydrzi dele nez origo ,no nevim ale zatim mam zkusenosti dobre a par hariku uz jsem udelal a taky suzuki intruder a v poho.
Harley Davidsony a tam pist komplet s krouzkama a cepem pod 5 tis nebude a ta vlozka stoji 2500 na 1 valec komplet a je to super. nechavam to delat v hovorcovicich a rikaj ze ze to delaj s odstredive lite litiny nebo co je to za matros a prej to vydrzi dele nez origo ,no nevim ale zatim mam zkusenosti dobre a par hariku uz jsem udelal a taky suzuki intruder a v poho.
tak to asi soudruzi z NDR někde udělali chybu, je to naprosto běžná záležitost, a jsou na to tabulky jak tlustá stěna , jaký přesah vložky, přímo se vyrábí hrubý odlitek vložek , motor je naprosto srovnatelný s původním, viz příspěvek od Titana, ne všude se to vyplatí, ale pokud jsou třeba písty drahé, nebo jeden válec špatný na motoru , který jen tak nekoupíš, tak tam to má naprost smyslslovacek.milos píše:já byl u tohoto řešení mockrát, ale nikdy ten motor už čistě nejel, klepec pokuřování zásahy do motorů to je velmi nevděčná práce milošpafka píše:no , proč ne? jestli měl vydřené válce tak že už to nestačí rozměrově na výbrusový píst, tak je tohle právě řešenískacpi píše:to ,ale určitě nedělal
Jen jsem se chtěl připtat nakolik vyjdou ty vložky i z prací? Mám doma motor z okty který mi zbyl od jedné opravy(zadřený) nakonec druhý motor. A ta tvá varianta by pomohla. Dík A co se týče tvého problému tak je to oříšek :měřil jsi tlak ve válcích? A vstřiky? 

Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off