Muže být přímí vzduch.filtr(treba kužel) na TDI????
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
Havlos GTDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 130
- Registrován: 22 říj 2007, 17:42
- Bydliště: Uherské Hradiště
Muže být přímí vzduch.filtr(treba kužel) na TDI????
Vadí??nevadí?? 
G3 AFN-Sprint764,Turbo130ps,BigIC,Egr-off,AE-xenon, PS1??
-
stanley 12
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 137
- Registrován: 20 led 2008, 19:02
- Bydliště: Trenčín
-
Havlos GTDI
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 130
- Registrován: 22 říj 2007, 17:42
- Bydliště: Uherské Hradiště
A nějak spodem, jak to např. udělal Huml na Oktě, by to nešlo? viz.: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22178
... pokud tedy nechceš oslňovat tím vrchním potrubím
... pokud tedy nechceš oslňovat tím vrchním potrubím
GIV Variant TDi ???kW
Mám K&N a to už cca 50 tis.km a váha Bosh furt chodí (kupodivu, stejně potom půjdu do Pierburgu
), absolutně bez problémů...
Je teda fakt je to hukot, dělá to bordel jak prase, ale mně se to líbí
a audio mi to taky přeřve 
Je teda fakt je to hukot, dělá to bordel jak prase, ale mně se to líbí

RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Tiez mam KN a na viacerych autach a ziaden problem s vahou vzduchu nebol...na jednom som mal najprv sisku ale potom som dal vlozku do airboxu kvoli hluku a myslim ze to je najlepsie riesenie pokial s tym chces dennodenne jazdit...nerobi to hluk a motor taha pekne odspodku...navyse ho vycistis podla potreby...ten 0,05kona co ziskas na spravne urobenej siske nie je umerny znizeniu komfortu...
Naposledy upravil(a) Sifon dne 16 úno 2008, 22:05, celkem upraveno 1 x.
Kolotoč TUNING
- rici.houba
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 937
- Registrován: 01 črc 2007, 19:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
K&N do fabie 1.9 SDI
co se stane když dám tento filtr do motoru 1.9 SDI (Fabia kod ASY), bude tam také nárůst hlučnosti??