Muže být přímí vzduch.filtr(treba kužel) na TDI????

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Havlos GTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 22 říj 2007, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherské Hradiště

Muže být přímí vzduch.filtr(treba kužel) na TDI????

Příspěvek od Havlos GTDI »

Vadí??nevadí?? :?
G3 AFN-Sprint764,Turbo130ps,BigIC,Egr-off,AE-xenon, PS1??
Rasto
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 28 led 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Rasto »

podla mna zbytocna vec akurat ti to bude zasierat vahu vzduchu
VW Multivan T5
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Může, ale pokud s tím chceš normálně každodenně jezdit, tak pevné nervy :D
GIV Variant TDi ???kW
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

hučí sfiští ale když máš dobré audio nevadí :D :D :D
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
stanley 12
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 20 led 2008, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od stanley 12 »

jj a par vah vzduchu do zasoby. vlastna skusenost pred 2 tyzdnami som ju menil a teraz to idem prerabat no origo box. ak chces sisku tak ti ju mozem strelit ked to prerobim :woot:
Havlos GTDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 22 říj 2007, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od Havlos GTDI »

tak dík za rady!-nebudu tam dávat nic!! ja sem to chtěl předělat kvuli prostoru ,kvuki potrubí na IC,aby se mne to tam všechno pěkne vlezlo...Mám G3afn
G3 AFN-Sprint764,Turbo130ps,BigIC,Egr-off,AE-xenon, PS1??
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

A nějak spodem, jak to např. udělal Huml na Oktě, by to nešlo? viz.: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=22178
... pokud tedy nechceš oslňovat tím vrchním potrubím :D
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Mám K&N a to už cca 50 tis.km a váha Bosh furt chodí (kupodivu, stejně potom půjdu do Pierburgu :P ), absolutně bez problémů... 8)

Je teda fakt je to hukot, dělá to bordel jak prase, ale mně se to líbí (rofl) a audio mi to taky přeřve (LOL)
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Tiez mam KN a na viacerych autach a ziaden problem s vahou vzduchu nebol...na jednom som mal najprv sisku ale potom som dal vlozku do airboxu kvoli hluku a myslim ze to je najlepsie riesenie pokial s tym chces dennodenne jazdit...nerobi to hluk a motor taha pekne odspodku...navyse ho vycistis podla potreby...ten 0,05kona co ziskas na spravne urobenej siske nie je umerny znizeniu komfortu...
Naposledy upravil(a) Sifon dne 16 úno 2008, 22:05, celkem upraveno 1 x.
Kolotoč TUNING
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Stejný názor jako sifon mám to taky tak
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od teabe »

Mno měl jsem ho tam týden a letěl pryč..Když už filtr tak sportovní vložku Green nebo K&N...Tyhle filtry mají svůj účel a když někdo dáva sportovní filtr,tak jenom na okruhy,kde se skoro vůbec nepráší..Zkus jít s rouškou do prašnýho prostředí a sundat si jí.. ;) Do normálního provozu za mě EE
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

...jj,souhlas se Sifonem!!
Tomas1
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 17 úno 2008, 13:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravany,Slovensko

Příspěvek od Tomas1 »

no tak pocul som ze ak chcem dat vlozku tak musim mat aj upraveny vyfuk aby mi to lepsie dychalo... :?
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od teabe »

Tomas1 píše:no tak pocul som ze ak chcem dat vlozku tak musim mat aj upraveny vyfuk aby mi to lepsie dychalo... :?
no v tom případě upravený celý sání i s turbem 8) :P
honza24
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 25 zář 2007, 07:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Borotín

K&N do fabie 1.9 SDI

Příspěvek od honza24 »

co se stane když dám tento filtr do motoru 1.9 SDI (Fabia kod ASY), bude tam také nárůst hlučnosti??
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“