Upravene to takto mat vyslovene nemusis a podla mna je to aj zbytocnost a nema to vyznam upravovat pokial nejdes na nejake vyssie vykony typu 2.. koni...Su ovela lepsie sposoby ako prist k vyssiemu vykonu a nebavit sa o 5konoch ale o desiatkach koni, ktore upravami mozes dosiahnut...Tomas1 píše:no tak pocul som ze ak chcem dat vlozku tak musim mat aj upraveny vyfuk aby mi to lepsie dychalo...
Muže být přímí vzduch.filtr(treba kužel) na TDI????
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kolotoč TUNING
Re: K&N do fabie 1.9 SDI
řekl bych že bude,jen bez toho pískání do sání z turbahonza24 píše:co se stane když dám tento filtr do motoru 1.9 SDI (Fabia kod ASY), bude tam také nárůst hlučnosti??
Vsak to je na tom ten humus a najhorsie je ze ten najvacsi hluk je cca v okoli 1800 - 2500 otacok teda v otackach pri ktorych jazdis najcastejsie...je to taky neprijemny drncavy traktorovy zvukteabe píše:když jedeš tak to celkem jde,ale pak když to rozjedeš a pustíš nohu z plynu,začne to brzdit přez motor a to je hukot..jak autobusSifon píše:Podla mna to piskanie(sycanie) turba nebolo take strasne ako samotny hrmot a hluk ktory isiel z motora...Ten hrmot pravdepodobne pojde aj z tvojho motora...

Kolotoč TUNING
no a když jde někdo okolo tak kouká na pitomce a myslí si že máš diravej vejfukSifon píše:Vsak to je na tom ten humus a najhorsie je ze ten najvacsi hluk je cca v okoli 1800 - 2500 otacok teda v otackach pri ktorych jazdis najcastejsie...je to taky neprijemny drncavy traktorovy zvukteabe píše:když jedeš tak to celkem jde,ale pak když to rozjedeš a pustíš nohu z plynu,začne to brzdit přez motor a to je hukot..jak autobusSifon píše:Podla mna to piskanie(sycanie) turba nebolo take strasne ako samotny hrmot a hluk ktory isiel z motora...Ten hrmot pravdepodobne pojde aj z tvojho motora......V lete sa to pocuvalo blbo pri otvorenych oknach a ani dlhe cesty na dialnici neboli to prave orechove
Aj na to sa ma pytali niektori nevedomi ze ci nemam dieru vo vyfukuteabe píše:no a když jde někdo okolo tak kouká na pitomce a myslí si že máš diravej vejfukSifon píše:Vsak to je na tom ten humus a najhorsie je ze ten najvacsi hluk je cca v okoli 1800 - 2500 otacok teda v otackach pri ktorych jazdis najcastejsie...je to taky neprijemny drncavy traktorovy zvukteabe píše: když jedeš tak to celkem jde,ale pak když to rozjedeš a pustíš nohu z plynu,začne to brzdit přez motor a to je hukot..jak autobus...V lete sa to pocuvalo blbo pri otvorenych oknach a ani dlhe cesty na dialnici neboli to prave orechove
...ale uz aj ked to tam dakto supne tak pre efekt ucinnosti treba spravit kvalitne odizolovanie od tepleho vzduchu z motora(tiez od horucich casti v motorovom priestore) a najlepsie je doviezt tam naporovo cerstvy vzduch napr hadicou z naraznika inac cela uprava postrada zmysel a teply vzduch najma v lete auticku spravi extremny rozdiel v case medzi jazdou na obed a jazdou v noci...Kolotoč TUNING
Myslim ze skor ide o to ze tie lacne filtre nemaju taku dobru filtracnu schopnost ako tie drahsie(znackove)...Co sa tyka olejovania tak ja osobne ked nastriekam filter olejom tak zoberem papierovy obrusok a prebytocny olej vyutieram dosucha pricom podstatne je ze olejom je napustena bavlna...waNa píše:já to mam na tdi a hlučnost je wětší ale dá se to wydržet ale nedawej tam žadný lewný kužel protože se ti hned zasere wáha wzduchu
Kolotoč TUNING
Sifon píše:Myslim ze skor ide o to ze tie lacne filtre nemaju taku dobru filtracnu schopnost ako tie drahsie(znackove)...Co sa tyka olejovania tak ja osobne ked nastriekam filter olejom tak zoberem papierovy obrusok a prebytocny olej vyutieram dosucha pricom podstatne je ze olejom je napustena bavlna...waNa píše:já to mam na tdi a hlučnost je wětší ale dá se to wydržet ale nedawej tam žadný lewný kužel protože se ti hned zasere wáha wzduchu
Tak tak, nechat okapat a otřít, pak je to ok....
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Re: K&N do fabie 1.9 SDI
honza24 píše:co se stane když dám tento filtr do motoru 1.9 SDI (Fabia kod ASY), bude tam také nárůst hlučnosti??
bez turba bude hlučnost o doooost vyšší (si myslím), nebude to tlumit turbo ani dlouhé vedení přes IC, vzpomente si na benzíňáky se sport. filtrem...
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno