Muže být přímí vzduch.filtr(treba kužel) na TDI????

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Tomas1 píše:no tak pocul som ze ak chcem dat vlozku tak musim mat aj upraveny vyfuk aby mi to lepsie dychalo... :?
Upravene to takto mat vyslovene nemusis a podla mna je to aj zbytocnost a nema to vyznam upravovat pokial nejdes na nejake vyssie vykony typu 2.. koni...Su ovela lepsie sposoby ako prist k vyssiemu vykonu a nebavit sa o 5konoch ale o desiatkach koni, ktore upravami mozes dosiahnut...
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Re: K&N do fabie 1.9 SDI

Příspěvek od teabe »

honza24 píše:co se stane když dám tento filtr do motoru 1.9 SDI (Fabia kod ASY), bude tam také nárůst hlučnosti??
řekl bych že bude,jen bez toho pískání do sání z turba
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Podla mna to piskanie(sycanie) turba nebolo take strasne ako samotny hrmot a hluk ktory isiel z motora...Ten hrmot pravdepodobne pojde aj z tvojho motora...
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od teabe »

Sifon píše:Podla mna to piskanie(sycanie) turba nebolo take strasne ako samotny hrmot a hluk ktory isiel z motora...Ten hrmot pravdepodobne pojde aj z tvojho motora...
když jedeš tak to celkem jde,ale pak když to rozjedeš a pustíš nohu z plynu,začne to brzdit přez motor a to je hukot..jak autobus (noteeth)
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

teabe píše:
Sifon píše:Podla mna to piskanie(sycanie) turba nebolo take strasne ako samotny hrmot a hluk ktory isiel z motora...Ten hrmot pravdepodobne pojde aj z tvojho motora...
když jedeš tak to celkem jde,ale pak když to rozjedeš a pustíš nohu z plynu,začne to brzdit přez motor a to je hukot..jak autobus (noteeth)
Vsak to je na tom ten humus a najhorsie je ze ten najvacsi hluk je cca v okoli 1800 - 2500 otacok teda v otackach pri ktorych jazdis najcastejsie...je to taky neprijemny drncavy traktorovy zvuk :x ...V lete sa to pocuvalo blbo pri otvorenych oknach a ani dlhe cesty na dialnici neboli to prave orechove (LOL)
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od teabe »

Sifon píše:
teabe píše:
Sifon píše:Podla mna to piskanie(sycanie) turba nebolo take strasne ako samotny hrmot a hluk ktory isiel z motora...Ten hrmot pravdepodobne pojde aj z tvojho motora...
když jedeš tak to celkem jde,ale pak když to rozjedeš a pustíš nohu z plynu,začne to brzdit přez motor a to je hukot..jak autobus (noteeth)
Vsak to je na tom ten humus a najhorsie je ze ten najvacsi hluk je cca v okoli 1800 - 2500 otacok teda v otackach pri ktorych jazdis najcastejsie...je to taky neprijemny drncavy traktorovy zvuk :x ...V lete sa to pocuvalo blbo pri otvorenych oknach a ani dlhe cesty na dialnici neboli to prave orechove (LOL)
no a když jde někdo okolo tak kouká na pitomce a myslí si že máš diravej vejfuk
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

teabe píše:
Sifon píše:
teabe píše: když jedeš tak to celkem jde,ale pak když to rozjedeš a pustíš nohu z plynu,začne to brzdit přez motor a to je hukot..jak autobus (noteeth)
Vsak to je na tom ten humus a najhorsie je ze ten najvacsi hluk je cca v okoli 1800 - 2500 otacok teda v otackach pri ktorych jazdis najcastejsie...je to taky neprijemny drncavy traktorovy zvuk :x ...V lete sa to pocuvalo blbo pri otvorenych oknach a ani dlhe cesty na dialnici neboli to prave orechove (LOL)
no a když jde někdo okolo tak kouká na pitomce a myslí si že máš diravej vejfuk
Aj na to sa ma pytali niektori nevedomi ze ci nemam dieru vo vyfuku (LOL) ...ale uz aj ked to tam dakto supne tak pre efekt ucinnosti treba spravit kvalitne odizolovanie od tepleho vzduchu z motora(tiez od horucich casti v motorovom priestore) a najlepsie je doviezt tam naporovo cerstvy vzduch napr hadicou z naraznika inac cela uprava postrada zmysel a teply vzduch najma v lete auticku spravi extremny rozdiel v case medzi jazdou na obed a jazdou v noci...
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od teabe »

a váha vzduchu bude taky z toho nadšená (wallbash) buď náporové sání,nebo díra do haupny..ale já bych nechal vložku a je to :)
Tomas1
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 17 úno 2008, 13:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravany,Slovensko

Příspěvek od Tomas1 »

teabe:potom na to kaslem ;)
waNa
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 06 úno 2008, 11:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od waNa »

já to mam na tdi a hlučnost je wětší ale dá se to wydržet ale nedawej tam žadný lewný kužel protože se ti hned zasere wáha wzduchu (wallbash)
ibiza 19tdi 66kw bez dymu to nejde
waNa
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 06 úno 2008, 11:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Bohumin

Příspěvek od waNa »

já to mam na tdi a hlučnost je wětší ale dá se to wydržet ale nedawej tam žadný lewný kužel protože se ti hned zasere wáha wzduchu (wallbash)
ibiza 19tdi 66kw bez dymu to nejde
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

waNa píše:já to mam na tdi a hlučnost je wětší ale dá se to wydržet ale nedawej tam žadný lewný kužel protože se ti hned zasere wáha wzduchu (wallbash)
Myslim ze skor ide o to ze tie lacne filtre nemaju taku dobru filtracnu schopnost ako tie drahsie(znackove)...Co sa tyka olejovania tak ja osobne ked nastriekam filter olejom tak zoberem papierovy obrusok a prebytocny olej vyutieram dosucha pricom podstatne je ze olejom je napustena bavlna...
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

Sifon píše:
waNa píše:já to mam na tdi a hlučnost je wětší ale dá se to wydržet ale nedawej tam žadný lewný kužel protože se ti hned zasere wáha wzduchu (wallbash)
Myslim ze skor ide o to ze tie lacne filtre nemaju taku dobru filtracnu schopnost ako tie drahsie(znackove)...Co sa tyka olejovania tak ja osobne ked nastriekam filter olejom tak zoberem papierovy obrusok a prebytocny olej vyutieram dosucha pricom podstatne je ze olejom je napustena bavlna...

Tak tak, nechat okapat a otřít, pak je to ok....
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Re: K&N do fabie 1.9 SDI

Příspěvek od Smoke »

honza24 píše:co se stane když dám tento filtr do motoru 1.9 SDI (Fabia kod ASY), bude tam také nárůst hlučnosti??

bez turba bude hlučnost o doooost vyšší (si myslím), nebude to tlumit turbo ani dlouhé vedení přes IC, vzpomente si na benzíňáky se sport. filtrem...
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“