Vzdáte se nafty?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

stinger
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:00

Příspěvek od stinger »

A co teprve takový zvuk řadového šestiválce v PV3S ve 2000 otáčkách (LOL)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

jen by mě zajímalo jestli to v té 1,4 taky najezdí (vydrží)tolik kiláků co nafta?
Řekl bych, že ani náhodou. Když jsem byl mladej kluk, tak jsem si nadupal Pionýra. Vážil jsem 80kG a jelo to se mnou i přes 80km/hod. Ale nikdy to dlouho nevydrželo. Po krátké době odešla klika, nebo to sežralo kroužky aby byla nějaká změna.
Dostat výkon z malého obsahu je vždy vyváženo nižší životností, musí být výkon posazen do vyšších otáček, výkonová i momentová křivka je strmá a vrcholy jsou dost blízko sebe, což znamená malou "pružnost" a neustále řadit. Já mám raději klapklap a bez starostí.
To s tím pionýrem byl samozřejmě extrém, motor na tyhle úpravy nebyl navržen. Dnes jsou úplně jiné možnosti jak technologické, tak i materiálové. Takže konstrukce jistě poskytne životnost úměrnou dnešním požadavkům, ale reserva tam bude nepartná.
Vždy když čtu o nějakém revolučním řešení, tak si vzpomenu na zákon o zachování energie.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
kartmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 06:45
Bydliště: sever Čech

Příspěvek od kartmen »

origoš píše:Né, že bych to chtěl rozpytvávat, ale kdo "porozumí" dieselu, tak opravdu benzín dává do Resistinu a nebo v něm občas něco umeje. Mám spoustu kamarádů diesláků a hodně z nich před lety tvrdilo, že nafta patří do kamen. Když jim to dneska připomenu, ta akorát pokrčí rameny a řeknou: To jsem byl ještě blbej. Prostě každý musí k ropě "dozrát". Jsou ovšem lidé, kteří nedozrají. A v tom případě mají smůlu. Dobře jim tak. A my jim ty benžonky rádi opravíme.
Jako tvý kámoši jsem k ropě dospěl i já! Byl jsem zarytej benzíňák, ale to se jednou pro vždy změnilo! Kdybych tak věděl dřív, že je nějaký dieselpower.forum, tak už bych chrochtal dávno, chyběly konzultace a zkušenosti. Holt mladej a blbej! (LOL) (LOL)
nemám žádné auto na naftu
violator
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 20:19
Bydliště: sudety

Vzdáte se nafty ???

Příspěvek od violator »

Na to musím odpovědět: NIKDY !!!!!
Renault Mégane 1.9dT - Barča - už není

VW Touran 1.6 TDI CR - Taky už není, seru na celý posraný koncern !!!
Uživatelský avatar
Boriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 14:35
Bydliště: Litvinov

Re: Vzdáte se nafty ???

Příspěvek od Boriss »

violator píše:Na to musím odpovědět: NIKDY !!!!!




nikdy ;)
Benzin patri do nadrze je li vic nez -22 stupnu
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Jo diesel je diesel.
Uživatelský avatar
oliofiat
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Odpovědi: 0
Registrován: 06 kvě 2006, 09:39
Bydliště: Brno

Příspěvek od oliofiat »

Jo to předvedlo - třeba PD, kde odcházejí vačky,zvuk jak zetor 25 po 50 letech a nepatrně vyšší výkon proti Common Raillu za cenu kurevsky nižší životnosti.
Chápu, že každej vývoj se nezdaří, ale nevím proč bych něco takovýho obdivoval. Stejně už od toho upouštějí.
A tady k tomu je pěkný, že malej motor má pekelnej výkon, ale obsah ničím nenahradíš, to je staré známé a takových motorů už tady bylo víc-koupit něco za nehoráznej peníz a po 100000 km to zahodit - nevím. Ono stačí že dnes jsou normální auta tak na 3 roky nebo těch 100000. Životnosti piana se už nedočkáme (crazy)
2,4TD_HLX_week
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“