Ventil N75

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

elit
Přispěvovatel
Příspěvky: 392
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:55

Příspěvek od elit »

Matrix píše:Fotky od Pepe Karity:

=->ZDE <-=

P.S. - tomu říkám přístup k turbu, když je motor na štorc :) ... Ta moje pitomá Octávka... to je boj...
to jo, ale zase nemusis kvuli rozvodum demontovat polovicku auta :roll:
VW Passat 3C 2008 BMP
Uživatelský avatar
Pepe Karita
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2006, 23:26
Bydliště: LBC

Příspěvek od Pepe Karita »

Matrix píše:Čistil jsi nějak ty výfukové kanálky co jsou v bloku motoru ??? A jakou metodou jsi čistil to sací potrubí, anebo tohle recirkulaci nemá ???
v bloku jsem to nečistil a to sání jsem vyškrábal nožem protože je pružnej a dostal se dáleko pak jsem to namočil do petráku a podobnou štětkou jako je na láhve jsem to vyčistil kdybich nepotřeboval jezdit tak to vemu do práce na triskač a bylo by to jako nové.
octule 2.0 BKD
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

tak jsem po delsi dobe udelal delsi trasu po dalnici a auto mi nekolikrat spadlo do nouzaku (wallbash) ale vzdy jen kolem rychlosti 140-150.
kdyz jsem to pak zkousel poradne projet ..tak to jelo bez problemu 180-190 a nic..pak jsem zpomalil a zase kolem 140 to spadlo do nouzaku. Auto mam viz popisek dole. Jsem to pak mel na Vagu a hlasilo to tuhle chybu

Číslo dílu: 038 906 018 AE
Díl a/nebo verze: 0510SG 2109
1 závad nalezeno.
17958 - plnici tlak - regulacni odchylka
P1550 - 35-10 - - - Sporadická


pak jsem jsem zkusil odpojit kabel od ventilu N75,ale nevim ejstli motor bezel a obevila se chyba

Číslo dílu: 038 906 018 AE
Díl a/nebo verze: 0510SG 2109

1 závad nalezeno.
17957 - magneticky ventil pro omezeni plniciho tlaku:prerus/zkr.na kostru(N75)
P1549 - 35-00 - -

je to tedy spatny ventil N75 nebo by to mohlo byt jeste neco jineho? protze pred cesou jsem menil intercooler a misto toho co tam mam mit asi 1j0 145 803 H (G) tak ted mam 1j0 145 803 S ..je to nejaky novejsi a cidlo tlaku ma hned na sobe.ja nechal zapojeny to puvodni.

jinak jsme to i zkousel projet a jediny co je..tak je citit pokles vykonu prave kolem tech 3000 ot...proste treba ve 2000 t pridam..tak se to rozjede pak se to kolem 3000t na chvili nejede a tak od 3100 to pak zase nebira dech. nejaky logy v excelu mam..tak kdyby se nekdo chtel mrknou a neco by z toho vycet tak rad poslu :)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

nikdo nic? :roll:
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Musíš tam mít čidlo tlaku se shodnou charakteristikou, jinak je problém. Mrkni na číselné označení obou čidel, případně napiš sem.
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

to puvodni cidlo ma cislo 038 906 051, to novy ma asi stejny cislo..ale mozna ma jeste na konci B,ale to nevim na 100 procent-jsem to moc nestudoval a montovali jsme to na auto, abych mohl odjet. ale mrknu i na to cislo toho noveho cidla.

Ale prave proto,aby to neblblo tak jsem nachal zapojeny puvodni cidlo. preci ten intercoooler nedala s tlakem takovy brajgl, ze by to puvodni cidlo(co je na trubce k motoru zvrchu) nezvladlo. nebo jo? (wallbash)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

jeste me napadla takova myslenka


ten intercooler asi netesnil hned od zacatku co jsem auto koupil, protoze jsme ho tam potom tak nejak pridelali, aby vubec drzel. no a pote co jsem nejal na vysoky obruvnik ttak jsem s nim asi hnul a pak to jelo tak nejak vlazne a zdalo se mi, ze i nejak vic syci.
no a na aute mam powerbox takze me napadlo, jestli kdyz to kdysi nastavalali tak ten intercooler netesnil takze oni na nem nastavili "neco" aby "oblbnul" ridici jednotku a turbo tlacilo vic a ted kdyz je to intercooler, ktery tesni tak to tlaci moc. jsem totiz prochazel forum a tady pisete, ze vam turbo tlaci treba 1.45 baru a pak ze mate problem s cidlem tlaku.
jsem zkusil VAG a dostal jsem se neco pres 1.5 b tak jestli to neni tim?? (wallbash)

tedy je kratky log otacky, pozadovany tlak, skutecny tlak

2688 1030 1051
2688 1744 1520
2751 1775 2560
2835 1907 2560
2919 1948 2560
3024 1938 2560
3087 1938 1775
3171 1948 1795
3234 1948 1897
3297 1948 1948

a pak dalsi otazecka ..nevite nekdo proc ten tlak najednou klesne kolem tech 3t otacek?? tady je to celkem extrem, ele pokud dam treba plny ve 2t otackach tak kolem 3t do treba dava 1900 mbar pak to lehce po 3t klesne treba na tech 1700 mbar a pak to zase zacne stoupat k tem 1948mbar. tenhle pokles je na aute znat a to ani nemusim mit plny plyn, proste jen pridavam, kolem 3t se rucicka sotva hybe a tak od 3200 otacek se to zase rozjede

koukam, ze jsem se nejak rozepsal..se omouvam :D
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Lany
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2006, 13:40

Příspěvek od Lany »

Tak takovéhle hodnoty jsem měl taky a byly to seklé lopatky na turbu. V tvém případě si ale nejsem jistej jestli tam máš regulaci lopatkama nebo bypasem.
Oct 01 81kw
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

lopatky snad ne...to je ta nejhorsi varianta , takzeta to byt nemuze..doufam :)

me to nedelalo problemy az ted kdyz jsem tam dal ten novy intercoooler..jinak to auto tuhle jelo po par minutach :D 210 tacho a do nouzaku to nepadalo. kdyz to prekona tu oblast kolem 3t otacek tak to pak tlaci tech 1948 mbar co je pozadovana hodnota az nekam k 3700 t.me to do nouzaku pada tak kolem 120-140 km kdyz treba pridam do kopce.

no jeste to zkusim projet bez powerboxu jestli to bude taky zlobit..ale nejak neni cas :x
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

asi blbej dotaz jak se pozna ten nouzovej rezim :roll:
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

no auto drobet cukne a prestano to jet. jak kdyby jsi mel najednou jen SDI ..alespon tak nejak pocitove to pak jede
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

me to skoube je mozny ze to pada do nouzaku ?? na 3 tis jako by tam nesla nafta ? prida ubere .....
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 13:05

Příspěvek od jayd »

to syncon: pokud mas ten Golf III co je popsan v jinem prispevku , ze ti to pridava a ubira tak to nouzovy rezim nebude..pac kdyz to spadne do nouzaku tak to skubne jednou a pak uz to nejede a musis vypnout zapnout motor, aby to zase jelo.

ale jak jsem psal v tom prispevku zksu ten ventil N75 mozna to bude on...me to asi tak v 1s intervalech pridavalo a ubiralo a byl to ten ventil

mozna kdyz se dostanes na vag to to bude delat tohle

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

JAYD- jestli máš kod ALH tak máš už naklapění lopatek.. jinak na těch fotkách na začátku příspěvku, je to obtokové turbo, takže žádné lopatky v tom nenajdete.. je to passat 90 koní..
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

go.vojta píše:JAYD- jestli máš kod ALH tak máš už naklapění lopatek.. jinak na těch fotkách na začátku příspěvku, je to obtokové turbo, takže žádné lopatky v tom nenajdete.. je to passat 90 koní..
Hele a prosimtě jak to obtokové turbo funguje když tam nemá lopatky? Jsou tam aspoň trpaslíčci kteří ti točej hřídelkou a měchama pumpujou vzduch do motoru?(LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“