jimbo píše:v čem teda byla chyba, přece nevypadl ventil jen tak? to mělo najeto minimálně milion ne? mám 324TD tak abych věděl co se může přihodit...
Podle tachometru měl najeto malinko přes 300tis.Km. Možná to není pravda,ale je fakt,že nežral ani kapku oleje! Proč?Taky pořádně nevím,ale myslím že to byl jeden z těchto důvodů:
1)únava materiálu.Je to možné,měli jsme v práci jednu octávii a dvě audi A4 na upadnutý ventil a to jsou mnohem novější vozy.Ale na druhou stranu musím říct,že byly dost ,,olítané". K tomu materiálu taky pomáha fakt,že tyto motory BMW TD a TDS mají klobouček ventilu vařený k dříku.Dřík a klobouček jsou z jiného materiálu
2) Když jsem vůz kupoval,tak bývalému majiteli dělali hlavu válců. Hlava byla samozřejmě dávána z jiného vozu.Na tom by ještě nebylo nic divného, ale podle mě byla hlava použita z potkaného motoru a v tom je kámen úrazu. Ventil byl netěsnil (vůz měl trošku zvuk jak parníky v Chorvacku

),podpálil se a spadl do válce.