bmw td - POMOC!

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

bmw td - POMOC!

Příspěvek od Honza M »

Ahoj chlapi! Potřebuji poradit.
Dnes jsem jel z BMW(E34 524TD)domů a motor mi z ničeho nic vypnul. Starter cvaká jako kdyby byl motor seknutý. Dal jsem pátý kvalt a zkusil pohnout vozem,ale motor je boužel zablokovaný. Nechce se mi věřit,že by odešel motor,šel jako hodinky,nebral si ani kapku oleje a dokonce jsem minulí týden dával nový olej. CO SE STALO????? (wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash)
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

No nenim jestli má řemen nebo řetěz,ale z toho co popoisuješ to vypadá jako potkaný?
Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

BMW

Příspěvek od Honza M »

Má řemen. Kladku a řemen jsem dával před rokem nový,ale pro jistotu jsem se kouknul na řemen a OK.
Motorem nejde zatočit(ani ráčnou), bude asi zadřený.Ale stále si kladu otázku proč?Olej v motoru je. (wallbash)
pajda píše:No nenim jestli má řemen nebo řetěz,ale z toho co popoisuješ to vypadá jako potkaný?
MIR.B.M.W
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 22 kvě 2008, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Furth im wald

Příspěvek od MIR.B.M.W »

podivej se na čerpadlo muže byt zadření
moje skype je Mira.B.M.W
Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

BMW E34 524TD POMOC!!!

Příspěvek od Honza M »

MIR.B.M.W píše:podivej se na čerpadlo muže byt zadření
Boužel mi upadl ventil a silně rozmlátil hlavu,píst,ohnul ojnici a do toho všeho rozbitý píst udělal rýhy do válce!
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

pockej, psals, ze ti motor z niceho nic vypnul, tohle asi nebylo z niceho nic, tohle muselo byt hooooodne slyset...
Nissan Primera SW 1,9 DCi
Bosis
Přispěvovatel
Příspěvky: 327
Registrován: 15 pro 2007, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od Bosis »

Zřejmě muzikant,rádio na plný a pak......
Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

BMW E34 524TD

Příspěvek od Honza M »

[quote="Peete"]pockej, psals, ze ti motor z niceho nic vypnul, tohle asi nebylo z niceho nic, tohle muselo byt hooooodne slyset...[/quot
Sám tomu nevěřím. Vážně jsem nic neslišel a radio bylo vypnutý.
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

No to je hned.Stačí dvě tři otáčky a stojí (LOL)
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

ty 2.4TDS na to trpí už jsem vyděl 3 motory uplně stejně a vždycky to byl posledné válec asi še špatně chladí
jimbo
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 02 dub 2007, 18:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jimbo »

v čem teda byla chyba, přece nevypadl ventil jen tak? to mělo najeto minimálně milion ne? mám 324TD tak abych věděl co se může přihodit...
Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Honza M »

dist01 píše:ty 2.4TDS na to trpí už jsem vyděl 3 motory uplně stejně a vždycky to byl posledné válec asi še špatně chladí
Upadl ventil na čtvrtém válci.
Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Honza M »

jimbo píše:v čem teda byla chyba, přece nevypadl ventil jen tak? to mělo najeto minimálně milion ne? mám 324TD tak abych věděl co se může přihodit...
Podle tachometru měl najeto malinko přes 300tis.Km. Možná to není pravda,ale je fakt,že nežral ani kapku oleje! Proč?Taky pořádně nevím,ale myslím že to byl jeden z těchto důvodů:

1)únava materiálu.Je to možné,měli jsme v práci jednu octávii a dvě audi A4 na upadnutý ventil a to jsou mnohem novější vozy.Ale na druhou stranu musím říct,že byly dost ,,olítané". K tomu materiálu taky pomáha fakt,že tyto motory BMW TD a TDS mají klobouček ventilu vařený k dříku.Dřík a klobouček jsou z jiného materiálu

2) Když jsem vůz kupoval,tak bývalému majiteli dělali hlavu válců. Hlava byla samozřejmě dávána z jiného vozu.Na tom by ještě nebylo nic divného, ale podle mě byla hlava použita z potkaného motoru a v tom je kámen úrazu. Ventil byl netěsnil (vůz měl trošku zvuk jak parníky v Chorvacku :-) ),podpálil se a spadl do válce.
pajda
Přispěvovatel
Příspěvky: 680
Registrován: 25 lis 2007, 11:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pajda »

Spíš jestli byl ten ventil ,potkanej´ tak se ohne,naruší se materiál a nevydrží.
Honza M
Přispěvovatel
Příspěvky: 807
Registrován: 07 lis 2007, 18:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Honza M »

pajda píše:Spíš jestli byl ten ventil ,potkanej´ tak se ohne,naruší se materiál a nevydrží.
Přesne tak. Stačí když se malinko ohne a už celý pak nezavíra.
Odpovědět

Zpět na „BMW“