Grafy z brzdy - posílejte
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1271
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj Kornoute,Kornout píše:Tak naposled, už jsem teda nechtěl nic psát, ale ještě jednou.
Ten naměřenej výkon je vzhledem k té konfiguraci (PP764 + GT1749VA) OK? Ano, ne.
PS: Neříkám, že Reesha to neumí, ba naopak, proto mě to zaráží.
viděl jsem tvou reakci na Blahův graf. Doufám, že nejde o pouhou provokaci, a neschopnost unést prohry chipfora ve sprintech atd... jak mi to zatím připadá.
K věci. Co se týče Blaha, já si myslím, že výsledek je to pěkný. Průběh grafu hladký, dokonce bych jej označil za velmi dobrý. Nevím co k tomu dodat...
Proč se ti výkon nezdá? Já to auto nešponoval na maximum. Nebo je to špatně?
(z toho co píšeš rozumím, že pokud má auto komponenty na 190hp, ale výkon má jen 170hp - tak je to špatně. Já to bohužel - nebo naštěstí? - vidím trochu jinak)
reesha píše:Ahoj Kornoute,Kornout píše:Tak naposled, už jsem teda nechtěl nic psát, ale ještě jednou.
Ten naměřenej výkon je vzhledem k té konfiguraci (PP764 + GT1749VA) OK? Ano, ne.
PS: Neříkám, že Reesha to neumí, ba naopak, proto mě to zaráží.
viděl jsem tvou reakci na Blahův graf. Doufám, že nejde o pouhou provokaci, a neschopnost unést prohry chipfora ve sprintech atd... jak mi to zatím připadá.
K věci. Co se týče Blaha, já si myslím, že výsledek je to pěkný. Průběh grafu hladký, dokonce bych jej označil za velmi dobrý. Nevím co k tomu dodat...
Proč se ti výkon nezdá? Já to auto nešponoval na maximum. Nebo je to špatně?
(z toho co píšeš rozumím, že pokud má auto komponenty na 190hp, ale výkon má jen 170hp - tak je to špatně. Já to bohužel - nebo naštěstí? - vidím trochu jinak)




Naposledy upravil(a) Ladas dne 16 čer 2008, 17:41, celkem upraveno 1 x.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Není to provokace, jen se mi to zdá málo, čekal bych tak 150-160PS.reesha píše:Ahoj Kornoute,Kornout píše:Tak naposled, už jsem teda nechtěl nic psát, ale ještě jednou.
Ten naměřenej výkon je vzhledem k té konfiguraci (PP764 + GT1749VA) OK? Ano, ne.
PS: Neříkám, že Reesha to neumí, ba naopak, proto mě to zaráží.
viděl jsem tvou reakci na Blahův graf. Doufám, že nejde o pouhou provokaci, a neschopnost unést prohry chipfora ve sprintech atd... jak mi to zatím připadá.
K věci. Co se týče Blaha, já si myslím, že výsledek je to pěkný. Průběh grafu hladký, dokonce bych jej označil za velmi dobrý. Nevím co k tomu dodat...
Proč se ti výkon nezdá? Já to auto nešponoval na maximum. Nebo je to špatně?
(z toho co píšeš rozumím, že pokud má auto komponenty na 190hp, ale výkon má jen 170hp - tak je to špatně. Já to bohužel - nebo naštěstí? - vidím trochu jinak)
Nevím,k ale ekonomicky si teda myslím, že když by nakoupil komponenty z 81kW motoru a naladil to na nějakejch 135-140PS tak by to vyšlo podstatně levnějc a výsledek by až tak rozdílnej nebyl.
Toť můj názor.
A tu celou trapnou debatu jsem nezačal já, jen jsem hájil svůj názor vůči směšným poznámkám.
O tvejch dovednostech nepochybuju a zmínil jsem se o tom i v těch příspěvcích.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Můj názor je ten že je lepší mít potenciál v záloze než balancovat na hranici možností materiálu+životnosti ale asi jsi to včera nepochopil...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1271
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Vyjadřujte se prosím k tématu.. tedy diskuze ke grafům z brzdy. Madminův příspěvek byl přesunu do Diskuze - auta ostatní ..http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=27864 . Byl zcela mimo téma.
Naposledy upravil(a) reesha dne 16 čer 2008, 19:34, celkem upraveno 1 x.
Tenhle graf je s FRS KKK turbem..Blah píše:myslim jeste tendle http://dieselpower.cz/tdiclub/users/jas ... resize.jpg
ten byl se 130tkovym jeste ne?
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
ee.. mysli si, ze maha nameria menej lebo neviem co .. nic v zlomJirkaŠ píše:Co bys tím chtěl zjistit??? To si myslíš,že je MAHA lepší?? A v čem jako??cupra píše:ale treba zmerit aj na MAHE...a porovnat.JirkaŠ píše:Pěkná práce na kombíku.

Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967