Grafy z brzdy - posílejte

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
Uživatelský avatar
Blah
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 31 led 2006, 14:52
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Blah »

myslim jeste tendle http://dieselpower.cz/tdiclub/users/jas ... resize.jpg

ten byl se 130tkovym jeste ne?
GIV 1.9TDi ALH 66kw>130PD turbo, trysky Powerplus764, chip by dieselpower.cz
sprint 1/4 mile 15,819 (Milovice VIII)
Vmax 200,2 kph/GPS
-2 body :(
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

nevim,ale před tim hybridem měl Jester turbo ARL 150pd
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

a ještě před ním měl 130HP turbo...tomu odpovídá ten graf na 153HP
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Kornout píše:Tak naposled, už jsem teda nechtěl nic psát, ale ještě jednou.
Ten naměřenej výkon je vzhledem k té konfiguraci (PP764 + GT1749VA) OK? Ano, ne.
PS: Neříkám, že Reesha to neumí, ba naopak, proto mě to zaráží.
Ahoj Kornoute,

viděl jsem tvou reakci na Blahův graf. Doufám, že nejde o pouhou provokaci, a neschopnost unést prohry chipfora ve sprintech atd... jak mi to zatím připadá.

K věci. Co se týče Blaha, já si myslím, že výsledek je to pěkný. Průběh grafu hladký, dokonce bych jej označil za velmi dobrý. Nevím co k tomu dodat...

Proč se ti výkon nezdá? Já to auto nešponoval na maximum. Nebo je to špatně?

(z toho co píšeš rozumím, že pokud má auto komponenty na 190hp, ale výkon má jen 170hp - tak je to špatně. Já to bohužel - nebo naštěstí? - vidím trochu jinak)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

reesha píše:
Kornout píše:Tak naposled, už jsem teda nechtěl nic psát, ale ještě jednou.
Ten naměřenej výkon je vzhledem k té konfiguraci (PP764 + GT1749VA) OK? Ano, ne.
PS: Neříkám, že Reesha to neumí, ba naopak, proto mě to zaráží.
Ahoj Kornoute,

viděl jsem tvou reakci na Blahův graf. Doufám, že nejde o pouhou provokaci, a neschopnost unést prohry chipfora ve sprintech atd... jak mi to zatím připadá.

K věci. Co se týče Blaha, já si myslím, že výsledek je to pěkný. Průběh grafu hladký, dokonce bych jej označil za velmi dobrý. Nevím co k tomu dodat...

Proč se ti výkon nezdá? Já to auto nešponoval na maximum. Nebo je to špatně?

(z toho co píšeš rozumím, že pokud má auto komponenty na 190hp, ale výkon má jen 170hp - tak je to špatně. Já to bohužel - nebo naštěstí? - vidím trochu jinak)

:D :D :D zásah potopeno :bang:
Naposledy upravil(a) Ladas dne 16 čer 2008, 17:41, celkem upraveno 1 x.
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

reesha píše:
Kornout píše:Tak naposled, už jsem teda nechtěl nic psát, ale ještě jednou.
Ten naměřenej výkon je vzhledem k té konfiguraci (PP764 + GT1749VA) OK? Ano, ne.
PS: Neříkám, že Reesha to neumí, ba naopak, proto mě to zaráží.
Ahoj Kornoute,

viděl jsem tvou reakci na Blahův graf. Doufám, že nejde o pouhou provokaci, a neschopnost unést prohry chipfora ve sprintech atd... jak mi to zatím připadá.

K věci. Co se týče Blaha, já si myslím, že výsledek je to pěkný. Průběh grafu hladký, dokonce bych jej označil za velmi dobrý. Nevím co k tomu dodat...

Proč se ti výkon nezdá? Já to auto nešponoval na maximum. Nebo je to špatně?

(z toho co píšeš rozumím, že pokud má auto komponenty na 190hp, ale výkon má jen 170hp - tak je to špatně. Já to bohužel - nebo naštěstí? - vidím trochu jinak)
Není to provokace, jen se mi to zdá málo, čekal bych tak 150-160PS.
Nevím,k ale ekonomicky si teda myslím, že když by nakoupil komponenty z 81kW motoru a naladil to na nějakejch 135-140PS tak by to vyšlo podstatně levnějc a výsledek by až tak rozdílnej nebyl.
Toť můj názor.
A tu celou trapnou debatu jsem nezačal já, jen jsem hájil svůj názor vůči směšným poznámkám.
O tvejch dovednostech nepochybuju a zmínil jsem se o tom i v těch příspěvcích.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

o reeshových kvalitách tady ale nikdo nepochyboval ani stim nekoketoval
VW T5 GP 103 KW long
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Můj názor je ten že je lepší mít potenciál v záloze než balancovat na hranici možností materiálu+životnosti ale asi jsi to včera nepochopil...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Vyjadřujte se prosím k tématu.. tedy diskuze ke grafům z brzdy. Madminův příspěvek byl přesunu do Diskuze - auta ostatní ..http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=27864 . Byl zcela mimo téma.
Naposledy upravil(a) reesha dne 16 čer 2008, 19:34, celkem upraveno 1 x.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
JirkaŠ
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 11 úno 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od JirkaŠ »

Pěkná práce na kombíku.
Věřím,jen tomu co změřím.
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

JirkaŠ píše:Pěkná práce na kombíku.
ale treba zmerit aj na MAHE...a porovnat. ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
JirkaŠ
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 11 úno 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od JirkaŠ »

cupra píše:
JirkaŠ píše:Pěkná práce na kombíku.
ale treba zmerit aj na MAHE...a porovnat. ;)
Co bys tím chtěl zjistit??? To si myslíš,že je MAHA lepší?? A v čem jako??
Věřím,jen tomu co změřím.
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Blah píše:myslim jeste tendle http://dieselpower.cz/tdiclub/users/jas ... resize.jpg

ten byl se 130tkovym jeste ne?
Tenhle graf je s FRS KKK turbem..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Registrován: 30 srp 2006, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od JasteR »

Kdy pribude graf Reeshova GIV 4x4 TDi ? Kazdeho by to urcite zajimalo,...

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

JirkaŠ píše:
cupra píše:
JirkaŠ píše:Pěkná práce na kombíku.
ale treba zmerit aj na MAHE...a porovnat. ;)
Co bys tím chtěl zjistit??? To si myslíš,že je MAHA lepší?? A v čem jako??
ee.. mysli si, ze maha nameria menej lebo neviem co .. nic v zlom :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“