Commonrail

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Fazeey
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0

Commonrail

Příspěvek od Fazeey »

Čus vyzná se někdo v CR? Mam problém s 530d, turbo mi moc tlačí a regulace jako by nefungovala. S haxnou od lopatek jde hejbat v poho, baňka byla taky v poho ale stejně sem ji vymněnil. Pak všechny podtlakový hadičky. Dal jsem jiný čidlo do sání, pořád nic. Poslední co sem vyměnil byl el. eventil na kterej je napojená ta baňka, a regulace začla fungovat v pohodě. Bohužel cca po měsíci to zase začlo tlačit moc, ventil jsem znova vyměnil a už žádná změnat, tak ani nevim jestli to že to začlo předtim regulovat bylo tim ventilem. Nechal jsem to projet na diagnostice, čidlo tlaku funguje(ukazuje to co budík v autě), atm. tlak to taky měří dobře. Tak nevim proč když se tlak vyšplhá na 1.1 bar tak to nezačne regulovat, ale nechá to klidně jit na 2bary. Co má ještě vliv na ovládání toho turba? Všechny díly od zdroje podtlaku az k ovládání turba jsou OK, Řj se taky tváří že hodnoty má správný, tak proč to nefunguje? Díky za poznatky
530d .. DP renegade
Uživatelský avatar
Package
Aktivista
Příspěvky: 1586
Registrován: 24 led 2006, 07:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Package »

pravdepodobne dostava riad,jednotka motora nejaku milnu informaciu a na zaklade toho zvysuje tlak...treba na diagnostiku a merane veliciny cidiel..pozerat co ktore cidlo posiela za udaje a potom to riesit...
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
haldex
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 02 lis 2006, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od haldex »

budou zatuhlý lopatky v turbu.
Uživatelský avatar
Fazeey
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fazeey »

Package píše:pravdepodobne dostava riad,jednotka motora nejaku milnu informaciu a na zaklade toho zvysuje tlak...treba na diagnostiku a merane veliciny cidiel..pozerat co ktore cidlo posiela za udaje a potom to riesit...
tak o to mi jde - z jakého čidla ta mylná informace jde, z čidla tlaku vše ok
530d .. DP renegade
Uživatelský avatar
Fazeey
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fazeey »

haldex píše:budou zatuhlý lopatky v turbu.
s těma jde hejbat bez problému
530d .. DP renegade
Uživatelský avatar
Fazeey
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fazeey »

kura nikto nič? :D
530d .. DP renegade
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Co to udělá, když odpojíš hadičku od regulace turba?
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Fazeey
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fazeey »

origoš píše:Co to udělá, když odpojíš hadičku od regulace turba?
špatně to jede, netáhne to odspoda jak nejsou nastavený klapky turba
530d .. DP renegade
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

To znamená, že je špatný buď ventil regulace, přívodní kabel, nebo jednotka. Zkus tam přehodit ventil, co ovládá EGR, měl by být stejný.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Fazeey
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fazeey »

origoš píše:To znamená, že je špatný buď ventil regulace, přívodní kabel, nebo jednotka. Zkus tam přehodit ventil, co ovládá EGR, měl by být stejný.
ventil je ok ten sem kupoval teď novej, přívodní kabel mě taky napad, ten jsem zkoušel odpojit a má to stejnej výsledek jako když odpojim hadičku od regulace, proste se nenastavej lopatky.. ale kdyz ho připojim tak se nastavěj v poho, ventil otevře, .. doufám že jednotka to nebude :(

přijde mi že když nastartuju tak ventil v poho funguje, otevře se a podtlakem se nastavej lopatky, ale pak když za to vezmu tak ventil nestačí zavírat.. je možný aby se s zvyšujícíma se otáčkama zvyšoval i podtlak a ventil by pak nebyl schopnej tak rychle/vůbec zavírat??
530d .. DP renegade
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Může se klidně stát, že nový ventil nestíhá regulovat. Podle příznaků to na to i vypadá. Proto bych zkusil přehodit ten z AGR, který by měl být OK, jinak by se uložila chyba.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Fazeey
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fazeey »

origoš píše:Může se klidně stát, že nový ventil nestíhá regulovat. Podle příznaků to na to i vypadá. Proto bych zkusil přehodit ten z AGR, který by měl být OK, jinak by se uložila chyba.
mam ty ventily 3 z toho tenhle novej, řek bych že ten se může vyloučit (i když je divný že předtim to pomohlo, možna nahoda, to je prave divny).. vyndavat ten co je pro EGR to by muselo dolu sání atd
530d .. DP renegade
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Jednou jsem se s tím taky nazlobil, ventil byl nový, ale neorigo. Chvíli to chodilo a pak zase problém. Zkusil jsem tam nabastlit N75 z Octávky a s ním to jelo. Nakonec to vyřešil origo z vrakoviště a ten nový mi vyreklamovali a vrátili peníze. Máš origo, nebo druhovýrobu?
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Fazeey
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fazeey »

origoš píše:Jednou jsem se s tím taky nazlobil, ventil byl nový, ale neorigo. Chvíli to chodilo a pak zase problém. Zkusil jsem tam nabastlit N75 z Octávky a s ním to jelo. Nakonec to vyřešil origo z vrakoviště a ten nový mi vyreklamovali a vrátili peníze. Máš origo, nebo druhovýrobu?
právě že mam origo.. z oktávky jsem tam taky měl :) .. co ta podtlaková pumpa, může dělat to co jsem psal? jak je to ovládaný v vyšších otáčkách?
530d .. DP renegade
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

no to je celkem jednoduché. vem si budík na podtlak a diag. sedni si do auta a jed to projet. podtlak napoj na tu hadičku co vede k bance na turbu. a krásně uvidíš jestli ventilek reguluje dobře nebo je problém v turbu. když ti střída ventilu ukáže, že to začíná stahovat podtlak a na budíku se nic dít nebude, tak je problém ve ventilku, nebo se signálem od řídící jednotky. když podlak bude klesat a plnící tlak přestu bude nahoře, je problém s lopatkama..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Odpovědět

Zpět na „BMW“