
kouří a olej je ve výfuku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
a jakou ty popravený turba mají vůli (rotor?) 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


a ubýval olej s těma vyměněnýma turbama?
Taky si myslím, že než se sání a výfuk vyčistí, takto může trvat dost dlouho (několik desítek km)
Taky si myslím, že než se sání a výfuk vyčistí, takto může trvat dost dlouho (několik desítek km)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- Jednatel
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 26 srp 2006, 01:24
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no ubýval tím výfukem samozřejmě a s každým povolením olejového potrubí. Hlavně teď už to ani nevyjelo, jen to běželo na volnoběh a za 2 minuty šel nový olej z výfukové roury, která byla předtím vytřená a vymytá.MirekX píše:a ubýval olej s těma vyměněnýma turbama?
Taky si myslím, že než se sání a výfuk vyčistí, takto může trvat dost dlouho (několik desítek km)
VW T3 Syncro
A co kdybys nezapojoval tu zpětnou hadici na olej od turba a nechal jí jen tak volně do nějakýho kýble, případně k tomu ještě měřit tlak oleje na vtupu do turba a uvidíš co to bude dělat. Samozřejmě je potřeba adekvátně za chodu ten olej dolívat z5. Nebo mě napadá ještě jedna věc a to že bys turbo nezapojoval do svodů a do sání a neroztáčel ho a nechat přes něj jen tlačit olej a pak se to musí někde ukázat.Jednatel píše:Ale kde? Dal jsem tam výfuk bez turba a motor nic nevyhazuje. Ten olej se tam bere 100% skrz turbo. Jestli je i zrepasovaný turbo špatný zjistím, když ho dám na jinej motor....Obi píše:Problém máš v motoru ne v turbu.
- Jednatel
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 26 srp 2006, 01:24
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hm, to ztrátový mazání mě taky napadlo nějak vyzkoušet, ale tam proteče opravdu hodně oleje za minutu.....Defmanik píše:A co kdybys nezapojoval tu zpětnou hadici na olej od turba a nechal jí jen tak volně do nějakýho kýble, případně k tomu ještě měřit tlak oleje na vtupu do turba a uvidíš co to bude dělat. Samozřejmě je potřeba adekvátně za chodu ten olej dolívat z5. Nebo mě napadá ještě jedna věc a to že bys turbo nezapojoval do svodů a do sání a neroztáčel ho a nechat přes něj jen tlačit olej a pak se to musí někde ukázat.Jednatel píše:Ale kde? Dal jsem tam výfuk bez turba a motor nic nevyhazuje. Ten olej se tam bere 100% skrz turbo. Jestli je i zrepasovaný turbo špatný zjistím, když ho dám na jinej motor....Obi píše:Problém máš v motoru ne v turbu.
To poslední turbo jsem vlastně takhle na volnoběh nechal, vůbec to nevyjelo z dílny. Výfuk byl jen roura za turbem a pak už nic. Po 2 minutách vytek první čůrek! oleje z konce tý výfukový roury.
VW T3 Syncro
Tak jedině zapojit jen do okruhu mazání neroztáčet ho a koukat co se v něm bude dít. A jako pojistku bych těsně před něj dal ještě manometr a měřil reálnej tlak oleje co do něj teče. Může se stát že se ti třeba na chvilku sekne redukčák a vlítne ti tam velkej tlak a to turbo to rozvalí.Jednatel píše:Hm, to ztrátový mazání mě taky napadlo nějak vyzkoušet, ale tam proteče opravdu hodně oleje za minutu.....Defmanik píše:A co kdybys nezapojoval tu zpětnou hadici na olej od turba a nechal jí jen tak volně do nějakýho kýble, případně k tomu ještě měřit tlak oleje na vtupu do turba a uvidíš co to bude dělat. Samozřejmě je potřeba adekvátně za chodu ten olej dolívat z5. Nebo mě napadá ještě jedna věc a to že bys turbo nezapojoval do svodů a do sání a neroztáčel ho a nechat přes něj jen tlačit olej a pak se to musí někde ukázat.Jednatel píše: Ale kde? Dal jsem tam výfuk bez turba a motor nic nevyhazuje. Ten olej se tam bere 100% skrz turbo. Jestli je i zrepasovaný turbo špatný zjistím, když ho dám na jinej motor....
To poslední turbo jsem vlastně takhle na volnoběh nechal, vůbec to nevyjelo z dílny. Výfuk byl jen roura za turbem a pak už nic. Po 2 minutách vytek první čůrek! oleje z konce tý výfukový roury.
Ty jsi vlastně někde výš psal že svody máš suchý co takže jediná možnost kudy to teče je turbínová komora.
- Jednatel
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 26 srp 2006, 01:24
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ne, tolik oleje ti kroužkem neprojde, hlavně olej, který prolne do spalováku, se bude mít tendenci spíš spálit...
Mám dojem, že problém nastane, pokud se změní odtoková hadice. Např. se zamění orig. za dělanou hydraulickou. To české šroubení má často o něco menší průřez, než původní. Dále jsem udělal zkušenost, že jedno z turbodmychadel, která jsem tam během mojí anabáze taky namontoval (repasované) a teklo do výfuku, jsem po těch letech zase vyndal z regálu a dal ho na jiný motor (s orig. odtokovou hadicí), tak sice žere olej, ale nevyhazuje ho.
Taky jednou jsem na další motor namontoval čerstvě repasovaný turbo, který bezprostředně začlo vyhazovat olej, ale pak si to nějak "sedlo" a maká dobře. Čili není to úplně jednoduchý a bezproblémový obor...
Mám dojem, že problém nastane, pokud se změní odtoková hadice. Např. se zamění orig. za dělanou hydraulickou. To české šroubení má často o něco menší průřez, než původní. Dále jsem udělal zkušenost, že jedno z turbodmychadel, která jsem tam během mojí anabáze taky namontoval (repasované) a teklo do výfuku, jsem po těch letech zase vyndal z regálu a dal ho na jiný motor (s orig. odtokovou hadicí), tak sice žere olej, ale nevyhazuje ho.
Taky jednou jsem na další motor namontoval čerstvě repasovaný turbo, který bezprostředně začlo vyhazovat olej, ale pak si to nějak "sedlo" a maká dobře. Čili není to úplně jednoduchý a bezproblémový obor...
VW T3 Syncro
Jak píše Martin.R napojit přepad turba do plechovky , odpojit turbo od sání a natočit. Je ale fakt, že to kolikrát chce kládu, aby zbytek oleje vylítal ven..A jak píše Miloš, že při 2000 ot. nesmí na bílém papíru být kapky oleje, je jen sen. Turbo pouští mlhu, kolikrát si říkám, jak je možné že ta "mlha" nechá nějaký olej ve vaně.. 

nepropadat panice...