kouří a olej je ve výfuku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

a jakou ty popravený turba mají vůli (rotor?) :o
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Jednatel
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 26 srp 2006, 01:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jednatel »

stejnou jako když přišly, malou radiální.
VW T3 Syncro
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

a ubýval olej s těma vyměněnýma turbama?
Taky si myslím, že než se sání a výfuk vyčistí, takto může trvat dost dlouho (několik desítek km)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Jednatel
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 26 srp 2006, 01:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jednatel »

MirekX píše:a ubýval olej s těma vyměněnýma turbama?
Taky si myslím, že než se sání a výfuk vyčistí, takto může trvat dost dlouho (několik desítek km)
no ubýval tím výfukem samozřejmě a s každým povolením olejového potrubí. Hlavně teď už to ani nevyjelo, jen to běželo na volnoběh a za 2 minuty šel nový olej z výfukové roury, která byla předtím vytřená a vymytá.
VW T3 Syncro
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

Problém máš v motoru ne v turbu.
Uživatelský avatar
Jednatel
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 26 srp 2006, 01:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jednatel »

Obi píše:Problém máš v motoru ne v turbu.
Ale kde? Dal jsem tam výfuk bez turba a motor nic nevyhazuje. Ten olej se tam bere 100% skrz turbo. Jestli je i zrepasovaný turbo špatný zjistím, když ho dám na jinej motor....
VW T3 Syncro
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Jednatel píše:
Obi píše:Problém máš v motoru ne v turbu.
Ale kde? Dal jsem tam výfuk bez turba a motor nic nevyhazuje. Ten olej se tam bere 100% skrz turbo. Jestli je i zrepasovaný turbo špatný zjistím, když ho dám na jinej motor....
A co kdybys nezapojoval tu zpětnou hadici na olej od turba a nechal jí jen tak volně do nějakýho kýble, případně k tomu ještě měřit tlak oleje na vtupu do turba a uvidíš co to bude dělat. Samozřejmě je potřeba adekvátně za chodu ten olej dolívat z5. Nebo mě napadá ještě jedna věc a to že bys turbo nezapojoval do svodů a do sání a neroztáčel ho a nechat přes něj jen tlačit olej a pak se to musí někde ukázat.
Uživatelský avatar
Jednatel
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 26 srp 2006, 01:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jednatel »

Defmanik píše:
Jednatel píše:
Obi píše:Problém máš v motoru ne v turbu.
Ale kde? Dal jsem tam výfuk bez turba a motor nic nevyhazuje. Ten olej se tam bere 100% skrz turbo. Jestli je i zrepasovaný turbo špatný zjistím, když ho dám na jinej motor....
A co kdybys nezapojoval tu zpětnou hadici na olej od turba a nechal jí jen tak volně do nějakýho kýble, případně k tomu ještě měřit tlak oleje na vtupu do turba a uvidíš co to bude dělat. Samozřejmě je potřeba adekvátně za chodu ten olej dolívat z5. Nebo mě napadá ještě jedna věc a to že bys turbo nezapojoval do svodů a do sání a neroztáčel ho a nechat přes něj jen tlačit olej a pak se to musí někde ukázat.
Hm, to ztrátový mazání mě taky napadlo nějak vyzkoušet, ale tam proteče opravdu hodně oleje za minutu.....
To poslední turbo jsem vlastně takhle na volnoběh nechal, vůbec to nevyjelo z dílny. Výfuk byl jen roura za turbem a pak už nic. Po 2 minutách vytek první čůrek! oleje z konce tý výfukový roury.
VW T3 Syncro
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

Jednatel píše:
Defmanik píše:
Jednatel píše: Ale kde? Dal jsem tam výfuk bez turba a motor nic nevyhazuje. Ten olej se tam bere 100% skrz turbo. Jestli je i zrepasovaný turbo špatný zjistím, když ho dám na jinej motor....
A co kdybys nezapojoval tu zpětnou hadici na olej od turba a nechal jí jen tak volně do nějakýho kýble, případně k tomu ještě měřit tlak oleje na vtupu do turba a uvidíš co to bude dělat. Samozřejmě je potřeba adekvátně za chodu ten olej dolívat z5. Nebo mě napadá ještě jedna věc a to že bys turbo nezapojoval do svodů a do sání a neroztáčel ho a nechat přes něj jen tlačit olej a pak se to musí někde ukázat.
Hm, to ztrátový mazání mě taky napadlo nějak vyzkoušet, ale tam proteče opravdu hodně oleje za minutu.....
To poslední turbo jsem vlastně takhle na volnoběh nechal, vůbec to nevyjelo z dílny. Výfuk byl jen roura za turbem a pak už nic. Po 2 minutách vytek první čůrek! oleje z konce tý výfukový roury.
Tak jedině zapojit jen do okruhu mazání neroztáčet ho a koukat co se v něm bude dít. A jako pojistku bych těsně před něj dal ještě manometr a měřil reálnej tlak oleje co do něj teče. Může se stát že se ti třeba na chvilku sekne redukčák a vlítne ti tam velkej tlak a to turbo to rozvalí.
Ty jsi vlastně někde výš psal že svody máš suchý co takže jediná možnost kudy to teče je turbínová komora.
Vmirda
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 27 čer 2011, 22:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vmirda »

prisels na to??
kaj87
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 19 dub 2011, 09:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od kaj87 »

Někdo už to psal tahá to z motoru tam je chyba...možná praskl kroužek..nebo se zapekl.
Uživatelský avatar
Jednatel
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 26 srp 2006, 01:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jednatel »

Ne, tolik oleje ti kroužkem neprojde, hlavně olej, který prolne do spalováku, se bude mít tendenci spíš spálit...
Mám dojem, že problém nastane, pokud se změní odtoková hadice. Např. se zamění orig. za dělanou hydraulickou. To české šroubení má často o něco menší průřez, než původní. Dále jsem udělal zkušenost, že jedno z turbodmychadel, která jsem tam během mojí anabáze taky namontoval (repasované) a teklo do výfuku, jsem po těch letech zase vyndal z regálu a dal ho na jiný motor (s orig. odtokovou hadicí), tak sice žere olej, ale nevyhazuje ho.
Taky jednou jsem na další motor namontoval čerstvě repasovaný turbo, který bezprostředně začlo vyhazovat olej, ale pak si to nějak "sedlo" a maká dobře. Čili není to úplně jednoduchý a bezproblémový obor...
VW T3 Syncro
passsattt
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 20 led 2014, 10:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od passsattt »

ahoj mam stejny problem vyresil jsi to nejak
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jak píše Martin.R napojit přepad turba do plechovky , odpojit turbo od sání a natočit. Je ale fakt, že to kolikrát chce kládu, aby zbytek oleje vylítal ven..A jak píše Miloš, že při 2000 ot. nesmí na bílém papíru být kapky oleje, je jen sen. Turbo pouští mlhu, kolikrát si říkám, jak je možné že ta "mlha" nechá nějaký olej ve vaně.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“