1.9TDi-PD 110kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

nogis píše:Tak to frajer, když ví, že to zvedne o 16%... Pár takových a můžou zrušit brzdy. Ještě bych pochopil, že napíšeš např. 170 nebo 180, ale napsat 182, to už chce jistou dávku citu :-D
No vsak 180 koni pod kapotou + nejake 1-2 kone v aute, nie? (noteeth)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

a dufam ze to da potom odmerat na motocom...a budu sa prepisovat tabulky ... (noteeth)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Bar
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2008, 10:31

Příspěvek od Bar »

nogis píše:Tak to frajer, když ví, že to zvedne o 16%... Pár takových a můžou zrušit brzdy. Ještě bych pochopil, že napíšeš např. 170 nebo 180, ale napsat 182, to už chce jistou dávku citu :-D
Jsem napsal cca 182 neříkal jsem že je tma mám včera večer jsme se vratil s Italie 36hodin jsme nespal a řídil chtěl jsme se jenom zeptat. Ale ja zapomněl že tohle neni forum,že se mužu na něco zeptat a bez kecu mi každy odpoví, ale spíš o tom že se tady bude rozebíérat jestli jsme napsal že tam je 235ps nebo 545ps me je to momentalně uplně jedno. Vím, že až s tím pujdu na brzdu tak zjsitím že mi tam třeba přidal hady. Já s upravama osoběn nemám žádné zkušenosti kdžy sjem se chtěl svest v silnem autě tak mi ho nějaká dobra duše pujčila. Ja jsme se jenom ptal. Pokud jsem dobře někde četl tak bez toho aby bylo egr off tak to víc jak zhruba přes 180PS nepustí.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Bar píše:Pokud jsem dobře někde četl tak bez toho aby bylo egr off tak to víc jak zhruba přes 180PS nepustí.
Tak to si si musel nieco zle odvodit.... EGR (Exhaust Gas Recirculation) nema so spickovym vykonom absolutne nic spolocne, je to len o ventile v sani, ktory ti cast vyfukovej zmesi co ide von z valcov pusta spat do sania... a tym zvysuje ucinnost spalenia zmesi nafty a vzduchu a znizuje emisie (co ma za urcitych okolnosti za nasledok trochu nizsiu spotrebu, kedze davka nafty sa odvodzuje od mnozstva nasavaneho vzduchu, ktore je mensie vdaka tejto "extra" davke). Tlak turba to neovplyvnuje a uz toboz nie spickovy vykon (ktory je u TDI motorov situovany zvycajne niekde okolo 4000 ot.), pretoze EGR ventil je v prevadzke iba do nejakych okolo 3000 ot... presny udaj neviem, mozno Branislav Motor bude vediet :D
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
dodosvk
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2007, 13:46
Bydliště: Kosice, Slovakia

Příspěvek od dodosvk »

BAR - najdi si ten cas a skoc na brzdu, mozno nemas ani 170 koni :o

vies ide o to, ze na tomto fore sa pohybuju ludia co tomu aj rozumeju a ak citaju kraviny tak sa dobre bavia na tom potom.
a ked sa vravi odhad tak sa zaokruhluje a nie ze 182... som sa pobavil ked som to cital (LOL)
96kW + something more, KAT+EGR off, powered by BH MOTOR!
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

subz3ro_tdi píše:
Bar píše:Pokud jsem dobře někde četl tak bez toho aby bylo egr off tak to víc jak zhruba přes 180PS nepustí.
Tak to si si musel nieco zle odvodit.... EGR (Exhaust Gas Recirculation) nema so spickovym vykonom absolutne nic spolocne, je to len o ventile v sani, ktory ti cast vyfukovej zmesi co ide von z valcov pusta spat do sania... a tym zvysuje ucinnost spalenia zmesi nafty a vzduchu a znizuje emisie (co ma za urcitych okolnosti za nasledok trochu nizsiu spotrebu, kedze davka nafty sa odvodzuje od mnozstva nasavaneho vzduchu, ktore je mensie vdaka tejto "extra" davke). Tlak turba to neovplyvnuje a uz toboz nie spickovy vykon (ktory je u TDI motorov situovany zvycajne niekde okolo 4000 ot.), pretoze EGR ventil je v prevadzke iba do nejakych okolo 3000 ot... presny udaj neviem, mozno Branislav Motor bude vediet :D
To zjednoduš, prostě EGR se spíná jen při částečném výkonu motoru, v podstatě jen při udržovací rychlosti a brždění motorem, jinak je off.
Off se dává kvůli zanesení sání sazemi a taky kvůli tomu, že občas způsobuje problémy, když 100% netěsní.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“