No vsak 180 koni pod kapotou + nejake 1-2 kone v aute, nie?nogis píše:Tak to frajer, když ví, že to zvedne o 16%... Pár takových a můžou zrušit brzdy. Ještě bych pochopil, že napíšeš např. 170 nebo 180, ale napsat 182, to už chce jistou dávku citu

Moderátoři: šulda, Moderátoři
No vsak 180 koni pod kapotou + nejake 1-2 kone v aute, nie?nogis píše:Tak to frajer, když ví, že to zvedne o 16%... Pár takových a můžou zrušit brzdy. Ještě bych pochopil, že napíšeš např. 170 nebo 180, ale napsat 182, to už chce jistou dávku citu
Jsem napsal cca 182 neříkal jsem že je tma mám včera večer jsme se vratil s Italie 36hodin jsme nespal a řídil chtěl jsme se jenom zeptat. Ale ja zapomněl že tohle neni forum,že se mužu na něco zeptat a bez kecu mi každy odpoví, ale spíš o tom že se tady bude rozebíérat jestli jsme napsal že tam je 235ps nebo 545ps me je to momentalně uplně jedno. Vím, že až s tím pujdu na brzdu tak zjsitím že mi tam třeba přidal hady. Já s upravama osoběn nemám žádné zkušenosti kdžy sjem se chtěl svest v silnem autě tak mi ho nějaká dobra duše pujčila. Ja jsme se jenom ptal. Pokud jsem dobře někde četl tak bez toho aby bylo egr off tak to víc jak zhruba přes 180PS nepustí.nogis píše:Tak to frajer, když ví, že to zvedne o 16%... Pár takových a můžou zrušit brzdy. Ještě bych pochopil, že napíšeš např. 170 nebo 180, ale napsat 182, to už chce jistou dávku citu
Tak to si si musel nieco zle odvodit.... EGR (Exhaust Gas Recirculation) nema so spickovym vykonom absolutne nic spolocne, je to len o ventile v sani, ktory ti cast vyfukovej zmesi co ide von z valcov pusta spat do sania... a tym zvysuje ucinnost spalenia zmesi nafty a vzduchu a znizuje emisie (co ma za urcitych okolnosti za nasledok trochu nizsiu spotrebu, kedze davka nafty sa odvodzuje od mnozstva nasavaneho vzduchu, ktore je mensie vdaka tejto "extra" davke). Tlak turba to neovplyvnuje a uz toboz nie spickovy vykon (ktory je u TDI motorov situovany zvycajne niekde okolo 4000 ot.), pretoze EGR ventil je v prevadzke iba do nejakych okolo 3000 ot... presny udaj neviem, mozno Branislav Motor bude vedietBar píše:Pokud jsem dobře někde četl tak bez toho aby bylo egr off tak to víc jak zhruba přes 180PS nepustí.
To zjednoduš, prostě EGR se spíná jen při částečném výkonu motoru, v podstatě jen při udržovací rychlosti a brždění motorem, jinak je off.subz3ro_tdi píše:Tak to si si musel nieco zle odvodit.... EGR (Exhaust Gas Recirculation) nema so spickovym vykonom absolutne nic spolocne, je to len o ventile v sani, ktory ti cast vyfukovej zmesi co ide von z valcov pusta spat do sania... a tym zvysuje ucinnost spalenia zmesi nafty a vzduchu a znizuje emisie (co ma za urcitych okolnosti za nasledok trochu nizsiu spotrebu, kedze davka nafty sa odvodzuje od mnozstva nasavaneho vzduchu, ktore je mensie vdaka tejto "extra" davke). Tlak turba to neovplyvnuje a uz toboz nie spickovy vykon (ktory je u TDI motorov situovany zvycajne niekde okolo 4000 ot.), pretoze EGR ventil je v prevadzke iba do nejakych okolo 3000 ot... presny udaj neviem, mozno Branislav Motor bude vedietBar píše:Pokud jsem dobře někde četl tak bez toho aby bylo egr off tak to víc jak zhruba přes 180PS nepustí.