Seat Alhambra prosím o radu 4-vyriesene:)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 101
- Registrován: 17 črc 2008, 16:43
Ahojte všetci. Keď som išiel od Miša po diaľnici,tak auto ťahalo dobre,ale na prvej križovatke mi to znovu padlo do núdzaku.po vypnutí motora opätovnom naštartovaní to šlapalo ďaľších 10km a znovu spadlo atď.motor už ale ťahal o poznanie horšie(asi niaka porucha v pamäťi?).Bol som sa odviesť v kopcoch a prišiel som na to,že to padne vtedy keď sú otáčky pod 2000(len orientačne) a chcem niakky výkon.Napr.idem hore kopcom,zaradená trojka,vytočím ju na 5500,zaradím štvorku,otáčky idú v kopci pod 2000 a je to.Keď si dám pozor a radím až vtedy,keď viem,že to nepôjde nižšie,tak to nepadne(50km v kopcoch a nič) Zdravím Jozef.
tak ta vaha je podle tyhle tabulky : http://www.passatplus.de/lmm/index.htm nejaka prdelni ...misoVW píše:Ahojte, dnes bol Jozef s autom u mna. Padanie do mal)- nepomohlo. Ta vaha co tam ma ma cislo: F 00C 2G2 055, 686 20 3 A. Prosim nevie niekto aka vaha tam ma byt orig.? Kod motora je AUY. Prosim nevie niekto cim to moze byt? Dik.
mel jsem ten samej problem u pd passata, prej asi blba vaha, postupne 3 servisy(znackovy) a kulovy. nekdo tam dal blbou


mam pocit ze to cislo na konci 055 povazujou vsichni za "vselek" ..
nakonec jsem koupil pierburg u stangla za cca 2500, je to nejaka nahrada a OK .. 3 mesice jsme se s tim sral, vstriky, cerpadlo, filtry, turbo ... ruce tem technikum prerazit ..
tomik.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
To robi to ze ta vaha dava malo v nizkych ot. Ak by padalo do nudzaku vo vysokych ot. tak by turbo tlacilo vela.Domanický Jozef píše:Ahojte všetci. Keď som išiel od Miša po diaľnici,tak auto ťahalo dobre,ale na prvej križovatke mi to znovu padlo do núdzaku.po vypnutí motora opätovnom naštartovaní to šlapalo ďaľších 10km a znovu spadlo atď.motor už ale ťahal o poznanie horšie(asi niaka porucha v pamäťi?).Bol som sa odviesť v kopcoch a prišiel som na to,že to padne vtedy keď sú otáčky pod 2000(len orientačne) a chcem niakky výkon.Napr.idem hore kopcom,zaradená trojka,vytočím ju na 5500,zaradím štvorku,otáčky idú v kopci pod 2000 a je to.Keď si dám pozor a radím až vtedy,keď viem,že to nepôjde nižšie,tak to nepadne(50km v kopcoch a nič) Zdravím Jozef.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 101
- Registrován: 17 črc 2008, 16:43
Seat Alhambra prosím o radu 4
Tak váhu mám novú,orig.56,auto stále neťahá.Po výmene prestalo padať do núdz.režimu,v počítači bola zaznamenaná niaka elektrická chyba ventila.Vymazali ju,po nikom čase pôjdem zas,tak uviďíme.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Takze dnes bol Jozef znova u mna (druhy pokus
). Ma tam uz origo vahu 056ku. Dali sme na skusku aj inu RJ motora, auto ide o poznanie lepsie.
Co je ale zaujimave: vaha je nasrobovana v tom valci co ide z filtra. Ten valec ma v strede mensi valec, ktory usmernuje vzduch do vahy. Tento valec som vylomil a vaha zacala davat uz pri 2100ot dostatocnu hodnotu. Predtym (so starou RJ) a nevylomenym tym valcom vaha davala velmi malo. Hodil som spat aj staru RJ a vaha znovu zacala malo davat (???preco neviem). Vyzera to tak, ze Jozef mal na aute kombinaciu viacerych zavad: vadna, alebo RJ s inym c.HW, neorigo vaha. Nevie niekto ci na Alhambru PD (AUY) ma ist ten valec na vahu s tym usmernovacom vzduchu? Jozef, prosim hod sem foto toho tubusu, aby vedeli o co ide, lepsie to potom vysvetlime.

Co je ale zaujimave: vaha je nasrobovana v tom valci co ide z filtra. Ten valec ma v strede mensi valec, ktory usmernuje vzduch do vahy. Tento valec som vylomil a vaha zacala davat uz pri 2100ot dostatocnu hodnotu. Predtym (so starou RJ) a nevylomenym tym valcom vaha davala velmi malo. Hodil som spat aj staru RJ a vaha znovu zacala malo davat (???preco neviem). Vyzera to tak, ze Jozef mal na aute kombinaciu viacerych zavad: vadna, alebo RJ s inym c.HW, neorigo vaha. Nevie niekto ci na Alhambru PD (AUY) ma ist ten valec na vahu s tym usmernovacom vzduchu? Jozef, prosim hod sem foto toho tubusu, aby vedeli o co ide, lepsie to potom vysvetlime.
Naposledy upravil(a) misoVW dne 18 srp 2008, 14:17, celkem upraveno 1 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33810
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nove vahy uz su s tym usmernovacom. nemal si vylamovatmisoVW píše:Takze dnes bol Jozef znova u mna (druhy pokus). Ma tam uz origo vahu 056ku. Dali sme na skusku aj inu RJ motora, auto ide o poznanie lepsie.
Co je ale zaujimave: vaha je nasrobovana v tom valci co ide z filtra. Ten valec ma v strede mensi valec, ktory usmernuje vzduch do vahy. Tento valec som vylomil a vaha zacala davat uz pri 2100ot dostatocnu hodnotu. Predtym (so starou RJ) a nevylomenym tym valcom vaha davala velmi malo. Hodil som spat aj staru RJ a vaha znovu zacala malo davat (???preco neviem). Vyzera to tak, ze Jozef mal na aute kombinaciu viacerych zavad. Nevie niekto ci na Alhambru PD (AUY) ma ist ten valec na vahu s tym usmernovacom vzduchu? Jozef, prosim hod sem foto toho tubusu, aby vedeli o co ide, lepsie to potom vysvetlime.