Nudzovy rezim je uz vyrieseny! Bolo to ´plniaci tlak- medz regulace nedosazena´.Teraz riesime, preco vaha dava dost az pri 2100ot.Ivo píše:Chlopi ze Žiliny, stále ste nenapísali kód chyby toho núdzového režimu.
Skúste napísať možno sa pohnete ďalej.
Seat Alhambra prosím o radu 4-vyriesene:)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A to dovtedy ide auto bez výkonu, bez zaziapania nejakej chyby??(som lama trak sorry za debilné otázky)misoVW píše:Nudzovy rezim je uz vyrieseny! Bolo to ´plniaci tlak- medz regulace nedosazena´.Teraz riesime, preco vaha dava dost az pri 2100ot.Ivo píše:Chlopi ze Žiliny, stále ste nenapísali kód chyby toho núdzového režimu.
Skúste napísať možno sa pohnete ďalej.

A po 2100 ho kopne do sedačky a fičí normálne?
Raz som sa tiež zamotal do váha, váha, váha a nakoniec to bola plechovka turba. Keď som radil v točkách auto išlo, keď nie padalo ale do núdzového. Bola hrdzavá - prederavená - netesná.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Odpovědi: 0
Turbo tam ma cisto nove, vratane tej plechovice. Tu je log po vymene RJ s origo vahou 056 a vylomenym usmernovacom vzduchu do vahy. http://www.ulozisko.sk/78620/Alhambraturbo.CSV
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Odpovědi: 0
Tak to mas pravdu, ak uz nas nic ine nenapadne, pozriem na to turbo.Ivo píše:LOG - to je pre mňa španielska dedina, takže nebudem spamovať, ale vieš ako to v servisoch chodí ..........
Nie všetko nové musí byť zaručene správne.
Aj pre mna bol log spanielska dedina, stiahni si DP logviewer a uvidis, ake to je lahke

misoVW píše:Tak to mas pravdu, ak uz nas nic ine nenapadne, pozriem na to turbo.Ivo píše:LOG - to je pre mňa španielska dedina, takže nebudem spamovať, ale vieš ako to v servisoch chodí ..........
Nie všetko nové musí byť zaručene správne.
Aj pre mna bol log spanielska dedina, stiahni si DP logviewer a uvidis, ake to je lahke


Ale nie, čosi tam prečítam ale pointa nikde.
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
- automacher
- Aktivista
- Příspěvky: 1470
- Registrován: 25 črc 2006, 20:22
- Bydliště: Nová Dubnica
Odpovědi: 0
Kde sa dá stiahnuť DP logviewer ?misoVW píše:Tak to mas pravdu, ak uz nas nic ine nenapadne, pozriem na to turbo.Ivo píše:LOG - to je pre mňa španielska dedina, takže nebudem spamovať, ale vieš ako to v servisoch chodí ..........
Nie všetko nové musí byť zaručene správne.
Aj pre mna bol log spanielska dedina, stiahni si DP logviewer a uvidis, ake to je lahke
Nikdy nebolo tak zle aby nemohlo byť ešte horšie!!!
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
Seat Toledo 2,0 16V , Fiat Regata 1,7 Tdi
A čo môj si prepracovaný? však je v tejto sekcii úplne prvý odkaz admina.automacher píše:Kde sa dá stiahnuť DP logviewer ?misoVW píše:Tak to mas pravdu, ak uz nas nic ine nenapadne, pozriem na to turbo.Ivo píše:LOG - to je pre mňa španielska dedina, takže nebudem spamovať, ale vieš ako to v servisoch chodí ..........
Nie všetko nové musí byť zaručene správne.
Aj pre mna bol log spanielska dedina, stiahni si DP logviewer a uvidis, ake to je lahke
G IV,variant,66 kW,ALH + niečo naviac od BH motor
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Odpovědi: 0
Ahojte, dnes mi volal Jozef, ze auto mu ide vcelku dobre, len mu to za studena zle startuje. Toci tak 20s a potom to chyti. Zhrniem aktualny stav:
ma tam inu RJ motora a origo vahu 056. S tou povodnou RJ mu to za studena startovalo na brnk, ale tahalo to az od 2800ot.
Cislo povodnej RJ: HW:0281010630, SW:1037360459
Cislo RJ(co tam ma teraz): HW:0281011065, SW:1037363709
Prosim potrebujeme vediet, ake c.RJ tam ma byt origo. Je to Alhambra r.v.2001, 85kW, motor AUY.
Ta RJ co tam ma teraz je pravdepodobne z Golfa IV.
Dakujem.
ma tam inu RJ motora a origo vahu 056. S tou povodnou RJ mu to za studena startovalo na brnk, ale tahalo to az od 2800ot.
Cislo povodnej RJ: HW:0281010630, SW:1037360459
Cislo RJ(co tam ma teraz): HW:0281011065, SW:1037363709
Prosim potrebujeme vediet, ake c.RJ tam ma byt origo. Je to Alhambra r.v.2001, 85kW, motor AUY.
Ta RJ co tam ma teraz je pravdepodobne z Golfa IV.
Dakujem.
ja mam presne taky isty sharan konkretne galaxy 2001
85kW AUY ; som ale uplne lavy na auta. Napis mi kde mam hladat tu riadiacu jednotku a cislo z nej ti opisem ; bohuzial verziu softu ani nahodou lebo nemam ziadnu diagnostiku.
inak mam podobny prieser, uz si mi pisal do temy: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=30410 ... skocim na diagnostiku, uvidim ci prekracujem alebo nedosahujem plniaci tlak a potom to zacne... hadice, n75, turbo... to moje ma 340000km na tachometri a fakt by mali byt nestacane.

inak mam podobny prieser, uz si mi pisal do temy: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=30410 ... skocim na diagnostiku, uvidim ci prekracujem alebo nedosahujem plniaci tlak a potom to zacne... hadice, n75, turbo... to moje ma 340000km na tachometri a fakt by mali byt nestacane.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Odpovědi: 0
RJ je namontovana za baterkou,je tam nalepeny stitok (VW cislo sa zacina 038... BOSCH 028...) teda neviem kde ma Galaxy baterku, snad nie pod soferovou sedackoump3turbo píše:ja mam presne taky isty sharan konkretne galaxy 200185kW AUY ; som ale uplne lavy na auta. Napis mi kde mam hladat tu riadiacu jednotku a cislo z nej ti opisem ; bohuzial verziu softu ani nahodou lebo nemam ziadnu diagnostiku.
inak mam podobny prieser, uz si mi pisal do temy: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=30410 ... skocim na diagnostiku, uvidim ci prekracujem alebo nedosahujem plniaci tlak a potom to zacne... hadice, n75, turbo... to moje ma 340000km na tachometri a fakt by mali byt nestacane.

jo, akurat som dnes vytahoval baterku tak som to nahodou nasiel. Kukaj tu:
http://www.zvolensky.sk/galaxy2001.jpg
su tam obidve cisla, aj VW aj Bosch, tak si vyber
http://www.zvolensky.sk/galaxy2001.jpg
su tam obidve cisla, aj VW aj Bosch, tak si vyber
