Bohom zabudnutý motor V6 2.5 tdi 24V a jeho možnosti....

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Bohom zabudnutý motor V6 2.5 tdi 24V a jeho možnosti....

Příspěvek od Stingray »

Neviem kde začat ale jeho konštrukcia ho predurčuje na veľmi zaujímavé tuningové úpravy.......je to 4 ventil s priečnym prúdením hlavy valcov, centrálne umiestnený vstrekovač, dostatočne stabilný blok valcov ale hlavne JE TO 6-VALEC......

Je ako predurčený na prestavbu na bi-turbo s kompletnou úpravou by to mohlo byť viac ako 300Ps!!
...to be or not to be... - faster
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

A co's tim chtel jako rict? Aby si lidi s A6kama v prednim nahonu nechali nespolehlivy motor premluvit na 300koni?

K cemu? Clovek s A6 v 90% pripadu na aute prakticky nic sam nedela. A privezt do servisu takovy hybrid co popisujes, tak to nikdo nikdy neda dohromady.

Je cas vzit si vase prasky pane Stingray.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

(rofl) (rofl)
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

lt.kubosh píše:A co's tim chtel jako rict? Aby si lidi s A6kama v prednim nahonu nechali nespolehlivy motor premluvit na 300koni?

K cemu? Clovek s A6 v 90% pripadu na aute prakticky nic sam nedela. A privezt do servisu takovy hybrid co popisujes, tak to nikdo nikdy neda dohromady.

Je cas vzit si vase prasky pane Stingray.
No ten původní 110kw je pěknej sráč,ale ty silnější josu snad prej už lepší :? no ale stejně bych to asi "neladil"max. nějkaý čip bo trysky jestli se daj sehnat...
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

2.5 tdi

Příspěvek od Libor Hanzal »

kámoš má model 180 koní. Ve 150000 ometený vačky, ve 220000 prasknul píst. Oprava stála 2x 35 tísíc
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

jak to vidím, tak asi je lepší upravovat na např. cca 200Hp motor 1.9TDI PD než 2.5TDI, co? že vydrží víc i přesto, že má o půl litrů menší objem..:-)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Batistuta
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 23 led 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Batistuta »

Vydrží nevydrží,o to přeci nejde. Zvyšuješ výkon,musíš počítat s následky a je jedno jakej je to obsah nebo jestli je to benzín či nafta. Pokud vyměníš v motoru co máš,tak motor vydrží. Chtít po V6 tdi 300ps je odvážný,ale ne nemožný,opět je to jen a jen otázka peněz,ovšem proti tomu autu hovoří velká hmotnost a to je big problém. Samozřejmě bych to taky rád viděl v akci. (rofl)
FABIA 1,6tdi - soft dieselpower
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

No jasne zase ste tu strašne šikovný.....

Příspěvek od Stingray »

Ono kúpiť si software na úpravu pragramu v ECU či už je to Race 2000 od Dimsportu alebo WinOLS alebo kopec dalších absolvovať školenia a povedať si kua tak nadomna nie je nik........

Môžem povedať čo som sa pýtal po svojich známych "CHIPTUNEROCH" či mi vedia povedať niečo o napr. o ECU setting files - nič o tom nepočuli 000000000

Alebo o limiteri krútiaceho momentu v programe ECU.......

To je ten rozdiel prečo je napr tuning chip od známych úpravcov fakt lepší ako ten systém čo používa väčšina našich tunerov "pridaj, uber uvidíme čo to urobí". Hold napr nemci si vedia kupiť setting a podla neho pekne rozpracovať program lebo vedia čo a kde sa nachádza.....


Ano k tej 2.5tdi je to fajn motor na tuning.......ak sa k nemu vedia správať a samozrejme ak je aj dobre načipovaný.......ak je za volantom pra** tak sa potom neni čomu čudovať........no a zvlášt poviem pripomienku k olejom a motorom..........neviem prečo si každý tuner myslí že "kua ja tam mám špeciálny olej 0W-30 to je bohovské"........ak už je tam chip a jazdíte dosť natvrdo tak nič také ako 0W-30 ani nevyslovte.........každý turbomotor potrebuje čo najvyššie zadné číslo teda na našom trhu je to 60 alebo 50. Toto je olej čo znesie takéto zataženie.......

10W-60 alebo 15W-50 full syntetika......
...to be or not to be... - faster
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Stingray> Ale ty uplne seres na souvislosti.

1) Myslis, ze je dobre se uvazat se servisem vozu pouze na jeden jediny servis? To je stupidita. Co myslis, ze ti reknou napriklad v Porsche Praha na takhle prekopany vuz. Verim, ze prijdou s tim, ze je tam vadne vsechno az po podtlakove hadicky a daji to do puvodniho stavu.

2) 300koni ve voze co vazi 1600kg - velmi pekny dalnicni expres, ale to je vsechno. Uz Passat 3.2V6 4motion je v zatackach mizerny auto, protoze odstrediva sila je odstrediva sila a tu zadnych chipem neoseres.

3) Pokud to bude predni nahon, tak to na asfalt proste nepreneses.

4) K oleji 15W neco bych byl dost skepticky. Pokud se viskozitni specifikace nezmenily, tak 5W-conejvic je dle meho vhodna volba.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
viki
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 25 led 2006, 11:09
Odpovědi: 0

Re: Bohom zabudnutý motor V6 2.5 tdi 24V a jeho možnosti....

Příspěvek od viki »

Stingray píše:Neviem kde začat ale jeho konštrukcia ho predurčuje na veľmi zaujímavé tuningové úpravy.......je to 4 ventil s priečnym prúdením hlavy valcov, centrálne umiestnený vstrekovač, dostatočne stabilný blok valcov ale hlavne JE TO 6-VALEC......

Je ako predurčený na prestavbu na bi-turbo s kompletnou úpravou by to mohlo byť viac ako 300Ps!!

Já bych řekl přesně naopak, stará 2.5V6 se moc nepovedla, je termálně strašně namáhaná, nedokonale mazanej vršek, praskají držáky lágrů kliky, a při tom nic moc výkon, velká váha, velká spotřeba, velký servisní náklady.
Rikin
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 07 kvě 2006, 07:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rikin »

lt.kubosh píše: 3) Pokud to bude predni nahon, tak to na asfalt proste nepreneses.
http://www.autorevue.cz/Automobilka/AR.asp?ARI=8820
Golf IV 85 kW PD TDI (uprava na 170+ PS)
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Nevim nevim jak nekdo muze rici o motoru 2.5 tdi v6 ze je dobrej osobne co vim tak je to ten nejhorsi motor co se kdy daval.

Pokud nelejete hodne kvalitni olej = vydrene vacky odchazi hydrostosy vahadla atd....

longlife servis a olej = u tohoto motoru sebevrazda!!!! vlastni zkusenost

110 kw je peknej srac 132kw ty us vydrzi ohodne vice.

vim ze stimto motorem nekdo jezdi amatersky zavody ma tam dva cipy atd... jenze se mu o to staraji takze je napohod soukrome bych si to nedovolil.

Spotreba je u novejsiho typu paradni ale abych pravdu rek sem zjedavej co se zase stane..... ale zatim je motor suchej

Jde o to ze jsem tento motor pred tydnem prehazoval mel sem vydrene vacky v prdeli hydrostosy vahadla po sundani hlavy pist mel ve valci obrovskou vuli. motor strasne tlakoval jak pres vicko dolevani tak pres merku oleje co nesmi!!

U noveho 132kw je to ok ale je to tim ze je novejsi rok skoro 2002 a hlavne ma mene najeto...

no snad vydrzi pul mega


o tuningu by se dalo polemizovat. spis si vyberte 3litr nebo 2 litr ty jsou lepsi nebo 2.5 ale peti hrnek
Uživatelský avatar
Tupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: skoro v asii :)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tupino »

no i ty novoučký 132kW motory nestojí za nic, Suskyin by mohl vyprávět o propálených pístech na SERIOVYM, servisovanym autě (hm)
V6 TDI 4M
Uživatelský avatar
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322
Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge

Příspěvek od avatar »

Tupino píše:no i ty novoučký 132kW motory nestojí za nic, Suskyin by mohl vyprávět o propálených pístech na SERIOVYM, servisovanym autě (hm)
osobne je jedno jestli mas takovej nebo makovej vzdy zalezi na oleji (tento motor je na olej citlivej jak decka prdel na plenu))))) a servisu proto si vse delam sam (od rozvodu po vymenu oleje ci jinych veci) nehodlam znicit dalsi motor nekvalitnim origo servisem)))))

ale pokud ma dobrej servis pravidelnej tak je to dobrej motor ale vyzaduje dukladnou udrzbu velmi dukladnou......
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

avatar píše:
Tupino píše:no i ty novoučký 132kW motory nestojí za nic, Suskyin by mohl vyprávět o propálených pístech na SERIOVYM, servisovanym autě (hm)
osobne je jedno jestli mas takovej nebo makovej vzdy zalezi na oleji (tento motor je na olej citlivej jak decka prdel na plenu))))) a servisu proto si vse delam sam (od rozvodu po vymenu oleje ci jinych veci) nehodlam znicit dalsi motor nekvalitnim origo servisem)))))

ale pokud ma dobrej servis pravidelnej tak je to dobrej motor ale vyzaduje dukladnou udrzbu velmi dukladnou......
A nemyslíš, že část toho pokaženého motoru mohl zavinit nekvalitní chiptuning?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“