66kw na 132kw prosim o radu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
Samotne piesty sa nemenia.... treba dat cely spodok z ASZ motora.... ked mas stastie da sa zohnat za 4-5 tisic.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
dávaj se tam písty s ojnicema a klikovkou, samotný písty podle mě nemaj význam, když to pak umře na ojnici, podle mě by tomu ani ten plnej knedlík z Prahy do Brna neublížil jelikož v tom závodním Golfu je tady nepředělaný AGRko a 12hod závod to jede pořád při otáčkách od 3000-4000, už má za sebou i 6hod v Mostě, včera jsem ho z kolegou hodinu větral na okruhu v Brně, takže z AGRka strach nemám, daleko větší čočku dostávají ty motory na těch sprintech, tam ten pajšl z toho ASZ nebo ARL vidím jako opodstatněnej
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
tak počkat, asi jsem blbej, ale 12hodin na okruhu je menší zlo než pár 20ti sekundovejch sprintů?Huml píše:dávaj se tam písty s ojnicema a klikovkou, samotný písty podle mě nemaj význam, když to pak umře na ojnici, podle mě by tomu ani ten plnej knedlík z Prahy do Brna neublížil jelikož v tom závodním Golfu je tady nepředělaný AGRko a 12hod závod to jede pořád při otáčkách od 3000-4000, už má za sebou i 6hod v Mostě, včera jsem ho z kolegou hodinu větral na okruhu v Brně, takže z AGRka strach nemám, daleko větší čočku dostávají ty motory na těch sprintech, tam ten pajšl z toho ASZ nebo ARL vidím jako opodstatněnej

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
To si nemyslím, nevím jak to teda Huml myslel, ale se 130kW máš pořád malý turbo, takže ti to po cca 4300ot už bude rapidně padat, tudíž řadíš, jelikož další vytáčení je nesmyslné. Pokud je v autě velký turbo, který tlačí hodně i ve vysokejch, tak to se pak dá točit nad 5000ot, ale to už je výkon nad 150kW.k.h.kh píše:no ono když to na sprintu budeš točit na 3000 až 4000 tak tam žádnou hitparádu neuděláštakže to na sprintu přetáčíš tak to podle mě bylo myšlený a v tom bude ten rozdíl
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

třeba se pletu, ale myslel jsem to ne ve vztahu k opotřebení, tam je jasný, že asi motor, kterej se honí po okruhu 12hodin, se opotřebí víc než motor co najede 5 sprintu, měl jsem na mysli větší zatížení kliky, ojnic a pístu při sprintování, hlavně při tom startu, kdy se nekontrolovatelně protočí kola, tam to odlehčení je pro kliku celkem šok, tak proto jsem to napsal takhle, kdybych chtěl stím golfem sprintovat, tak tam ten silnej spodek rozhodně dám, na tom okruhu je to všechno takový víc langsám, každopádně je prostě vidět, že ta výměna spodku při 180k není nezbytně nutná, asi tak, už kdysi i Stingray tu řešil jak snížením pár gramů na pístu sníží několikanásobně zatížení ojnice, při prudkým odlehčení, takže toto jsem měl na mysli