66kw na 132kw prosim o radu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
marekTDI
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Odpovědi: 0
Registrován: 04 zář 2008, 20:18
Bydliště: Lipany SK

Příspěvek od marekTDI »

a kolko stoja tie piesty z 96kw
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Samotne piesty sa nemenia.... treba dat cely spodok z ASZ motora.... ked mas stastie da sa zohnat za 4-5 tisic.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

ASZ písty lze normálně implantovat do AGR bloku, výhodou je zachování kódu motoru...což jsem tak nechal udělat... :)

jinak cena jak píše kolega nade mnou...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to AGRko to vydrží při jen třošku slušným zacházení úplně v pohodě
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Taky si myslím. Když si zablbneš jenom chvilku tak to bude v poho, kdybys jel Praha Brno na plný knedlík tak to bude asi jiná.

Jinak dávaj se tam jen písty nebo i s ojnicema?
Dík
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

dávaj se tam písty s ojnicema a klikovkou, samotný písty podle mě nemaj význam, když to pak umře na ojnici, podle mě by tomu ani ten plnej knedlík z Prahy do Brna neublížil jelikož v tom závodním Golfu je tady nepředělaný AGRko a 12hod závod to jede pořád při otáčkách od 3000-4000, už má za sebou i 6hod v Mostě, včera jsem ho z kolegou hodinu větral na okruhu v Brně, takže z AGRka strach nemám, daleko větší čočku dostávají ty motory na těch sprintech, tam ten pajšl z toho ASZ nebo ARL vidím jako opodstatněnej
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Dík za osvětu ;)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Huml píše:dávaj se tam písty s ojnicema a klikovkou, samotný písty podle mě nemaj význam, když to pak umře na ojnici, podle mě by tomu ani ten plnej knedlík z Prahy do Brna neublížil jelikož v tom závodním Golfu je tady nepředělaný AGRko a 12hod závod to jede pořád při otáčkách od 3000-4000, už má za sebou i 6hod v Mostě, včera jsem ho z kolegou hodinu větral na okruhu v Brně, takže z AGRka strach nemám, daleko větší čočku dostávají ty motory na těch sprintech, tam ten pajšl z toho ASZ nebo ARL vidím jako opodstatněnej
tak počkat, asi jsem blbej, ale 12hodin na okruhu je menší zlo než pár 20ti sekundovejch sprintů? :o
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
k.h.kh
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Odpovědi: 0
Registrován: 25 srp 2007, 06:35

Příspěvek od k.h.kh »

no ono když to na sprintu budeš točit na 3000 až 4000 tak tam žádnou hitparádu neuděláš :roll: takže to na sprintu přetáčíš tak to podle mě bylo myšlený a v tom bude ten rozdíl
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

k.h.kh píše:no ono když to na sprintu budeš točit na 3000 až 4000 tak tam žádnou hitparádu neuděláš :roll: takže to na sprintu přetáčíš tak to podle mě bylo myšlený a v tom bude ten rozdíl
To si nemyslím, nevím jak to teda Huml myslel, ale se 130kW máš pořád malý turbo, takže ti to po cca 4300ot už bude rapidně padat, tudíž řadíš, jelikož další vytáčení je nesmyslné. Pokud je v autě velký turbo, který tlačí hodně i ve vysokejch, tak to se pak dá točit nad 5000ot, ale to už je výkon nad 150kW.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
k.h.kh
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Odpovědi: 0
Registrován: 25 srp 2007, 06:35

Příspěvek od k.h.kh »

já osobně to na sprintu točim do 4500
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

třeba se pletu, ale myslel jsem to ne ve vztahu k opotřebení, tam je jasný, že asi motor, kterej se honí po okruhu 12hodin, se opotřebí víc než motor co najede 5 sprintu, měl jsem na mysli větší zatížení kliky, ojnic a pístu při sprintování, hlavně při tom startu, kdy se nekontrolovatelně protočí kola, tam to odlehčení je pro kliku celkem šok, tak proto jsem to napsal takhle, kdybych chtěl stím golfem sprintovat, tak tam ten silnej spodek rozhodně dám, na tom okruhu je to všechno takový víc langsám, každopádně je prostě vidět, že ta výměna spodku při 180k není nezbytně nutná, asi tak, už kdysi i Stingray tu řešil jak snížením pár gramů na pístu sníží několikanásobně zatížení ojnice, při prudkým odlehčení, takže toto jsem měl na mysli
dudu
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 04 dub 2008, 19:06
Bydliště: ZL

spodek

Příspěvek od dudu »

prosim v čem mají rozdíly


jine ojky klika pisty
diky huml
seat -vraj 200 ponikov ked sa zrátajů
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

k.h.kh píše:já osobně to na sprintu točim do 4500
Si to nech nabrzdit a budeš vědět do kolika to má smysl a kdy už je lepší přeřadit, na grafu je to krásně vidět.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
dudu
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Odpovědi: 0
Registrován: 04 dub 2008, 19:06
Bydliště: ZL

2999

Příspěvek od dudu »

2999 coo JA ŘADIM FURT JAK KOKO...JEN 2 3 4 NENÍ TO ŠPATNĚ PO MĚSTĚ TO JINAK NEJDE
Naposledy upravil(a) dudu dne 07 zář 2008, 20:38, celkem upraveno 1 x.
seat -vraj 200 ponikov ked sa zrátajů
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“