octavia stary model tazko startuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

octavie81 píše:
misoVW píše:lenze vo vacsine pripadov len ta davka nepomoze.
nejlevnější řešení a 100procent,je tam dát to relé,zajedte k panu Humlovi a máte to.Jen nevím,jak to moc obelstí řídící jednotku,aby to pak nežhavilo jak u minus 20 a zaroven pak ještě nedožhavovalo.At se vyjádří,ten,kdo to už má
To iste tvrdim ja od zaciatku. Mam to tiez, ma to vsak uz spomenutu chybu, pri +5°C to zhavi ako pri -20°C. Riesim to tak ze necakam do zhasnutia kontrolky. Inak teple starty su super.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Dozbec
Přispěvovatel
Příspěvky: 860
Registrován: 25 bře 2008, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dozbec »

Ono to prida par ohmu pri startu takze si jednotka mysli ze motor je chladnejsi a da na start vic paliva proto to chytne na brnk. Starovaci davka totiz nekdy nestaci i kdyz se zvedne na maximum. A ve skodovce toto resi vetsinou pouziti novych komponentu starter, vstrikovaci cerpadlo, vstriky atd.
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
Uživatelský avatar
octavie81
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 26 pro 2006, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucko

Příspěvek od octavie81 »

misoVW píše:
octavie81 píše:
misoVW píše:lenze vo vacsine pripadov len ta davka nepomoze.
nejlevnější řešení a 100procent,je tam dát to relé,zajedte k panu Humlovi a máte to.Jen nevím,jak to moc obelstí řídící jednotku,aby to pak nežhavilo jak u minus 20 a zaroven pak ještě nedožhavovalo.At se vyjádří,ten,kdo to už má
To iste tvrdim ja od zaciatku. Mam to tiez, ma to vsak uz spomenutu chybu, pri +5°C to zhavi ako pri -20°C. Riesim to tak ze necakam do zhasnutia kontrolky. Inak teple starty su super.
.O nic jiného nejde,jen víc se zatěžují žhaviče.A zkoušel jsi třeba zkoušečkou,zda to dožhavuje i po nastartování teplého motoru?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

jj, dozhavuje to, pocujem cvaknut rele zhavenia par minut po nastartovani, ale iba ked je asi pod 7°C.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Dozbec
Přispěvovatel
Příspěvky: 860
Registrován: 25 bře 2008, 10:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Dozbec »

octavie81: je to jen rada jak pomoc dozhavuje nekdy cca asi 10s nejdyl kdyz mas na to aby sis mohl dat novy cerpadlo tak to pak neni problem vubec je to nejdidealnejsi jen za cenu toho cerpada mas zhavice tak na 50let :)
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
Uživatelský avatar
gsmboss
Přispěvovatel
Příspěvky: 251
Registrován: 12 zář 2007, 23:01
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od gsmboss »

100% funkcnost startu je upravenie startovacej davky priamo vo flashke upravou mapy robim to a je to na 100% rele pomoze ale dlhsie zhavy a obvykle vyletia otacky ........ takze odporucam uprava softu ja to robim za 2000sk
S8 5.2 V10 500ps, ceramic brems zoll20
Rudolf
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 03 zář 2006, 18:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Rudolf »

Není problém upravit soft i na moravě a starty OK.
Naposledy upravil(a) Rudolf dne 08 říj 2008, 20:16, celkem upraveno 1 x.
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

Taky umíme ;)
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34092
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

gsmboss píše:100% funkcnost startu je upravenie startovacej davky priamo vo flashke upravou mapy robim to a je to na 100% rele pomoze ale dlhsie zhavy a obvykle vyletia otacky ........ takze odporucam uprava softu ja to robim za 2000sk
trochu nerozumím o co se jedná umím jen přidat startovací dávku přes vag dík miloš
martinbotek
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 05 lis 2007, 17:26
Odpovědi: 0

relé

Příspěvek od martinbotek »

jestli máš vše o.k. jako je baterka,startér,předvstřik,tak dej relé pro teplý start a máš pokoj,štvalo mě to taky a tak jsem si to nechal udělat minulej týden u Humla a je to super,teď mi to konečně startuje na drc,startovací dávka-mi pomohla jen rok.
Uživatelský avatar
gsmboss
Přispěvovatel
Příspěvky: 251
Registrován: 12 zář 2007, 23:01
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od gsmboss »

slovacek.milos píše:
gsmboss píše:100% funkcnost startu je upravenie startovacej davky priamo vo flashke upravou mapy robim to a je to na 100% rele pomoze ale dlhsie zhavy a obvykle vyletia otacky ........ takze odporucam uprava softu ja to robim za 2000sk
trochu nerozumím o co se jedná umím jen přidat startovací dávku přes vag dík miloš
Teply start je sposobeny opotrebovanim rotacneho cerpadla v skratke... do detailov nemusime ist... ale cim je viac opotrebovane tym je teply start horsi niekedy aj do 10sekund a vag ti moc nepomoze pokial je uz zodrane (noteeth) lebo ide zdvihnut tusim iba o 300.. tak su dve moznosti vymena cerpadla za druhe pouzite-bude uz tiez chytene a repas..... okolo 20t... Druha moznost uprava davky vo flaske za facku..... a mas pokoj :D
S8 5.2 V10 500ps, ceramic brems zoll20
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34092
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

no nevím to bych ani neřekl, zvednout jde startovací dávka o 4000 nebo deklem do prava o fous,
že by bylo vydřené tak by spíš kouřilo a starty i studené by byly špatné, vidím to jen v tom že TDi za tepla nežhaví, stačí počkat až teplota trochu opadne a chytne,
stejnou službu jak druhé čerpadlo ti udělá tlačítko a metr drátu na relé žhavení, raz dva tri a chytne :-D miloš
Uživatelský avatar
gsmboss
Přispěvovatel
Příspěvky: 251
Registrován: 12 zář 2007, 23:01
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od gsmboss »

Lenze to nie je stara regata aby si natahoval kabliky a stlacal spinace a vyckaval 3 sekundy aby ti TDI chytil a obzvlast za tepla!!!, je tu EDC ktora sa postara o vsetko aby auto fungovalo bez chybi....- aj startovalo.. a k tej davke mne sa nikdy nedalo pridat z 32768 vyrobna hodnota na viac ako 33100..... (noteeth)
S8 5.2 V10 500ps, ceramic brems zoll20
Martty
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 19 zář 2007, 12:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martty »

Zkusil bych předvstřik.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34092
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

gsmboss píše:Lenze to nie je stara regata aby si natahoval kabliky a stlacal spinace a vyckaval 3 sekundy aby ti TDI chytil a obzvlast za tepla!!!, je tu EDC ktora sa postara o vsetko aby auto fungovalo bez chybi....- aj startovalo.. a k tej davke mne sa nikdy nedalo pridat z 32768 vyrobna hodnota na viac ako 33100..... (noteeth)
mi připadá divné u TDi koktávky že by se ti nikdy nepodařilo v kanále 05 zvednout dávku víc jak o 300,
já jsem podobnou dávku našel u SDi fábie v kanále 04 a ta moc zvednout nešla asi jak píšeš nakonec jsem ji vrátil na původní hodnotu a problém jsem měl stěma heblatama pod horním deklíkem čerpadla mnoho usazenín, jsem hulil že nebylo vidět :-D miloš
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“