To iste tvrdim ja od zaciatku. Mam to tiez, ma to vsak uz spomenutu chybu, pri +5°C to zhavi ako pri -20°C. Riesim to tak ze necakam do zhasnutia kontrolky. Inak teple starty su super.octavie81 píše:nejlevnější řešení a 100procent,je tam dát to relé,zajedte k panu Humlovi a máte to.Jen nevím,jak to moc obelstí řídící jednotku,aby to pak nežhavilo jak u minus 20 a zaroven pak ještě nedožhavovalo.At se vyjádří,ten,kdo to už mámisoVW píše:lenze vo vacsine pripadov len ta davka nepomoze.
octavia stary model tazko startuje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
misoVW
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Ono to prida par ohmu pri startu takze si jednotka mysli ze motor je chladnejsi a da na start vic paliva proto to chytne na brnk. Starovaci davka totiz nekdy nestaci i kdyz se zvedne na maximum. A ve skodovce toto resi vetsinou pouziti novych komponentu starter, vstrikovaci cerpadlo, vstriky atd.
Octavia combi 2FL 2.0TDI 103Kw
Fabia Greenline 1.2TDI
Fabia Greenline 1.2TDI
.O nic jiného nejde,jen víc se zatěžují žhaviče.A zkoušel jsi třeba zkoušečkou,zda to dožhavuje i po nastartování teplého motoru?misoVW píše:To iste tvrdim ja od zaciatku. Mam to tiez, ma to vsak uz spomenutu chybu, pri +5°C to zhavi ako pri -20°C. Riesim to tak ze necakam do zhasnutia kontrolky. Inak teple starty su super.octavie81 píše:nejlevnější řešení a 100procent,je tam dát to relé,zajedte k panu Humlovi a máte to.Jen nevím,jak to moc obelstí řídící jednotku,aby to pak nežhavilo jak u minus 20 a zaroven pak ještě nedožhavovalo.At se vyjádří,ten,kdo to už mámisoVW píše:lenze vo vacsine pripadov len ta davka nepomoze.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34092
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
trochu nerozumím o co se jedná umím jen přidat startovací dávku přes vag dík milošgsmboss píše:100% funkcnost startu je upravenie startovacej davky priamo vo flashke upravou mapy robim to a je to na 100% rele pomoze ale dlhsie zhavy a obvykle vyletia otacky ........ takze odporucam uprava softu ja to robim za 2000sk
-
martinbotek
- Sběrač informací
- Příspěvky: 40
- Registrován: 05 lis 2007, 17:26
relé
jestli máš vše o.k. jako je baterka,startér,předvstřik,tak dej relé pro teplý start a máš pokoj,štvalo mě to taky a tak jsem si to nechal udělat minulej týden u Humla a je to super,teď mi to konečně startuje na drc,startovací dávka-mi pomohla jen rok.
Teply start je sposobeny opotrebovanim rotacneho cerpadla v skratke... do detailov nemusime ist... ale cim je viac opotrebovane tym je teply start horsi niekedy aj do 10sekund a vag ti moc nepomoze pokial je uz zodraneslovacek.milos píše:trochu nerozumím o co se jedná umím jen přidat startovací dávku přes vag dík milošgsmboss píše:100% funkcnost startu je upravenie startovacej davky priamo vo flashke upravou mapy robim to a je to na 100% rele pomoze ale dlhsie zhavy a obvykle vyletia otacky ........ takze odporucam uprava softu ja to robim za 2000sk
S8 5.2 V10 500ps, ceramic brems zoll20
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34092
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
no nevím to bych ani neřekl, zvednout jde startovací dávka o 4000 nebo deklem do prava o fous,
že by bylo vydřené tak by spíš kouřilo a starty i studené by byly špatné, vidím to jen v tom že TDi za tepla nežhaví, stačí počkat až teplota trochu opadne a chytne,
stejnou službu jak druhé čerpadlo ti udělá tlačítko a metr drátu na relé žhavení, raz dva tri a chytne
miloš
že by bylo vydřené tak by spíš kouřilo a starty i studené by byly špatné, vidím to jen v tom že TDi za tepla nežhaví, stačí počkat až teplota trochu opadne a chytne,
stejnou službu jak druhé čerpadlo ti udělá tlačítko a metr drátu na relé žhavení, raz dva tri a chytne
Lenze to nie je stara regata aby si natahoval kabliky a stlacal spinace a vyckaval 3 sekundy aby ti TDI chytil a obzvlast za tepla!!!, je tu EDC ktora sa postara o vsetko aby auto fungovalo bez chybi....- aj startovalo.. a k tej davke mne sa nikdy nedalo pridat z 32768 vyrobna hodnota na viac ako 33100..... 
S8 5.2 V10 500ps, ceramic brems zoll20
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34092
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
mi připadá divné u TDi koktávky že by se ti nikdy nepodařilo v kanále 05 zvednout dávku víc jak o 300,gsmboss píše:Lenze to nie je stara regata aby si natahoval kabliky a stlacal spinace a vyckaval 3 sekundy aby ti TDI chytil a obzvlast za tepla!!!, je tu EDC ktora sa postara o vsetko aby auto fungovalo bez chybi....- aj startovalo.. a k tej davke mne sa nikdy nedalo pridat z 32768 vyrobna hodnota na viac ako 33100.....
já jsem podobnou dávku našel u SDi fábie v kanále 04 a ta moc zvednout nešla asi jak píšeš nakonec jsem ji vrátil na původní hodnotu a problém jsem měl stěma heblatama pod horním deklíkem čerpadla mnoho usazenín, jsem hulil že nebylo vidět